Media markt neemt klachten over niet bezorgen van bestelde goederen niet serieus
Ik heb eind december via de website van mediamarkt een wasdroger besteld en betaald .
deze is tot op heden niet geleverd. Op de site van de bezorg dienst zag ik ,na enkele uren, dat de order was geannuleerd ivm niet geleverd. Ik ging er op dat moment van uit wel bericht te krijgen van de bezorgdienst of van mediamarkt. Niet dus, geen reactie. Nieuwe afspraak gemaakt met de bezorgdienst op een later tijdstip, op die dag zelfde verhaal via de site van de bezorgdienst. Wederom geen reactie van bezorgdienst of mediamarkt.
gebeld met de klantenservice van mediamarkt waar men mij verzekerde dat ee.a zal worden uitgezocht. Hiervan een mailtje gekregen. Verder geen reactie meer. Nogmaals gebeld, zelfde verhaal van andere juffrouw , weer een mailtje van dat gesprek met dezelfde belofte. Weer geen enkele reactie verder. Nogmaals gebeld, nu een meneer, weer de belofte het uit te zoeken, want er was voorraad dus het probleem zou bij de bezorg dienst liggen. Na de man uitgelegd te hebben dat ik niet bij die bezorgdienst heb gekocht maar bij mediamarkt, en verzocht mijn geld terugbetalen storten. Dit zou gebeuren, echter dat zou een of anderhalve week duren. ik heb de man nog uitgelegd dat ik dat belachelijk vind, betalen duurde slechts enkele seconden. Verder weer geen enkele reactie en nog steeds geen geld terug ontvangen. Nu twee weken later een mail gestuurd ,als reply op hun mail waarin belooft werd de zaak uit te zoeken. Hierin uitgelegd dat ik voldoende geduld had gehad en nogmaals gevraagd snel mijn geld retour te storten, ik zit nu ondertussen een maand zonder droger. Tot mijn verbazing krijg ik hierop wederom een antwoord mail met de mededeling dat men het uit zou zoeken en dat ik nog maar wat geduld moet hebben. Ik heb hierop nog even geantwoord dat ik dit een belachelijk antwoord vind en mij niet serieus behandelt vind worden, en dat ik mij nu zou wenden tot Kassa. Bij deze. Heeft iemand ook deze ervaring met mediamarkt en een idee hoe deze mensen tot werken aan te zetten ?
Tja niet naar u persoonlijk maar deze ellende hebben we over onszelf afgeroepen door steeds meer online en bij prijsvechters te kopen. Alle winkels die goede service willen en zullen verlenen worden systematisch kapot gemaakt.
Veel dorpen en steden kennen alleen nog maar een Mediamarkt in de buurt.
Dat terzijde, wat, en met u uithalen is een rotstreek. Geld staat binnen een dag op uw rekening maar ze putten u eerst helemaal uit voordat ze u betalen. Sterkte!
Hallo Feval ,
Mediamarkt is aangesloten bij thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regel .
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Ga me, bijna, afvragen of het wel "de echte Media Markt" was. Want om zo lang te moeten wachten... bij vandaag besteld morgen in huis, is onbegrijpelijk.
Als niet meer leverbaar verwacht ik binnen 1 week geld terug.
Vraag eens in winkel en ook of ze hier willen reageren door een link naar dit topic te sturen.
Dat er een voorraad fout is of niet meer leverbaar kan altijd, maar als je iets annuleerde dus niet later alsnog gaat leveren mag je
snelle betaling retour verwachten of gelijkwaardig apparaat aanbieden voor zelfde prijs.
Niets doen is vragen om problemen, Wij zijn niet Gek!
Heel vervelend voor u, maar het wordt steeds duidelijker dat je niet voor je plezier bij de Mediamarkt moet zijn. Ik heb er een paar jaar geleden een Home Theater set gekocht, een paar keer teruggeweest ivm. storingen, (nog in de garantietijd) en nooit iets kunnen vinden. Ja mijnheer, we hebben de software geupdate. Ja hoor, binnen de kortst mogelijke tijd weer gedonder. Mij zien ze er NOOIT meer terug!
Wat leren we van uw treurige verhaal?
Mijn ervaring: Ik wilde (uit solidariteit) met de plaatselijke vakhandel onlangs een vaatwasser in de witgoedwinkel bestellen ...
"Meneer, bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, maar wij gaan ermee stoppen, want we kunnen niet meer prijsvechten!".
ERGO: Monopolisten worden door de consument zèlf gecreëerd en daarmee op termijn de marktwerking uitgeschakeld.
Inderdaad: We zijn helemaal gèk geworden door bij dit soort ketens tègen beter weten in, maar te blijven bestellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer