pe
door petervdh01 Nov 16, 2017 om 17:44
Winkels & webshops

Ongevraagde levering ontvangen yodeyma

vandaag ongevraagt een doos met parfum ontvangen op het werk van de firma Yodeyma met display ....zou gaan om een gratis promotie pakket ter waarde van 40 euro maar vertrouw de boel niet en telefoonnummers om uitleg te vragen werken niet !

13835 14 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 16, 2017 om 17:49
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Alles wat er gratis ontvangen is, blijft je eigendom. Nadrukkelijk: als je het absoluut zeker weet dat niemand (als je een gezin hebt: je vrouw, kinderen) iets ook niet iets besteld hebben. Dan mag de tegenpartij bewijzen, als ze later bij je komen om de rekening, dat er besteld is. Je weet wel, wie eist bewijst.

Cookies
door Cookies - Nov 16, 2017 om 17:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welkom bij de ontvangersclub;-))  https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0704990184

Topantwoord

ge
door gewicht - Nov 16, 2017 om 18:12
170 Antwoorden / 1 Vragen

Ongevraagd en "gratis" dus zoals reeds geschreven niet betalen als er toch een rekening of andere verplichting komt.
Maar ,"op het werk ontvangen" een doordenkertje,mischien vindt iemand in je werkomgeving dat wat deodorant geen kwaad kan.

pe
door petervdh01 Nov 16, 2017 om 19:08
Antwoorden / 1 Vragen

zo jammer dat er hier zelfs mensen zijn die zonodig grappig moeten doen op serieuze vragen

costnix
door costnix Nov 16, 2017 om 21:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nee hoor. Een soortgelijke grap werd op mijn werk uitgehaald met een onwelriekende collega.

ge
door gewicht Nov 17, 2017 om 16:24
170 Antwoorden / 1 Vragen

Het was niet de bedoeling om "grappig" te zijn maar meer als een verwijzing bedoeld, zo jammer dat u licht geraakt bent.

tenormin
door tenormin Nov 18, 2017 om 00:09
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Je wordt beloond om je antwoord, dus @petervanderh01 is het wel met je eens maar toch ook weer niet. Grappig toch? ;-) @gewicht?

diumenge
door diumenge - Nov 16, 2017 om 21:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Op het werk als prive persoon ontvangen of als winkel/zaak ontvangen? Omdat er ook een display bij zit.

gerbera
door gerbera - Nov 16, 2017 om 22:05
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Een tip, mocht u gebeld worden of u tevreden bent met het pakket vertel dan doodleuk dat u niet weet waar ze het over hebben. M.a.w. U heeft nooit een pakket ontvangen. Doordat u heeft terug gebeld beschikken ze nu waarschijnlijk over uw tel.nummer.

marita5
door marita5 - Nov 17, 2017 om 11:46
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PeterVdh01 ,

U hoeft niks te doen , lees hier klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-toezending

Do
door Dottiesheep - Nov 17, 2017 om 12:49
1 Antwoorden / Vragen

Hoi, ik heb op 8november op naam van mijn kapsalon ook ongevraagd een pakket met parfums ontvangen en gelijk naar het opgegeven telefoonnr gebeld en kreeg toen wel gehoor. Er werd mij verteld dat het geheel gratis is en er niet achteraf toch een rekening zou komen, ik heb toen gevraagd of ze me dit schriftelijk kunnen bevestigen dat ik nergens aan vast zou zitten en heb dat toen per e-mail gestuurd gekregen. Nu reageren een aantal klanten positief op de geuren aangezien ik de display toch in de salon heb geplaats. Mijn man heeft er ook vraagtekens bij maar ik ben zelf van mening dat ze me nergens aan kunnn binden daar ik zelf niks besteld had. Nu wou ik vandaag voor een aantal klanten toch een bestelling doen maar krijg  idd geen gehoor er is een vreemde toon na 1x overgaan. Het is toch wel een vreemd zaak op deze manier.....

hutch
door hutch Nov 17, 2017 om 14:19
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Buiten het feit dat dit een consumentensite is (en u een bedrijf heeft) zou ik sowieso absoluut geen zaken willen doen met dergelijke 'bedrijfjes' die (zeer) moeilijk tot helemaal niet te bereiken zijn. Dit 'bedrijfje' is geregistreerd in Spanje.

Misschien kunt u dit nummer een keer proberen: +34 913534300

Ook zou u uw vraag/opmerking * hier * kunnen neerzetten.

Do
door Dottiesheep Nov 17, 2017 om 15:02
1 Antwoorden / Vragen

Ik vertrouwde het niet helemaal nu dat yodeyma niet bereikbaar meer blijkt te zijn. Heb daarom op google maar weer het bedrijf ingetypt vorige keer toen dat pakket ongevraagd geleverd was kon ik niks negatiefs vinden. Heb er zelf biet om gevraagd. Dat ze het naar (kleine) bedrijven sturen heb ik vandaag meer kunnen vinden bij een site waar je kunt opzoeken wie je belt. Snap dat dit een particulieren website is maar dacht ben dus niet alleen met dit probleem vandaar dat ik heb gereageerd.

tenormin
door tenormin Nov 18, 2017 om 00:15
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zou voor die "aantal klanten" maar ook geen bestelling meer doen. Komt u, als onderneming (klein?)  alsnog in de problemen, dus ver er af blijven lijkt mij het beste.

er
door erikelena - Feb 13, 2018 om 20:41
4 Antwoorden / Vragen

Er was die 2 dagen inderdaad een telefoon storing bij Yodeyma.
Maar nu zijn ze weer altijd bereikbaar. En de website van hun werkt ook.
[edit-red.]