jo
door joopweyters@ziggo.nl Aug 10, 2021 om 20:04
Winkels & webshops

Loungeset

Hallo , een loungeset van 400 euro wordt aangeboden voor 79 euro door Keukenheld . is dit bedrijf bekend bij jullie ?

4856 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Aug 10, 2021 om 20:17
11519 Antwoorden / 51 Vragen

Zal (als het geadverteerd staat) zeker NIET geleverd worden, denk aan het Otto arrest en de ikea hoogslapers. Iedereen snapt dat dit niet correct is.
Genoemde www adres klopt niet

getty
door getty - Aug 10, 2021 om 20:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zie geen website onder deze naam

en hoezo een lounge set bij een keuken/kook site?

rj
door rjw Aug 14, 2021 om 09:17
3236 Antwoorden / 5 Vragen

Een loungeset bij een keuken zaak hoeft niet zo raar te zijn. Steeds meer mensen hebben een buitenkeuken. En een beetje ondernemer wil daar natuurlijk zoveel mogelijk voor leveren. Er zijn ook keuken zaken die barkrukken leveren. Dus waarom geen lounge sets?

ju
door juliomariner - Aug 10, 2021 om 20:25
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Als u keuken-held.nl bedoelt, deze is volgens webshopchecker.nl niet betrouwbaar. Voor de rest is keukenheld.nl behoorlijk onvindbaar want site under construction . Wel keukenhelden maar die leveren geen loungeset.
Maar wat denkt u zelf, een loungeset voor nog geen 100 euries, dat kan toch niet wat zijn.
Opvallend trouwens bij keuken-held, van elk artikel hebben ze er precies 8 op voorraad. In dat soort toeval geloof ik niet.

marita5
door marita5 Aug 10, 2021 om 21:17
11493 Antwoorden / 15 Vragen

De webshopchecker is ook niet betrouwbaar , keuken-held.nl is wel degelijk ingeschreven bij Kvk , adres is een woonhuis

ju
door juliomariner Aug 10, 2021 om 21:24
1310 Antwoorden / 2 Vragen

ja en er staat oom een telefoonnummer op. Voor de rest nog steeds onbetrouwbaar.  Andere handelsnaam gadgets discount. Ook niet echt passend voor een loungeset.
Al deze dingen gecombineerd maakt dat ik hier nooit zou kopen en zeker geen loungeset van 8 tientjes

marita5
door marita5 Aug 10, 2021 om 21:29
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zou hier ook niet kopen , en de webshopchecker vertrouw ik helemaal niet , vaak bij veel sites dezelfde melding .

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 10, 2021 om 20:29
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Verander uw gebruikersnaam want u bent op een openbaar forum en is het zichtbaar waardoor u veel spam kunt oplopen.

tenormin
door tenormin Aug 11, 2021 om 00:01
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppy, denk niet dat er iemand (meer geïnteresseert is in email adres/naam. En, met je goed bedoelde waarschuwing: niemand die het veranderd.

marita5
door marita5 - Aug 10, 2021 om 21:08
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Joopweyters ,

Vermeldt eens de goede naam van de site , de site keukenheld.nl bestaat niet .

De site keuken - held.nl is geregistreerd op 6 - 8 - 2021 , amper 4 dagen oud .
Ingeschreven bij KVK onder :  Online Gadget Discounter , maar ik kom op deze site geen loungeset tegen , klik op de rode regels .

https://keuken-held.nl/

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=83519386&start=0&site=kvk2014

ju
door juliomariner Aug 10, 2021 om 21:25
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk weer een advertentie op facebook of Instagram.

marita5
door marita5 Aug 10, 2021 om 21:27
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, denk ik ook .

tenormin
door tenormin Aug 10, 2021 om 21:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Toch vreemd, ik zit ook op Facebook, zie nooit dit soort advertenties. Echt nooit. Komt ook omdat ik mijn paardenbril dan op heb: de oogkleppen.

hutch
door hutch - Aug 11, 2021 om 09:09
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Een loungeset voor €400,-- kan, kwalitatief gezien, al niet veel zijn, laat staan voor €79,--!!
Absoluut onmogelijk dus!!

Maar een loungeset bij 'Keukenheld'?? Keuken......?

In ieder geval ver vandaan blijven bij een dergelijk 'bedrijf'.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 11, 2021 om 09:22
16767 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn mening: dit kan nooit.goed zijn en zult u het ook niet geleverd krijgen. Zo u toch zou bestellen hetgeen ik afraadt dan in ieder geval niet betalen.

Ik zie dat u uw gebruiksnaam nog niet heeft aangepast. Een gevolkg daarvan kan zijn dat, omdat deze site openbaar is en zichtbaar voor iedereen kan zijn, ook kwaadwilligen u nu kunnen overspoelen met spam en mogelijk nog erger. Wijzigen kan via uw profiel en indien dat niet lukt dan kassa-online om hulp vragen.

hutch
door hutch - Aug 11, 2021 om 09:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Via het KvKnr is ook de website steray.pl te vinden. Deze site is sinds 1 augustus 2021 in de lucht.

Of het allemaal wel zuiver is......???
Bij twijfel nooit aan beginnen.

ju
door juliomariner Aug 11, 2021 om 11:36
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Dat lijkt me eigenlijk puur toeval. volgens nij hebben die 2 niets met elkaar te maken.

hutch
door hutch Aug 11, 2021 om 19:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hoewel nu een Pools adres, is het (NL) KvK-nr. hetzelfde.

Daarbij is in het cachegeheugen het volgende te vinden:
en dat is m.i. geen toeval......

hutch
door hutch Aug 11, 2021 om 19:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tekst: 'magazyn w polsce' betekent: 'Magazijn in Polen'.

En nu op die website:

Duidelijk dus.

va
door vanlotjegetikt - Aug 11, 2021 om 09:26
809 Antwoorden / Vragen

Als meer mensen zich eerst inlezen op gewone fora dan zou het zomaar kunnen dat dropshitters zonder inkomen komen te zitten.
Niets kopen en kijk altijd naar voorwaarden, contact en meer van dat soort info als je via een vage site iets wil bestellen.
Scheelt een boel frictie.
En heus ben er zelf ook ooit ingetuimd, gelukkig viel de schade mee.(verzendkosten).

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Aug 11, 2021 om 09:35
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je voor maar 20% normale prijs iets aanbied zul je vele bestellingen en betalingen binnen krijgen!

En als je dat een speelgoed plastic setje voor poppenhuisje leverde T.W.V.  €4,98....

Maakte  je mooi  €74,02 winst....

Nog een postzegel en  het paste door de brievenbus!

pe
door peentjes - Aug 12, 2021 om 21:08
421 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, wie is jullie? En wie is keukenheld?