Ongevraagde catalogus Bader.nl
Na een online bestelling via Bader.nl, ontving ik ongevraagd een catalogus. Na een telefoontje met Bader waarin ik aangaf geen catalogus te willen ontvangen, ontving ik 2 maanden later een catalogus ter dikte van een telefoonboek. Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf je gegevens mag gebruiken om ongevraagd deze catalogus op te sturen. Ook wat het millieu betreft vind ik dat niet meer van deze tijd. Daarnaast is een geen opt-out mogelijkheid via de website. Je moet bellen om te melden dat je dit niet wilt en dan maar hopen dat het goed wordt aangepast...
Mijn vraag is: mag ik bedrijf ongevraagd je adresgegevens ge/misbruiken om catalogussen te versturen?
U maakt er een soort halsmisdaad van maar u bent daar toch klant? Meld nog een keer dat u ihvv geen catalogus meer wil en dan is het waarschijnlijk wel opgelost. Het komt mij namelijk voor dat of het antwoord nou ja of nee is, u daar verder toch niets mee kan.
Hallo MW Manders ,
Als u zo juist per internet voor het eerst bij BADER heeft besteld, dan ontvangt u de BADER-catalogus automatisch. In dit geval hoeft u de catalogus niet apart aan te vragen.
Lees deze informatie eens door , privacybeleid Bader , klik op de rode regel .
https://www.bader.nl/datenschutz
Huh? Iets vtv doorlezen, ben je gek, kan ik achteraf niet meer klagen. @Marita, het zal u vast uren hebben gekost om deze info te vinden :-)
Als Ts zich aanmeld voor de nieuwsbrief krijgt hij / of zij een welkomst - waardebon van € 10,- bij de eerst volgende bestelling . Dat maar doen dan krijgt Ts er nog iets voor terug ;-)) gegevens zijn toch al bekend .
Zie de al gegeven reactie (@MARITA5) en is het inderdaad een kwestie van melden dat u de catalogos niet meer wenst. U heeft de catalogus niet ongevraagd ontvangen.
En anders simpelweg weggooien in de papiercontainer of bij een stapel 'bedoeld voor een goed doel' te leggen. De kosten voor het verzenden en drukken zijn niet voor u maar voor de verzender.
U hebt via internet iets bij Bader gekocht, dus u bent klant bij Bader en ja, als Bader nog steeds met catalogi werkt, krijgt u er eentje toegestuurd.
Dit doen ze niet om u te pesten, maar het is een service van Bader. Waarom altijd direct zo negatief.
U heeft door te bestellen bij dit bedrijf ook de regeltjes accoord verklaard, een van die regels is dat u een catalogus per post krijgt.
Geachte mevrouw Manders,
Het antwoord op uw vraag is : ja.
Gooi uw catalogus maar in de papierbak als u hem niet leest.
Misschien heeft u een familielid of kennis, die graag modebladen leest.
Ik ben er dol op.
Er wordt totaal geen misbruik van uw adresgegevens gemaakt, u heeft daar wat besteld en komt dus automatisch in hun adressen bestand. Als u daar uitgeschreven wilt worden is een briefje cq mail voldoende om aan te geven uw gegevens te verwijderen. Wordt daaraan geen gehoor gegeven kunt u alsnog een klacht indienen bij de ACM. Maar als u langere tijd niets meer besteld stopt het toezenden vanzelf.
e-mailadres is service@bader.nl
Retour Afzender .....
Geadresseerde Overleden.....
Nooit meer iets bestellen en enige wat je nog kunt verwachten is Excuus aan nabestaanden.
Zo kom je van deze oude manier verkopers af.
Heb ook nadat er afgemeld is van overlijden ook nog een catalogus ontvangen voor de overledene! Sommige winkels zijn heel traag met uitschrijven persoonsgegevens! Nadat ik had gedreigd met klachtenkompas of kassa was het ineens geregeld !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer
Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset niet meer ver
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer