el-zorro
door el-zorro Sep 20, 2020 om 02:00
Winkels & webshops

Mensen die uitleg van hun fout in studio moeten doen

als er in de studio mensen komen die uitleg moeten geven als veel mensen niet goed zijn geholpen

dan verteld zo iemand altijd hoeveel klanten hij of zij heeft en dat het bij de meeste mensen wel dingen goed zijn gegaan

dat interesseert de mensen niet die hun verhaal doen die in de studio zitten

als iemand dat zegt moet de presentator gelijk het gesprek onderbreken
en zeggen dat interesseert deze mensen niet omdat met deze uitspraak het probleem van die mensen hier mee niet is opgelost

dat zouden ze in de studio ook moeten zeggen

als een werknemer  9 van de 10 keer wel alles goed doet zegt de leidinggevende chef

ook dat het hem dat niet interesseert dat die ene  fout erger is dan al die ander 9 keren dat  het wel goed is gegaan

dit zouden kantoorpersoneel onderling ook gewoon te elkaar moeten zeggen personen om elkaar te corrigeren
die dit ook normaal tegen andere werknemers zeggen

kantoorpersoneel vinden dat zo overal mee weg mogen komen en wel fouten mogen maken
omdat ze een kantoor functie hebben en daarom vinden dat ze misbruik mogen maken van hun autoriteit
omdat de directie ze nooit op de vingers tikt voor hun foute
hij moet ook er voor zorgen dat zijn kantoor personnel ook gewoon de praktijk regels moeten hanteren en niet altijd hun hand boven hun hooft houd
dat zou anders moeten kantoor personeel moet net als gewone werknemers zowel theorie als praktijk regels kennen
en ook zo handelen zodat ze weten waar ze het over hebben
zodat ze de problemen ook kunnen oplossen zoals het in praktijk werkt en zich niet moeten verschuilen achter de theorie regels die die ze hebben geleerd
deze werken meestal niet zo letelijk in praktijk van praktijkzaken weten ze nooit wat dat moet veranderen

1083 2 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 20, 2020 om 06:35
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Als iemand een fout in de studio uit moet leggen weet deze dat er een bepaalde tijd voor uitgetrokken is en zal dus beginnen met iets onbelangrijks om tijd te rekken.

Daar zal wel op geoefend zijn.
Dat heeft niet iedereen direct in de gaten en als de presentator ingrijpt zal dat uitgelegd kunnen worden alsof de ondervraagde vroegtijdig onderbroken wordt.

Redacteur
door Redacteur - Sep 20, 2020 om 07:56
1054 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten het topic. Beste topicstarter, gebruik het forum s.v.p. als je zelf een consumentenvraag of -probleem hebt waar je raad bij zoekt!

De redactie