Meer klachten over mediamarkt? Artikelen worden niet geleverd+slechte klantense
Online bestelling gedaan mediamarkt, betaald etc.
Volgende dag zou pakket bezorgd worden. Kreeg een track en tracé code en na 2 dagen bericht dat artikel bezorgd was. Was echter niet het geval.
Contact opgenomen met pakketservice, na 5 telefoontjes en geen antwoorden, mediamarkt gebeld. Zij gaven aan dat pakketje nooit Verstuurd is geweest en ze zouden het oplossen. Paar dagen later nog niks. Weer gebeld, zeer onvriendelijk personeel.
Ze zouden een aantekening maken en me terug bellen. Toen ik vroeg of ze me echt terug gingen bellen, zei de beste man eerlijk: nou eigenlijk word het nooit gedaan. A fijn.
Hij kon me niet door verbinden en me niet helpen. Maar maakte een aantekening.
2 dagen later weer gebeld etc, zou weer terug gebeld worden..helaas, dit nog 2 x herhaald. na 2.5 week zit ik nog te wachten op mn pakketje en het beloofde telefoontje komt uiteraard niet. Eigenlijk ben ik bestolen, zij mijn geld, ik niks. Ik kan niks annuleren en niet retour doen, alles opties besproken, maar helaas mevr, we kunnen nu niets voor u doen, we bellen nog. Apparaat inmiddels elders gekocht. Hopelijk is mijn retour periode, mocht ik mijn pakketje nog ontvangen in de toekomst, niet verlopen.
[Edit redactie: Graag inhoudelijk op de vraag in gaan, of onthoud je anders van een reactie als dat niet lukt]
[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Als je het er niet mee eens bent, kun je mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.]
[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Als je het er niet mee eens bent, kun je mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.]
Wat een sneue bedoening is het hier toch geworden zeg.
En zo zijn er nog meer grote bedrijven waar het met miljoenen klanten wel eens een keer wat mis kan gaan.
Annuleer de bestelling en vraag uw geld terug. Echt onfatsoenlijk die behandeling.
Quote: 'Ik kan niks annuleren enz.' Lezen helpt...
Natuurlijk kan je wel annuleren.
Hoef dat niet te lezen. Dat je kunt annuleren voor levering is mij bekend. Maar blijkbaar of schijnbaar is er "gedoe" met de bestelling en kan dit nu niet.
Dus dan gewoon annuleren en geld terug. De Ts heeft al elders gekocht.
Er zijn veel klachten over Media Markt. De tevreden klanten, tja, daar hoort u niet over. U bent, helaas, een geval van pech hebben.
Hallo Elineh88 ,
Het barst van de klachten over Mediamarkt .
Mediamarkt is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/mediamarkt-nl/certificaat/
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Als je bericht krijgt van PostNL dat het pakje bezorgd is, dan krijg je er meteen een tijdstip bij.
Dan is het pakje verkeerd bezorgd en zal MM een onderzoek starten. Dat kan een peer weken duren.
Je 14 dagen retour recht gaat pas in als je het pakje hebt ontvangen.
Vanzelfsprekend zijn er meer klachten over Mediamarkt. Dat had je zelf kunnen zien door even te googelen. Ik ken trouwens geen webshops waar geen klachten over zijn.
Als al gezegd, er zijn (veel) meer klachten over MediaMarkt.
Aanvullend o.a. deze info https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu .
U kunt eventueel MediaMarkt in gebreke stellen middels een aangetekend te verzenden brief en dan de reactie daarop afwachten (achtergrond info Ingebrekestelling | Wet & Recht (wetrecht.nl) U kunt ook onderstaande adressen benaderen:
Juridisch advies volgens kassa:
Voor juridisch advies kun je je ook wenden tot:
- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl
- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl
MM geeft de schuld aan een nieuw computersysteem waardoor een hoop dingen fout zijn gegaan. Maar gezien de klachten die aanhouden lijkt mij dat smoesje niet meer opgaan.
In uw geval zou ik een mail sturen met daarin dat u MM de kans geeft om het bestelde binnen x dagen alsnog te bezorger. Mocht dat niet lukken ontbind u de overeenkomst en eist het geld terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Mochten ze daar niet aan voldoen kunt u een incassobureau inschakelen. Dit zou ik ook al meteen aangeven om de druk op de ketel te houden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer