El
door Elineh88 Jul 14, 2021 om 22:55
Winkels & webshops

Meer klachten over mediamarkt? Artikelen worden niet geleverd+slechte klantense

Online bestelling gedaan mediamarkt, betaald etc.
Volgende dag zou pakket bezorgd worden. Kreeg een track en tracé code en na 2 dagen bericht dat artikel bezorgd was. Was echter niet het geval.
Contact opgenomen met pakketservice,  na 5 telefoontjes en geen antwoorden, mediamarkt gebeld. Zij gaven aan dat pakketje nooit Verstuurd is geweest en ze zouden het oplossen.  Paar dagen later nog niks. Weer gebeld, zeer onvriendelijk personeel.
Ze zouden een aantekening maken en me terug bellen. Toen ik vroeg of ze me echt terug gingen bellen, zei de beste man eerlijk: nou eigenlijk word het nooit gedaan. A fijn.
Hij kon me niet door verbinden en me niet helpen. Maar maakte een aantekening.
2 dagen later weer gebeld etc, zou weer terug gebeld worden..helaas, dit nog 2 x herhaald.  na 2.5 week zit ik nog te wachten op mn pakketje en het beloofde telefoontje komt uiteraard niet. Eigenlijk ben ik bestolen, zij mijn geld, ik niks. Ik kan niks annuleren en niet retour doen,  alles opties besproken, maar helaas mevr, we kunnen nu niets voor u doen, we bellen nog. Apparaat inmiddels elders gekocht. Hopelijk is mijn retour periode,  mocht ik mijn pakketje nog ontvangen in de toekomst,  niet verlopen.

3389 12 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 14, 2021 om 23:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[Edit redactie: Graag inhoudelijk op de vraag in gaan, of onthoud je anders van een reactie als dat niet lukt]

diumenge
door diumenge Jul 15, 2021 om 12:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Als je het er niet mee eens bent, kun je mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.]

Donuts
door Donuts Jul 15, 2021 om 13:17
1203 Antwoorden / 2 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Als je het er niet mee eens bent, kun je mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.]

diumenge
door diumenge Jul 15, 2021 om 16:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een sneue bedoening is het hier toch geworden zeg.

mahadma
door mahadma - Jul 14, 2021 om 23:13
11537 Antwoorden / 51 Vragen

En zo zijn er nog meer grote bedrijven waar het met miljoenen klanten wel eens een keer wat mis kan gaan.

tijger1
door tijger1 - Jul 14, 2021 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Annuleer de bestelling en vraag uw geld terug. Echt onfatsoenlijk die behandeling.

Donuts
door Donuts Jul 15, 2021 om 09:02
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Quote: 'Ik kan niks annuleren enz.' Lezen helpt...

tijger1
door tijger1 Jul 15, 2021 om 10:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk kan je wel annuleren.

tijger1
door tijger1 Jul 15, 2021 om 11:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
Donuts
door Donuts Jul 15, 2021 om 13:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Hoef dat niet te lezen. Dat je kunt annuleren voor levering is mij bekend. Maar blijkbaar of schijnbaar is er "gedoe" met de bestelling en kan dit nu niet.

tijger1
door tijger1 Jul 15, 2021 om 14:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus dan gewoon annuleren en geld terug. De Ts heeft al elders gekocht.

tenormin
door tenormin - Jul 14, 2021 om 23:53
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Er zijn veel klachten over Media Markt. De tevreden klanten, tja, daar hoort u niet over. U bent, helaas, een geval van pech hebben.

marita5
door marita5 - Jul 15, 2021 om 00:13
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elineh88 ,

Het barst van de klachten over Mediamarkt .

Mediamarkt is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/mediamarkt-nl/certificaat/

https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/

panter22
door panter22 - Jul 15, 2021 om 08:50
6599 Antwoorden / Vragen

Als je bericht krijgt van PostNL dat het pakje bezorgd is, dan krijg je er meteen een tijdstip bij.
Dan is het pakje verkeerd bezorgd en zal MM een onderzoek starten. Dat kan een peer weken duren.
Je 14 dagen retour recht gaat pas in als je het pakje hebt ontvangen.

Donuts
door Donuts - Jul 15, 2021 om 09:01
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Vanzelfsprekend zijn er meer klachten over Mediamarkt. Dat had je zelf kunnen zien door even te googelen. Ik ken trouwens geen webshops waar geen klachten over zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 15, 2021 om 09:09
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Als al gezegd, er zijn (veel) meer klachten over MediaMarkt.

Aanvullend o.a. deze info https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu .

U kunt eventueel MediaMarkt in gebreke stellen middels een aangetekend te verzenden brief   en dan de reactie daarop afwachten (achtergrond info Ingebrekestelling | Wet & Recht (wetrecht.nl)  U kunt ook onderstaande adressen benaderen:

 Juridisch advies volgens kassa:

Voor juridisch advies kun je je ook wenden tot:

- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl

ne
door neodutchio - Jul 15, 2021 om 10:31
5148 Antwoorden / 12 Vragen

MM geeft de schuld aan een nieuw computersysteem waardoor een hoop dingen fout zijn gegaan. Maar gezien de klachten die aanhouden lijkt mij dat smoesje niet meer opgaan.
In uw geval zou ik een mail sturen met daarin dat u MM de kans geeft om het bestelde binnen x dagen alsnog te bezorger. Mocht dat niet lukken ontbind u de overeenkomst en eist het geld terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Mochten ze daar niet aan voldoen kunt u een incassobureau inschakelen. Dit zou ik ook al meteen aangeven om de druk op de ketel te houden.

Gr
door Grunn1 - Jul 15, 2021 om 12:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Nee geen problemen met de Mediamarkt. Als ik al watonline bestel bij de MM dan laat ik het in een filiaal afleveren en betaal dan.
Nadeel van grote bedrijven en webwinkels is dat hoe meer er verkocht wordt er natuurlijk ook meer klachten komen, meer klachten dan bij kleine bedrijven. Procentueel gezien doen alleen die het vaak beter dan de kleintjes maarja de positieve reacties/reviews worden veelal niet gedaan alleen al als er wat te klagen is want ja we zijn nou eenmaal een graag klagend volkje.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jul 16, 2021 om 12:23
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Meer klachten,  maar 1 pakje?

Als het Pakje is volgende keer in de winkel kopen of afhalen.
Ook niet op voorraad is af te halen en dat gaat zelden mis.

Een groot aantal winkels en veel omzet krijg je zoekgeraakte stukken helaas.
Vooraf hier  op deze winkel zoeken en je weet dat het vaker een week of langer duurde.

Zelf een week op  Outletshop van hun moeten wachten,  maar  daar hield ik al rekening mee vooraf!
Een Miele wasmachine in  Etna Koelkast doos stoppen.... dat  is zoekplaatje in grote magazijn!

Ik zou ook zonder doos of Miele doos verwachten!
Goed bedoelde doos maar toch een foutje.