e.
door e.wetstein@kpnplanet.nl May 26, 2020 om 08:39
Winkels & webshops

MELDING: yogimat.nl is nep

Op 27-04-2020 via yogimat.nl een yogamat besteld en tot op heden niets ontvangen. De site biedt één soort mat aan voor een aantrekkelijke prijs. Adverteren via facebook en instagram. Ze zijn alleen via email bereikbaar. Krijg eerst standaard antwoord en daarna dat er door corona problemen zijn ontstaan met de levering. Heb betaald met ideal. Doe geen zaken met via deze nepsite!!!

2180 8 Rapporteer

Topantwoord

gerbera
door gerbera - May 26, 2020 om 08:48
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ja "feestboek" en € tekens. Uw mat moet uit China komen en dat kan nog wel ff duren i.v.m. de corona.

sjjoppy
door sjjoppy - May 26, 2020 om 08:53
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer in plaats van e-mail antwoord te krijgen:
https://yogimat.nl/pages/contact
De verlate levering kan inderdaad met de Coronacrisis te maken hebben.
Verander uw gebruikersnaam want u kunt spam verwachten met deze.

marita5
door marita5 - May 26, 2020 om 09:03
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo E.Wetstein ,

Beter controleren vooraf i.p.v. achteraf .

Deze site is geregistreerd op 4 - 4 - 2020 .
Contact alleen via e - mail , geen tel.nl / Kvk nr / adres / niks
De spullen komen uit China .

Bestelling en Levering ,

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jouw toe te sturen.Zo kunnen wij enorm besparen op opslag-transport-en verpakkingskosten en kunnen wij jou de producten aanbieden voor een eerlijke prijs.

Wij verwerken bestellingen tussen Maandag en Vrijdag. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt en de volgende dag verzonden. We verzenden niet in het weekend. In situaties waar producten erg gewild zijn kan de verwerkingstijd langer dan 3 dagen duren.

*Gemiddelde verzendtijd:  10-16 dagen

Controleer of alle verzendinformatie klopt. Als er incorrecte of missende informatie is zijn we genoodzaakt jou te benaderen. Dit kan voor vertraging in je bestelling zorgen.

De algemene voorwaarden , slaan nergens op , klik op de rode regels .

https://yogimat.nl/pages/algemene-voorwaarden

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

chris74
door chris74 May 26, 2020 om 13:07
564 Antwoorden / 44 Vragen

Website heeft wel KVK. gevonden in de voorwaarden goed verstopt

  1. Websitehouder: de onderneming YogiMat.nl. die gevestigd is aan Heliotrooplaan 74A en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 7614980.

    Is een huis adres zoals gewoonlijk.

marita5
door marita5 May 26, 2020 om 13:16
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@chris74 , bedankt , u heeft gelijk , ik heb er overheen gelezen .

mi
door miennaamishaaz May 27, 2020 om 15:44
725 Antwoorden / 1 Vragen

@chris Dat KVK nummer is nep en bestaat niet

https://drimble.nl/zoeken.html?q=7614980
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=7614980

Dit is dus gewoon een Dropshitter die snel geld wil verdienen

Donuts
door Donuts May 27, 2020 om 15:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@uwnaamiszekerhaas: Chris74 heeft een onvolledig kvknr vermeld. Ze staan wel degelijk ingeschreven bij de Kvk. En met dropshippers en snel geld verdienen is niets mis, als bestellingen, al dan niet met vertraging, geleverd worden.

Bestaande handelsnamen

Yassine E-commerce | Antimikrobielles.de | Galaxy Flower | YogiMat.nl

  • KVK 76149803
  • Vestigingsnr. 000043976182
  • Heliotrooplaan 74 A
  • 2555MC
  • 's-Gravenhage

76149803 0000 000043976182 Yassine E-commerce YogiMat.nl Detailhandel via internet in huis- en tuinartikelen Eenmanszaak Verkoop via internet

mi
door miennaamishaaz May 27, 2020 om 16:25
725 Antwoorden / 1 Vragen

@graspollen.

Met dropshippen is inderdaad niets mis.

maar er zijn zoveel Rotte appels in de boom dat je maar net geluk moet hebben dat je er een goede uithaalt.

Want veel Dropshitters doen het niet via de regeltjes.
Waaronder

>geen KVK.
>Geen BTW nummer
>Geen adres gegevens
> Geen Contact mogelijkheid
> Bestaat minder dan 3 weken*
>*Reviews van ver voor de Site bestaat
>*claims dat het bedrijf al bestaat sinds {vull random jaartal in}
>valse Claim van Thuiswinkel keurmerk
>Aleen te betalen via bankoverschrijving {betaal info krijg je Per email}

Dat een website een KVK nummer heeft betekent niet veel, want elke Jandoedel kan dit aanmaken.
Dit zie je ook doodleuk op OPGELICHT, daar zijn "vormalige" "oplichters" gewoon weer verder aan het gaan met een nieuw KVK nummer.

ne
door neodutchio - May 26, 2020 om 09:31
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Hoppa, de volgende. Hoeveel waarschuwingen moeten er komen voordat iemand eerst gaat kijken en dan een webshopjes verder gaat bestellen? Ik heb echt een kans gemist. Je pakt 1 artikel, flanst een gratis webshopje in elkaar en laat de kassa maar rinkelen. Je hoeft je aan geen enkele wettelijke voorwaarde te voldoen, mensen kijken daar toch niet naar. Gouden handel.

sjjoppy
door sjjoppy May 26, 2020 om 09:44
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Het is telkens een nieuweling voor wie het een eerste keer is.

ne
door neodutchio May 26, 2020 om 10:29
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Maar ook nieuwelingen kijken tv, luisteren naar de radio, lezen een krant en spreken andere mensen. Al jarenlang wordt gewaarschuwd waar ze op moeten letten bij het online kopen. Als je nu nog steeds blind besteld bij de eerste de beste aanbieder ben ik een voorstander dat je zelf maar op de blaren moet gaan zitten. Consumentenbescherming te over, maar mensen kijken niet. Alsof je blind door een rood verkeerslicht loopt waar dan de automobilist verantwoordelijk wordt gehouden als die je aanrijdt.

sjjoppy
door sjjoppy May 26, 2020 om 11:29
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Aan de vragen is te merken dat dit niet voor iedereen opgaat, het lijkt mij beter om ervan uit te gaan dat er een onervaren persoon de vraag stelt en het antwoord kost evenveel tijd...

ma
door marnix1 May 26, 2020 om 12:54
256 Antwoorden / 22 Vragen

neo, het leek even of je wat normaler ging reageren, maar zo ken ik je weer.
Waarom toch die vervelende toon tegen iemand die ergens tegenaan loopt?

ne
door neodutchio May 26, 2020 om 13:26
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Het heeft niets met een vervelende toon te maken, wel dat de consumenten bescherming veel te ver gaat tegenwoordig. Gelukkig zijn CC maatschappijen niet meer zo happig op eigen schuld gevallen. Maar het lijkt er steeds meer op dat de overheid de burger in bescherming moet nemen. Geen eigen verantwoordelijkheid mee. Pas achteraf wordt gekeken naar wat iemand gedaan heeft en dat is de omgekeerde volgorde. En daar mag iemand best op aangesproken worden, naar mijn mening.

e.
door e.wetstein@kpnplanet.nl May 27, 2020 om 13:45
Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie dit niet als een eigen schuld geval. Ben gewoon te goed van vertrouwen. Verwacht niet dat iemand hier toe in staat is. Misschien naïef  van mij maar ik ga er gewoon vanuit dat de wereld bestaat uit mensen die je kan vertrouwen. Jammer dat ik hierop aangesproken wordt.

tijger1
door tijger1 May 27, 2020 om 13:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, en dan gebruikt u ook nog uw mailadres als gebruikersnaam. Dus de volgende vraag zal wel gaan over alle aanbiedingen in uw mailbox. En u leest de reacties blijkbaar ook niet allemaal. De bajes zit vol met mensen die je kunt vertrouwen.

ne
door neodutchio May 27, 2020 om 15:16
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Te goed van vertrouwen? Uw supermarkt verkoopt de bananen ook voor een hogere prijs dan waarvoor ze het inkopen. Van dat verschil worden een hoop extra kosten betaald en wat er overblijft is winst. Deze dropshipper is niets anders. U geeft aan hem door wat hij moet gaan bestellen voor u. Tja, maar door Corona zijn de leveringen inderdaad verlaat.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - May 26, 2020 om 12:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En het is zo eenvoudig, betrouwbaar en voordelig zonder Facebook:

https://www.action.com/nl-nl/p/kaytan-yogamat-/

edrick3
door edrick3 - May 26, 2020 om 15:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

Ju
door Judithdh - May 30, 2020 om 20:32
1 Antwoorden / Vragen

Wat een vuile oplichters inderdaad!! En maar blijven mailen dat ik voor gratis verzenden heb gekozen dus zonder track&trace en dat er problemen zijn door corona dus vertraging. Ratten zijn het.

ne
door neodutchio May 30, 2020 om 21:04
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Zo lang er geleverd gaat worden is het geen oplichting. Dat u besteld hebt bij een willekeurige webshop die zich aan geen enkele regel houdt kunt u enkel zichtzelf voor verantwoordelijk houden. Het moet na al die jaren toch wel eens bekend zijn waar men op moet letten bij het online bestellen.

An
door Anoniem4Real - Jun 12, 2020 om 20:49
1 Antwoorden / Vragen

Koop niks bij deze oplichter. Je krijgt producten simpelweg niet geleverd en wordt met smoesjes aan het lijntje gehouden.

Ik kwam er achter dat het bedrijf Yassine E-commerce uit Den Haag hier achter zit. Dit bedrijf / deze persoon heeft meerdere webshops waarmee mensen opgelicht worden. Hieronder een aantal van de websites:

https://yogimat.nl/

https://2hiba.com/

https://northfloat.nl/

https://galaxyflower.nl/

https://www.wonderlife.nl/

https://www.wonderhealth.nl/

Ik adviseer om aangifte te doen bij de politie, als iedereen dit doet hebben we een grotere kans dat deze oplichter gepakt wordt.

https://www.politie.nl/themas/internetoplichting.html