Ot
door Otto Kraamwinkel Dec 6, 2019 om 21:52
Winkels & webshops

Mojo verplicht bestellen?

Op site van Mojo een kaartje 1x geselecteerd en na aanklikken 'doorgaan' krijg ik bericht dat ik een soort kaartje heb gekozen waarbij ik verplicht moet bestellen. Ik ben meteen gestopt. Ik kan toch niet op deze wijze verplicht worden te bestellen?

1260 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 6, 2019 om 22:32
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Otto Kraamwinkel ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.mojo.nl/kaarten-bestellen/

diumenge
door diumenge - Dec 6, 2019 om 23:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat bedoel je met verplicht bestellen?

Beps
door Beps - Dec 7, 2019 om 06:37
75 Antwoorden / Vragen

Ik doe dit zo vaak op sites waar het niet duidelijk is wat de verzendkosten zijn bv. of omdat ik er toch vanaf zie. Waarom zou je moeten kopen als je tot zo ver bent gegaan? In een stenen winkel kun je toch ook tot aan de kassa lopen met de spullen en dan ineens beslissen om het niet te doen en dan alles terugleggen, wat is er anders online?

jo
door jorisw - Dec 7, 2019 om 08:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor welk event is dit? Dan ik eens kijken wat je precies bedoeld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 7, 2019 om 09:27
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Kan het zijn dat u de info niet goed heeft gelezen of dat de info die u kreeg voor u onduidelijk was? Mojo geeft in haar instructies aan op welke voorwaarden u dient te bestellen en als u niet aan die voorwaarden kunt/wiltwilt voldoen  is het m..i. niet meer dan logisch logisch dat u dan niet kunt bestellen. Zie de al gegeven verwijzing. ( https://www.mojo.nl/kaarten-bestellen/)

Deze voorwaarden zullen  gesteld zijn om misbruik te voorkomen door bijv. opkopen en dan doorverkopen tegen veel hogere prijzen.

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2019 om 15:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Uiteraard niet.
Je zult wel iets niet goed gelezen/begrepen hebben.