mu
door muppie70 Nov 1, 2012 om 10:36
Winkels & webshops

Lidl's nieuwe vleeswaren

Lidl heeft nieuwe vleeswaren van Zwagerman.
Betaalden we tot de komst van het nieuwe merk:
0,89 voor 150 gram kalkoenfilet nu 100 gram
en zo is het met alle producten. Veel minder voor dezelfde prijs. Goed gedaan Lidl.

4728 24 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 1, 2012 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het mag, ze hebben geen vaste prijzen en als het contract afloopt gaan vaak alle producten van 1 leverancier omhoog.
Dus het 1 jaars contract met leverancier en Lidl was afgelopen en dan moeten ze opnieuw onderhandelen, dat gebeurde wel vaker met product groepen.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2012 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat het mag daarvan ben ik wel overtuigd.
Het is alleen lekker duur zo.
Dus bij deze de waarschuwing goed op de prijs te letten.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2012 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat gebeurd met meer bedrijven, even een nieuwtje om klanten te trekken , en daar na de gewone prijzen hier voor berekenen

ve
door verwijderd - Nov 1, 2012 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Viel mij ook al op met nootjes, zit veel minder in de zakken van Duyvis.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag het ook al bij de tank.... Steeds minder benzine voor dezelfde prijs.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo zal er ook wel minder slagroom op de taart zitten.... dat is inherent aan een crisis.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg ook al minder terug betaald toen de aftrekposten niet werden geaccepteerd

ve
door verwijderd - Nov 3, 2012 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus die kalkoen rende snel langs de vleesfabriek en als er een fuif is dan is dat feestje ook snel afgelopen met de kleine zakjes.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2012 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

muppie70 schreef op donderdag 1 nov 2012, 10:36: Lidl heeft nieuwe vleeswaren van Zwagerman.
Betaalden we tot de komst van het nieuwe merk:
0,89 voor 150 gram kalkoenfilet nu 100 gram
en zo is het met alle producten. Veel minder voor dezelfde prijs. Goed gedaan Lidl.

Tja...goed voor de prijspakker van de week?!

ve
door verwijderd - Nov 3, 2012 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

muppie70 schreef op donderdag 1 nov 2012, 10:36: Lidl heeft nieuwe vleeswaren van Zwagerman.
Betaalden we tot de komst van het nieuwe merk:
0,89 voor 150 gram kalkoenfilet nu 100 gram
en zo is het met alle producten. Veel minder voor dezelfde prijs. Goed gedaan Lidl.

Hun Oldenburger "Kogelbiefstuk" blijkt ook geen "Kogelbiefstuk" te zijn, schoenleer! Dat kwam naar voren bij de uitzending van de Keuringsdienst van Waarde afgelopen donderdag.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2012 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kogel biefstuk was prima en zelfs 30% korting wegens datum houdbaarheid.....

Of ik toevallig een goede of de test een slechte kreeg weet ik niet maar het blijft een natuur product en er kan per verpakking al verschil in zitten.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2012 om 00:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

U bent helemaal zelf in staat om te kopen wat u wilt, en naar smaak en daar val nu eenmaal niet over te twisten

ve
door verwijderd - Nov 4, 2012 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Das niet alleen de Lidl maar ook de Aldi die dat doet....en hun prijzen verhogen. Vaak is het huismerk van grotere supermarkten goedkoper dan de Aldi/Lidl. Tja de tijden dat Aldi/Lidl het goedkoopst waren liggen achter ons.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2012 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alles wordt nou eenmaal duurder.
Wat heb je liever; de prijs hoger of iets minder produkt?

ve
door verwijderd - Nov 4, 2012 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op zondag 4 nov 2012, 20:57: Alles wordt nou eenmaal duurder.
Wat heb je liever; de prijs hoger of iets minder produkt?

Ik heb liever de prijs iets lager en het product iets meer ;-)

ve
door verwijderd - Nov 4, 2012 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard35 schreef op zondag 4 nov 2012, 11:23: Das niet alleen de Lidl maar ook de Aldi die dat doet....en hun prijzen verhogen. Vaak is het huismerk van grotere supermarkten goedkoper dan de Aldi/Lidl. Tja de tijden dat Aldi/Lidl het goedkoopst waren liggen achter ons.

Natuurlijk worden ze duurder, als de grondstofprijzen in de lift zitten dan zijn ook hun inkoop prijzen omhoog. Maar duurder dan de huismerken van de super markten wil ik wel eens een paar voorbeelden zien ik weet er wel een maar ik wil het nu eens van een ander horenMaar er zijn nog genoeg producten over die een heel goedkoper zijn en die neem ik dan wel, als het mijn smaak is.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2012 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soms is het verschil tussen het A-merk en het huismerk zo gering, dat ik dan voor het A-merk kies.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2012 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog geen 6 euro voor een kilo vlees, en nog klagen...

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 12:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Los van de prijsverhoging, zojuist een pakje Zwagerman grilworst geprobeerd. Ik ben gek op grilworst en heb al vele soorten geprobeerd. Maar de grilworst van Zwagerman is niet te vr*ten. Gatver, wat een samengeperste reuzel.

Die koop ik dus nooit meer.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

allesiseral schreef op woensdag 20 feb 2013, 12:43: Los van de prijsverhoging, zojuist een pakje Zwagerman grilworst geprobeerd. Ik ben gek op grilworst en heb al vele soorten geprobeerd. Maar de grilworst van Zwagerman is niet te vr*ten. Gatver, wat een samengeperste reuzel.

Die koop ik dus nooit meer.

Daar mag u zelf over beslissen, toch een plus punt.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2013 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

sweeterlake schreef op maandag 5 nov 2012, 13:05: Soms is het verschil tussen het A-merk en het huismerk zo gering, dat ik dan voor het A-merk kies.

ja maar alleen als je er voetbalplaatjes bij krijgt zeker....................:)

ve
door verwijderd - Feb 21, 2013 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Prijs kwaliteitsverhouding! Het moet toch uit de lengte of de breedte komen!

ve
door verwijderd - Feb 21, 2013 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op donderdag 21 feb 2013, 12:47:
sweeterlake schreef op maandag 5 nov 2012, 13:05: Soms is het verschil tussen het A-merk en het huismerk zo gering, dat ik dan voor het A-merk kies.

ja maar alleen als je er voetbalplaatjes bij krijgt zeker....................:)

Na ruim drieënhalve maand gaf je nog maar eens reactie! Waren er in die tijd voetbalplaatjes?!

ve
door verwijderd - Feb 21, 2013 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfgang wölfe schreef op donderdag 21 feb 2013, 17:54:
de eelco schreef op donderdag 21 feb 2013, 12:47:
sweeterlake schreef op maandag 5 nov 2012, 13:05: Soms is het verschil tussen het A-merk en het huismerk zo gering, dat ik dan voor het A-merk kies.

ja maar alleen als je er voetbalplaatjes bij krijgt zeker....................:)

Na ruim drieënhalve maand gaf je nog maar eens reactie! Waren er in die tijd voetbalplaatjes?!

Als men dat er voor over heb,dat plaatjes belangrijker zijn dan kwaliet of prijs, dat is dan zijn keuze.