Ka
door Karin en Erik Rodenburg May 27, 2022 om 13:19
Winkels & webshops

Mijn bestelling via bezorgbundel is gisteren plotseling geannuleerd door AH.

Ik had voor gisteren boodschappen besteld via mijn AH bezorgbundel, deze zouden tussen 16:00 en 21:00 bezorgt worden.
Echter kreeg ik rond 14:45 een SMS waarin stond dat mijn bestelling niet bezorgt kon worden vanwege een storing.
Erg vervelend als je vanwege handicaps juist gekozen hebt voor bezorging van noodzakelijke artikelen.
Ik begrijp de redenatie, maar mis een aanbod voor tegemoetkoming, waarom geen aanbod voor bezorging vandaag?
Ook de beloofde E-mail met extra informatie is niet ontvangen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

6313 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Wi
door Wim3117 - May 27, 2022 om 13:32
1 Antwoorden / Vragen
5

Ik heb gistermiddag dezelfde sms ontvangen. Door een technische oorzaak is het niet mogelijk geweest de boodschappen te bezorgen. Ik heb de e-mail wel ontvangen. Daarin is toegezegd dat op de volgende bestelling een korting van 10 euro wordt gegeven. Dat vind ik netjes. De wereld is niet volmaakt, en er kan altijd iets gebeuren waardoor er niet geleverd kan worden. Nu dus maar naar de winkel of een extra bezorgmoment kiezen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 27, 2022 om 15:18
16827 Antwoorden / 202 Vragen
2

Ik ken het probleem niet maar m.b.t. uw klacht zie: https://www.ah.nl/klantenservice/online-bestellen/klacht-over-mijn-bestelling  (ergo: klacht indienen)

panter22
door panter22 - May 27, 2022 om 15:37
6599 Antwoorden / Vragen
3

Juist als je gehandicapt bent, moet je zorgen voor voldoende etenswaren voor minimaal een week. 
Komt er dan iets tussen, dan kun je je redden.
Doe je dat niet, dan maak je je afhankelijk. Nu ga je klagen. Maar dat helpt je niet. Kijk eens in de algemene bezorgvoorwaarden van AH.
AH heeft een vol bezorgschema, daar kan niet even een bestelling tussen in.
Als je de email niet hebt gekregen, kijk even in de spam of bel met de klantenserivce.

tenormin
door tenormin May 27, 2022 om 21:27
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Etenswaren, okay. Maar ook ik heb problemen met bezorgtijden, zelfs een week. En groente, vooral salades, zijn geen week goed te houden hoor.

panter22
door panter22 May 28, 2022 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

Groente heb je in de diepvries, blik  of pot. Kun je wel een jaar bewaren.

Mabelle
door Mabelle May 28, 2022 om 09:45
418 Antwoorden / 1 Vragen

Oplossing voor dit giga probleem is geen salades kopen.

tenormin
door tenormin May 29, 2022 om 01:33
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een geklets. Ik schreef salades, terwijl ik sla bedoel. Dat is echt niet goed te houden. En blikgroente, diepvries of pot houd ik niet van. Dus om een leverancier, in dit geval een Supermarkt, te vriend te houden zou ik die produkten dan maar moeten bestellen? Dacht het niet.

john devries
door john devries May 30, 2022 om 12:25
214 Antwoorden / Vragen

@Terormin Je klets zelf onzin . Sla en zeker ijsbergsla is prima een week en langer goed te houden als je de sla in een krant wikkelt en in de groentela van je koelkast bewaard. Als oud scheepskok weet ik dat als je paar week op zee zit de groenteboer niet dagelijks lang komt en de bemanning toch graag verse groentes eet,

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 27, 2022 om 16:13
2039 Antwoorden / Vragen
1

Ja absoluut, mijn moeder is negentig en laat al AH al sinds het begin van de coronacrisis bezorgen. Die service was een zegen op dat moment maar er is één probleem. Als er om wat voor reden een order uitvalt wordt dat niet gecorrigeerd. Je zult een nieuwe bestelling moeten aanmaken. Hoewel heel vervelend kon ik dat indertijd wel begrijpen want juist dat soort service verlenen is heel duur, arbeidsintensief en levert ook weer fouten op. Dus doen ze niet, er zijn ook andere bezorghandels, kijk eens of die service beter bevalt.

tenormin
door tenormin May 27, 2022 om 19:21
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@henkdezevende, denk niet dat andere supers beter zijn in bezorgen en/of problemen. Ik heb de PLUS, bij hen is het probleem (net zoals veel bedrijven) ze hebben bijna geen personeel meer. In de Coronatijd kreeg ik alles wel bezorgd, nu tegenwoordig dus een week van te voren bestellen. Maar gelukkig heeft uw moeder u nog om eventuele noodzakelijke zaken voor haar te kopen. Althans, beetje voorbarig van me, als u in haar buurt woont.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 27, 2022 om 22:03
2039 Antwoorden / Vragen

Nee, dat klopt wel, van de drie kinderen woon ik het dichtste bij op pakweg 20.min rijden dus ik heb in nood wel een paar keer de boodschappen gedaan en ook als we wat anders is ben ik redelijk snel in de buurt. Maar AH of Ziggo of KPN zijn geen mantelzorgers en garanderen ook niet op stel en sprong dingen op te kunnen lossen.ook.niet als mensen aangeven daar afhankelijk van te zijn, dan moet je dat anders regelen.

getty
door getty - May 27, 2022 om 17:42
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Heeft u ze al gebeld?

Mabelle
door Mabelle - May 28, 2022 om 09:48
418 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een storing kan bij iedereen en overal plaatsvinden. Bezorging vandaag wat jij wilt, kan niet want alle bezorgtijden zitten allang vol.

rj
door rjw - May 28, 2022 om 13:50
3254 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoe konden mensen tot een paar jaar terug overleven? Toen zullen er toch ook gewoon voorzorgsmaatregelen genomen zijn voor het geval men onverhoopt geen eten in huis kon halen. Kennelijk is men dat allemaal vergeten nu de boodschappen sinds kort thuis bezorgd kunnen worden.

gr
door gravin2 May 28, 2022 om 15:02
24 Antwoorden / Vragen

Natuurljk zijn er meer manieren om de spullen in huis te krijgen,
maar bv voor mij is de appie een uitkost,

ik hoef niemand meer om hulp te vragen, afgezien van wat verswaren soms,
Het is voor TS gewoon erg vervelend dit, 

"Hoe konden mensen tot een paar jaar terug overleven?" is dan natuurlijk een flauwe opmerking in dit verband.

mahadma
door mahadma - May 29, 2022 om 21:38
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Is ons ook een keer gebeurd, daarna niets meer besteld daar. Doei!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer