mi
door miennaamishaaz May 23, 2020 om 13:31
Winkels & webshops

MELDING: Rekker-winkel is onbetrouwbaar!!

De Site genaamt  Rekker-winkel.com is Onbetrouwbaar.
Geef dit door aan vrienden en familie, ze Posten ads op facebook met Ongeloofelijk lage prijzen.

De ads van Rekker-winkel komen vooral voor op Facebook.

Winkel bestaat amper 2 dagen
https://whois.domaintools.com/rekker-winkel.com

Facebook van de Nepwinkel
https://www.facebook.com/Rekker-winkel-102401178161079/?

________________________________
Voor de duidelijkheid ik heb hier niets gekocht, Ik wilde alleen mensen waarschuwen omdat er bij mij al genoeg Alarmbellen gingen rinkelen.
Hier enkele voorbeelden:
1 Geen KVK
2 Geen Btw nummer
3 Genoemd adres is woonadres
4 site bestaat amper 2 dagen
5 Prijzen zijn ongelofelijk laag
6 Site is geschreven in gebrekkig nederlands
7 Betaling kan NIET VIA IDEAL.
8 Site ziet eruit zoals veel sites die "Opgelicht" al als Frauduleus heeft gemeld
9 Contact kan alleen via email

4002 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 23, 2020 om 13:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga van Facebook af, en u krijgt die zooi niet meer.

tenormin
door tenormin May 23, 2020 om 13:43
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zie die zooi nooit en zit heerlijk op Facebook. Vooral gemakkelijk om met Ziggo, ING, Eneco te chatten als er iets fout gaat. En lekker bellen, ook niet weg.

mi
door miennaamishaaz May 23, 2020 om 13:46
725 Antwoorden / 1 Vragen

@tenormin.

Of je het tegenkomt hangt af van hoe je ad instellingen hebt staan.

In mijn geval staan deze op Niet gepersonaliseerd. dus krijg ik vaak random dingen. Waaronder dit en veel Dropshitters tegen.
ik meld die altijd als misleidend. maar jammer genoeg wordt 9 van de 10 die ik meld niet verwijderd

tijger1
door tijger1 May 23, 2020 om 13:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar heb je allemaal Facebook niet voor nodig.

tenormin
door tenormin May 23, 2020 om 14:11
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Heerlijk, vrij land, dus mag ik doen wat ik zelf wil. Top!

Donuts
door Donuts May 23, 2020 om 14:30
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@meinnaamishaaz, wellicht kunt u uw FB instellingen personaliseren? Dat voorkomt dan hopelijk veel meldingen van u op dit forum. En geen mens, behalve enkele vrijwilligers hier, leest voor aankoop dergelijke waarschuwingen.

rj
door rjw Jun 26, 2020 om 19:00
3259 Antwoorden / 5 Vragen

Dat mensen niet meer nadenken als de prijzen (te) laag izjn heeft natuurlijk niets met Facebook te maken. Al denk ik wel dat dit soort winkels zich richten op het mindere snuggere deel van de samenleving.

marita5
door marita5 - May 23, 2020 om 13:44
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Miennaamishaaz ,

Adres is geen woonadres , het adres is van het belastingkantoor in Heerlen .

tijger1
door tijger1 May 23, 2020 om 13:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Grappig.

marita5
door marita5 May 23, 2020 om 13:52
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Ja .

mr
door mrmoto May 23, 2020 om 16:55
167 Antwoorden / 4 Vragen

ken je nagaan hoe "haaz"tig deze persoon alles bekijkt , ga lekker buiten wandelen zou ik zeggen!

ne
door neodutchio - May 23, 2020 om 13:46
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb anders ook nog wel even 50 verschillende websites van dropshippers waar je vooral niet moet gaan kopen. Maar helaas is dat waarschuwen tegen dovemansoren. Bijna dagelijks melden zich mensen hier die via de eerste de beste add gaan bestellen.

Thijs12
door Thijs12 - May 23, 2020 om 13:58
532 Antwoorden / Vragen

Punt 7 kun je doorstrepen. Dit is geen voorwaarde voor een betrouwbaar bedrijf. Een onbetrouwbaar bedrijf kan ook van Ideal gebruik maken.

mi
door miennaamishaaz May 23, 2020 om 14:01
725 Antwoorden / 1 Vragen

Punt 7 is wel een Alarmbel voor nederlandse Consumenten. dit is 1 van de Punten die ze Bij Opgelicht altijd melden.

tijger1
door tijger1 May 23, 2020 om 14:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is er voor betrouwbaars aan Ideal?

ju
door juliomariner May 23, 2020 om 15:39
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Helemaal niets want een ideal betaling kan niet gestorneerd worden

Tr
door Trostomaat May 24, 2020 om 01:41
239 Antwoorden / Vragen

U bedoelt vast 'een betrouwbaar bedrijf kan ook besluiten Ideal niet aan te bieden'.

Donuts
door Donuts - May 23, 2020 om 14:06
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dit platform is ondertussen nog erger dan FB.

tenormin
door tenormin - May 23, 2020 om 14:14
16826 Antwoorden / 108 Vragen

miennaamishaaz, ik had zojuist op uw link gedrukt en de advertenties gezien. Bij allen heb ik alleen een boos hoofd neergezet. En raad wat: dat hebben ze razendsnel weggehaald en er staan nu hartjes: van zichzelf. Dus inderdaad oplichters. Ik denk dat ze even aan het "collecteren/innen" zijn en dan met Noorderzonnetje vertrekken.
Edit: inmiddels heeft men ook de reageer knop uitgezet, haha. Die laten zich van een leuke kant zien. ☻

ju
door juliomariner May 23, 2020 om 15:40
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Tja boospopjes vinden ze niet leuk. Hebben ze toch geen humor

tenormin
door tenormin May 23, 2020 om 16:15
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Toch wel laf om zelfs reacties uit te schakelen.

gerbera
door gerbera - May 23, 2020 om 16:37
7359 Antwoorden / 14 Vragen

De foto's zijn ook gejat van Italiaanse bedrijven.

hutch
door hutch - May 23, 2020 om 17:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Deze site is van een rasechte oplichter. Niets klopt m.b.t. de rechten van een klant.
Alles is pure onzin. Iemand die hier intrapt, moet wel stekeblind zijn.

justmeagain
door justmeagain - May 24, 2020 om 10:27
623 Antwoorden / 8 Vragen

Schijnbaar was u toch getriggerd door die lage prijzen. Ik neem aan dat u niet iedere site gaat onderzoeken als u er toch niets mee te maken wilt hebben.

gerbera
door gerbera - May 24, 2020 om 11:21
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Voor de duidelijkheid ik heb hier niets gekocht, Ik wilde alleen mensen waarschuwen omdat er bij mij al genoeg Alarmbellen gingen rinkelen.

Al gaan bij u de alarmbellen nog zo hard, het is tegen dovenmans oren. Zeker op "Feestboek" kijkt men alleen naar het € teken en verdr niet.

aurora1
door aurora1 - May 24, 2020 om 19:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik ken Rekker-winkel niet en wil het ook niet kennen. Ik heb geen idee wat ze proberen te slijten en wil dat ook niet weten. Ik kom niet op Facebook en wil er niet komen, laat staan dat ik via Facebook iets zou willen kopen: alleen maar problemen.

the-elite
door the-elite - Jun 26, 2020 om 13:35
2 Antwoorden / Vragen

je moet best wel dom zijn om te geloven dat je een nintendo switch voor minder dan 200 kan kopen of een fiets voor 120. bestel nooit iets bij een onbekende nieuwe winkel

rj
door rjw - Jun 26, 2020 om 19:02
3259 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom zou je hier tegen moeten waarschuwen? Er zijn genoeg domme mensen die alle waarschuwingen negeren (anders hadden deze sites al lang niet meer bestaan). Waarschuwen is verspilde energie.

Ka
door Kassagebruiker - Jun 26, 2020 om 22:07
683 Antwoorden / 5 Vragen

De website is off air.

mi
door miennaamishaaz Jun 26, 2020 om 22:55
725 Antwoorden / 1 Vragen

Duurde niet eens een Maand, wat gebruikelijk is bij dit soort Scam-sites.

En binnenkort krijgen we vast en zeker reacties van mensen hoe zij hun geld terug kunnen krijgen van deze oplichter/oplichters.

marita5
door marita5 Jun 26, 2020 om 23:03
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@Kassagebruiker , de site is niet uit de lucht .