Mijn bestelling via bezorgbundel is gisteren plotseling geannuleerd door AH.
Ik had voor gisteren boodschappen besteld via mijn AH bezorgbundel, deze zouden tussen 16:00 en 21:00 bezorgt worden.
Echter kreeg ik rond 14:45 een SMS waarin stond dat mijn bestelling niet bezorgt kon worden vanwege een storing.
Erg vervelend als je vanwege handicaps juist gekozen hebt voor bezorging van noodzakelijke artikelen.
Ik begrijp de redenatie, maar mis een aanbod voor tegemoetkoming, waarom geen aanbod voor bezorging vandaag?
Ook de beloofde E-mail met extra informatie is niet ontvangen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb gistermiddag dezelfde sms ontvangen. Door een technische oorzaak is het niet mogelijk geweest de boodschappen te bezorgen. Ik heb de e-mail wel ontvangen. Daarin is toegezegd dat op de volgende bestelling een korting van 10 euro wordt gegeven. Dat vind ik netjes. De wereld is niet volmaakt, en er kan altijd iets gebeuren waardoor er niet geleverd kan worden. Nu dus maar naar de winkel of een extra bezorgmoment kiezen.
Ik ken het probleem niet maar m.b.t. uw klacht zie: https://www.ah.nl/klantenservice/online-bestellen/klacht-over-mijn-bestelling (ergo: klacht indienen)
Juist als je gehandicapt bent, moet je zorgen voor voldoende etenswaren voor minimaal een week.
Komt er dan iets tussen, dan kun je je redden.
Doe je dat niet, dan maak je je afhankelijk. Nu ga je klagen. Maar dat helpt je niet. Kijk eens in de algemene bezorgvoorwaarden van AH.
AH heeft een vol bezorgschema, daar kan niet even een bestelling tussen in.
Als je de email niet hebt gekregen, kijk even in de spam of bel met de klantenserivce.
Etenswaren, okay. Maar ook ik heb problemen met bezorgtijden, zelfs een week. En groente, vooral salades, zijn geen week goed te houden hoor.
Groente heb je in de diepvries, blik of pot. Kun je wel een jaar bewaren.
Oplossing voor dit giga probleem is geen salades kopen.
Wat een geklets. Ik schreef salades, terwijl ik sla bedoel. Dat is echt niet goed te houden. En blikgroente, diepvries of pot houd ik niet van. Dus om een leverancier, in dit geval een Supermarkt, te vriend te houden zou ik die produkten dan maar moeten bestellen? Dacht het niet.
@Terormin Je klets zelf onzin . Sla en zeker ijsbergsla is prima een week en langer goed te houden als je de sla in een krant wikkelt en in de groentela van je koelkast bewaard. Als oud scheepskok weet ik dat als je paar week op zee zit de groenteboer niet dagelijks lang komt en de bemanning toch graag verse groentes eet,
Ja absoluut, mijn moeder is negentig en laat al AH al sinds het begin van de coronacrisis bezorgen. Die service was een zegen op dat moment maar er is één probleem. Als er om wat voor reden een order uitvalt wordt dat niet gecorrigeerd. Je zult een nieuwe bestelling moeten aanmaken. Hoewel heel vervelend kon ik dat indertijd wel begrijpen want juist dat soort service verlenen is heel duur, arbeidsintensief en levert ook weer fouten op. Dus doen ze niet, er zijn ook andere bezorghandels, kijk eens of die service beter bevalt.
@henkdezevende, denk niet dat andere supers beter zijn in bezorgen en/of problemen. Ik heb de PLUS, bij hen is het probleem (net zoals veel bedrijven) ze hebben bijna geen personeel meer. In de Coronatijd kreeg ik alles wel bezorgd, nu tegenwoordig dus een week van te voren bestellen. Maar gelukkig heeft uw moeder u nog om eventuele noodzakelijke zaken voor haar te kopen. Althans, beetje voorbarig van me, als u in haar buurt woont.
Nee, dat klopt wel, van de drie kinderen woon ik het dichtste bij op pakweg 20.min rijden dus ik heb in nood wel een paar keer de boodschappen gedaan en ook als we wat anders is ben ik redelijk snel in de buurt. Maar AH of Ziggo of KPN zijn geen mantelzorgers en garanderen ook niet op stel en sprong dingen op te kunnen lossen.ook.niet als mensen aangeven daar afhankelijk van te zijn, dan moet je dat anders regelen.
Een storing kan bij iedereen en overal plaatsvinden. Bezorging vandaag wat jij wilt, kan niet want alle bezorgtijden zitten allang vol.
Hoe konden mensen tot een paar jaar terug overleven? Toen zullen er toch ook gewoon voorzorgsmaatregelen genomen zijn voor het geval men onverhoopt geen eten in huis kon halen. Kennelijk is men dat allemaal vergeten nu de boodschappen sinds kort thuis bezorgd kunnen worden.
Natuurljk zijn er meer manieren om de spullen in huis te krijgen,
maar bv voor mij is de appie een uitkost,
ik hoef niemand meer om hulp te vragen, afgezien van wat verswaren soms,
Het is voor TS gewoon erg vervelend dit,
"Hoe konden mensen tot een paar jaar terug overleven?" is dan natuurlijk een flauwe opmerking in dit verband.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer