Leifheit levert geen nwe afdichtings rubbers voor haar Coco thermosfles
In juli 2018 heb ik een Leifheit Coco thermosfles gekocht bij Blokker. Het afdichtings rubber op de dop is kapot gegaan
hetgeen mijn eigen schuld is. Blokker zegt geen nieuw rubber te kunnen leveren. Leifheit klanten service gebeld. Nee,
wij leveren geen nieuwe afdichtingsringen voor op de dop.
De afdichtings ring past zowel op de 0,5 de 0,75 en de 1 liter fles. Leifheit moet zodoende beschikken over duizenden afdichtings
ringen. Los van het geld, is het absolute verspilling om een RVS fles te moeten weggooien omdat de fabrikant te bedonderd is
om lossen ringen te leveren. Actie Kassa ????
Met vriendelijke groet,
Rob de Jongh
"Actie Kassa"? Scrollt u dan naar beneden en druk op contact. Denk zelf niet dat Kassa het zal opnemen maar niet geschoten is altijd mis. Of gaat u, als u Facebook heeft, naar Leifheit Nederland en maak een chat met ze. Misschien dat het daar wel lukt om een rubber ring te bemachtigen. Succes.
Er zal heel weinig vraag naar losse ringen zijn, u zegt zelf door eigen schuld stuk.
En het in voorraad houden van losse ringen kost waarschijnlijk meer dat een complete 0,50 L. fles.
Er is een verschil tussen 'te bedonderd zijn' en een verdienmodel. Leifheit biedt wel degelijk onderdelen aan (https://www.leifheit.nl/service/reserveonderdelen.html) maar niet de uwe. Misschien is het een idee om ze te tippen deze afdichtingsringen daarbij op te nemen?
Actie Kassa????
Waarom moet Kassa voor u in actie komen? Kijk bij de kringloop of zo. Of ga naar een bouwmarkt daar hebben ze ringen te kust en te keur te koop.
Als Leifheit die ringen los zou leveren, dan moeten de ringen gemakkelijk te vervangen zijn. Als het de klant niet lukt zo'n ring te vervangen, wat wil hij dan? Zijn geld van die ring terug of een nieuwe thermosfles.
En wil de klant voor de ring met verzendkosten betalen als dat de helft van een nieuwe fles is?
Je maakt een verwijt aan Leifheit, maar jij bent toch degene die de fles vernield heeft.
Vervangingsonderdelen op voorraad houden voor producten in deze prijsklasse is onbetaalbaar. Zo'n ring met alle handlingkosten zou dan hetzelfde gaan kosten als een nieuwe thermosfles.
Koop een nieuwe fles of kijk bij een bouwmarkt/loodgieters bedrijf voor een afdichtings ring. Waarom zou Kassa actie moeten ondernemen omdat u zelf iets kapot heeft gemaakt, mocht dit onder garantie gerepareerd moeten worden dan zal de hele fles waarschijnlijk vervangen worden is goedkoper.
Dank voor de mededeling, maar ik koop niet zulke onzinnige en veel te dure dingen. Ik zou dan gewoon een thermoskan bij bijv. de kringloper voor 2 euro kopen en eventueel met deze fles met een postbode elastiek o.i.d. proberen de officiele ring te vervangen, of met de ring van een ander merk. Hoe ingewikkeld kan dat zijn?
Hoezo Actie Kassa voor zoiets?
Naar beneden scrollen en ze via Contact vragen zou ik dan denken.
Kan er ook thee of koffie in deze thermosfles?
Zulke flessen kosten bij de Action overigens ca 2,99 euro.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer