tr
door trudie van de pol Sep 21, 2017 om 09:39
Winkels & webshops

Leen bakker

ik heb een bank gekocht bij leen bakker,100 euro aanbetaald in de winkel en de rest bij aflevering blijkt dat je 5,50 pinkosten moet betalen mag dat?

2542 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 21, 2017 om 09:42
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Trudie Van De Pol ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/5-50-eur-betalen-voor-pinnen-bij-bezorgen-leenbakker?id=590391

Ge
door Genee - Sep 21, 2017 om 09:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat mag nog steeds.
Het wordt tijd dat ze die kosten op hun website vermelden.
Ik zou het gewoon weigeren, kijken of ze toch voor de omzet gaan.

tijger1
door tijger1 - Sep 21, 2017 om 10:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan betaalt u toch contant?

lexgensen
door lexgensen Sep 21, 2017 om 13:21
274 Antwoorden / 88 Vragen

Bij de meeste bezorgdiensten mag (gelukkig voor de bezorger) nooit contant betaald worden. Levensgevaarlijk contant geld in een auto welke daar niet voor ingericht is

tijger1
door tijger1 Sep 21, 2017 om 13:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tijdje terug iets bij Beter Bed gekocht. Heel kleine aanbetaling in winkel gedaan. Restant contant aan de bezorger. Geen probleem.

ge
door george321 - Sep 21, 2017 om 11:29
390 Antwoorden / 1 Vragen

U betaalt niet alles, begrijpelijk. Maar als LB geen eigen bezorgdienst heeft en die inhuurt (mogelijk op provisiebasis) en die berzorger moet het geld wat u pint (op zijn pin apparaat op zijn kostenpost) wat die bezorger weer moet doorgeven aan LB (wat ook administratie, tijd en geld kost) mag daar enige vergoeding tegenover staan? Zoals Tijger1 ook zegt, pin het geld bij de flappentapper en betaal cash aan de bezorger, dus geen extra kosten. En grote artikelen kunnen nu eenmaal niet in een kleine auto, een grote auto kost veel geld en er moet vaak verder als de voordeur op de begane grond bezorgd worden, daarom zijn ze vaak met twee man, logisch toch. Kunt u in uw eentje een bank sjouwen? Ik niet.

edrick3
door edrick3 - Sep 21, 2017 om 12:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

blijkt dat je 5,50 pinkosten moet betalen mag dat?
Ja.