MELDING: yogimat.nl is nep
Op 27-04-2020 via yogimat.nl een yogamat besteld en tot op heden niets ontvangen. De site biedt één soort mat aan voor een aantrekkelijke prijs. Adverteren via facebook en instagram. Ze zijn alleen via email bereikbaar. Krijg eerst standaard antwoord en daarna dat er door corona problemen zijn ontstaan met de levering. Heb betaald met ideal. Doe geen zaken met via deze nepsite!!!
Topantwoord
Probeer in plaats van e-mail antwoord te krijgen:
https://yogimat.nl/pages/contact
De verlate levering kan inderdaad met de Coronacrisis te maken hebben.
Verander uw gebruikersnaam want u kunt spam verwachten met deze.
Hallo E.Wetstein ,
Beter controleren vooraf i.p.v. achteraf .
Deze site is geregistreerd op 4 - 4 - 2020 .
Contact alleen via e - mail , geen tel.nl / Kvk nr / adres / niks
De spullen komen uit China .
Bestelling en Levering ,
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jouw toe te sturen.Zo kunnen wij enorm besparen op opslag-transport-en verpakkingskosten en kunnen wij jou de producten aanbieden voor een eerlijke prijs.
Wij verwerken bestellingen tussen Maandag en Vrijdag. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt en de volgende dag verzonden. We verzenden niet in het weekend. In situaties waar producten erg gewild zijn kan de verwerkingstijd langer dan 3 dagen duren.
*Gemiddelde verzendtijd: 10-16 dagen
Controleer of alle verzendinformatie klopt. Als er incorrecte of missende informatie is zijn we genoodzaakt jou te benaderen. Dit kan voor vertraging in je bestelling zorgen.
De algemene voorwaarden , slaan nergens op , klik op de rode regels .
https://yogimat.nl/pages/algemene-voorwaarden
Controleren of een site betrouwbaar is ,
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
Website heeft wel KVK. gevonden in de voorwaarden goed verstopt
- Websitehouder: de onderneming YogiMat.nl. die gevestigd is aan Heliotrooplaan 74A en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 7614980.
Is een huis adres zoals gewoonlijk.
@chris74 , bedankt , u heeft gelijk , ik heb er overheen gelezen .
@chris Dat KVK nummer is nep en bestaat niet
https://drimble.nl/zoeken.html?q=7614980
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=7614980
Dit is dus gewoon een Dropshitter die snel geld wil verdienen
@uwnaamiszekerhaas: Chris74 heeft een onvolledig kvknr vermeld. Ze staan wel degelijk ingeschreven bij de Kvk. En met dropshippers en snel geld verdienen is niets mis, als bestellingen, al dan niet met vertraging, geleverd worden.
@graspollen.
Met dropshippen is inderdaad niets mis.
maar er zijn zoveel Rotte appels in de boom dat je maar net geluk moet hebben dat je er een goede uithaalt.
Want veel Dropshitters doen het niet via de regeltjes.
Waaronder
>geen KVK.
>Geen BTW nummer
>Geen adres gegevens
> Geen Contact mogelijkheid
> Bestaat minder dan 3 weken*
>*Reviews van ver voor de Site bestaat
>*claims dat het bedrijf al bestaat sinds {vull random jaartal in}
>valse Claim van Thuiswinkel keurmerk
>Aleen te betalen via bankoverschrijving {betaal info krijg je Per email}
Dat een website een KVK nummer heeft betekent niet veel, want elke Jandoedel kan dit aanmaken.
Dit zie je ook doodleuk op OPGELICHT, daar zijn "vormalige" "oplichters" gewoon weer verder aan het gaan met een nieuw KVK nummer.
Hoppa, de volgende. Hoeveel waarschuwingen moeten er komen voordat iemand eerst gaat kijken en dan een webshopjes verder gaat bestellen? Ik heb echt een kans gemist. Je pakt 1 artikel, flanst een gratis webshopje in elkaar en laat de kassa maar rinkelen. Je hoeft je aan geen enkele wettelijke voorwaarde te voldoen, mensen kijken daar toch niet naar. Gouden handel.
Het is telkens een nieuweling voor wie het een eerste keer is.
Maar ook nieuwelingen kijken tv, luisteren naar de radio, lezen een krant en spreken andere mensen. Al jarenlang wordt gewaarschuwd waar ze op moeten letten bij het online kopen. Als je nu nog steeds blind besteld bij de eerste de beste aanbieder ben ik een voorstander dat je zelf maar op de blaren moet gaan zitten. Consumentenbescherming te over, maar mensen kijken niet. Alsof je blind door een rood verkeerslicht loopt waar dan de automobilist verantwoordelijk wordt gehouden als die je aanrijdt.
Aan de vragen is te merken dat dit niet voor iedereen opgaat, het lijkt mij beter om ervan uit te gaan dat er een onervaren persoon de vraag stelt en het antwoord kost evenveel tijd...
neo, het leek even of je wat normaler ging reageren, maar zo ken ik je weer.
Waarom toch die vervelende toon tegen iemand die ergens tegenaan loopt?
Het heeft niets met een vervelende toon te maken, wel dat de consumenten bescherming veel te ver gaat tegenwoordig. Gelukkig zijn CC maatschappijen niet meer zo happig op eigen schuld gevallen. Maar het lijkt er steeds meer op dat de overheid de burger in bescherming moet nemen. Geen eigen verantwoordelijkheid mee. Pas achteraf wordt gekeken naar wat iemand gedaan heeft en dat is de omgekeerde volgorde. En daar mag iemand best op aangesproken worden, naar mijn mening.
Ik zie dit niet als een eigen schuld geval. Ben gewoon te goed van vertrouwen. Verwacht niet dat iemand hier toe in staat is. Misschien naïef van mij maar ik ga er gewoon vanuit dat de wereld bestaat uit mensen die je kan vertrouwen. Jammer dat ik hierop aangesproken wordt.
Ja, en dan gebruikt u ook nog uw mailadres als gebruikersnaam. Dus de volgende vraag zal wel gaan over alle aanbiedingen in uw mailbox. En u leest de reacties blijkbaar ook niet allemaal. De bajes zit vol met mensen die je kunt vertrouwen.
Te goed van vertrouwen? Uw supermarkt verkoopt de bananen ook voor een hogere prijs dan waarvoor ze het inkopen. Van dat verschil worden een hoop extra kosten betaald en wat er overblijft is winst. Deze dropshipper is niets anders. U geeft aan hem door wat hij moet gaan bestellen voor u. Tja, maar door Corona zijn de leveringen inderdaad verlaat.
Topantwoord
Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?
Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.
Wat een vuile oplichters inderdaad!! En maar blijven mailen dat ik voor gratis verzenden heb gekozen dus zonder track&trace en dat er problemen zijn door corona dus vertraging. Ratten zijn het.
Zo lang er geleverd gaat worden is het geen oplichting. Dat u besteld hebt bij een willekeurige webshop die zich aan geen enkele regel houdt kunt u enkel zichtzelf voor verantwoordelijk houden. Het moet na al die jaren toch wel eens bekend zijn waar men op moet letten bij het online bestellen.
Koop niks bij deze oplichter. Je krijgt producten simpelweg niet geleverd en wordt met smoesjes aan het lijntje gehouden.
Ik kwam er achter dat het bedrijf Yassine E-commerce uit Den Haag hier achter zit. Dit bedrijf / deze persoon heeft meerdere webshops waarmee mensen opgelicht worden. Hieronder een aantal van de websites:
https://yogimat.nl/
https://2hiba.com/
https://northfloat.nl/
https://galaxyflower.nl/
https://www.wonderlife.nl/
https://www.wonderhealth.nl/
Ik adviseer om aangifte te doen bij de politie, als iedereen dit doet hebben we een grotere kans dat deze oplichter gepakt wordt.
https://www.politie.nl/themas/internetoplichting.html
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer