Ook slechte ervaringen met online bestellen Mediamarkt?
Wie heeft dezelfde soort ervaringen?
Geen ervaringen mee. Dat alleen de muis afgeleverd word en niet de laptop is natuurlijk slechte service. Van de aircooler begrijp ik het wel. Een paar dagen hitte in Nederland en alles is uitverkocht. Maar niet netjes van Media Markt om u totaal te negeren.
Ze negeren ook Klachtenkompas ☹️
@costnix, ik heb "nix" met MM, dus koop er nooit wat, maar dat het klojo's zijn is me bekend.
U bent nummer 314:
https://www.klacht.nl/media-markt/
Hier bent u 1027:
https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/je-klacht
De lopende klachten:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/media-markt/details?companyId=da571c5f-9c35-470e-b930-ce4aa95a6f07
Hallo Inky66 ,
Wie heeft dezelfde soort ervaringen?
U bent niet de enige ,
https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/4759621/problemen-mediamarkt-bestellingen-vertraging-storing
@costnix ,
Dit staat ook op de site ,
Wat is er aan de hand?
De vertraging in ons logistieke proces heeft drie oorzaken:
- Bovengenoemde technische storing.
- Drukte als gevolg van onze huidige succesvolle campagnes en de grote vraag naar ventilatoren en airco’s als gevolg van de hitte.
- De recente verhuizing naar ons nieuwe centrale magazijn in Etten-Leur. Met die verhuizing kunnen we de volgende stap zetten in de optimalisering van onze dienstverlening voor een perfecte klantervaring.
Hierdoor zijn – tot onze spijt – ook de wachttijden bij onze klantenservice langer dan je van ons mag verwachten. Het betreft zowel de telefonische wachttijd, als onze reactie op e-mail berichten en social media. Excuses voor het ongemak
https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/uitgestelde-levering.html
Ze negeren ook Klachtenkompas ☹️
Dat die aircooler er niet zou zijn, kon u op uw vingers natellen.
En nee, ik heb die ervaring met MM niet. Heb er ooit iets gekocht, maar dat was in de winkel. Zou daar zeker niets online bestellen.
Ik heb niet dezelde soort ervaringen, maar als ik die wel had dan heeft u daar toch niets aan?
Nu zo’n cooler bestellen lijkt mij niet zo slim want al dergelijk spul is overal uitverkocht.
Ik zou zelf naar de winkel gaan, ook voor een laptop.
Trouwens, met zo een hitte bestel ik nergens iets, en zeuren over dat een bestelling niet aankomt zou ik ook niet doen. De bezorgers werken zich al een slag in de rondte en met hitte is het helemaal afzien voor die mensen. Bovendien is het vakantieperiode dus minder personeel. Ik heb ook niet zo een haast en dat als alles niet direct gebeurt ga ik ook niet subiet reclameren en al helemaal niet met zo een hitte.
Tja, als al gezegd, bij Media Markt komt het helaas veel vaker voor dat volgens de website is in voorrad zou zijn maar dat dan niet het geval is. Als al gemeld wordt de info m.b.t. mogelijke vertraging ook via de site door MM zelf gegeven.
M.b.t. de aircooler lijkt het mij op dit moment zeker zeer evident aangezien die apparaten nauwelijks meer leverbaar zijn op dit moment. Gisteren was er een installateur in het nieuws die aangaf dat men bij hem ten minste nu drie maanden zou moeten wachten.
Daarnaast geld ook hier de tip dat het soms veel handiger kan zijn om naar een stenen winkel te gaan. U kunt dan meteen zien of iets wel of niet direct leverbaar is en ook of het compleet leverbaar is. Bestellen op afstand betekent helaas ook dat u op afstand wordt behandeld.
Dit geldt niet alleen voor het bedrijf dat u noemt.
Bij de MM komen de atikelen die je online bestelt ook wel uit voorraad uit de winkel.
Als je kijkt op de site van de MM dat is de cooler nergens meer op voorraad en de laptop nog bij een paar winkels te krijgen.
Een laptop vervoeren in een bloedhete bus van Postnl waar de hele dag mee rondgereden wordt, zal de laptop ook geen goed doen.
Door te annuleren heb je niets. Had je even gewacht dan had je de spullen uit nieuwe voorraad gekregen. Nu kun je 1 tot 2 weken wachten voor je het geld terug krijgt.
Bestelling Mediamarkt wordt maar niet geregeld.
Op 30 mei 2019 een bestelling geplaats voor een Tablet en een Smartwatch. Beide met een levertijd van 5-7 werkdagen. Prima, ik had geen haast, had ze pas eind juni nodig. Hierna ontavng ik wekelijks dat het bestelde artikel niet binnengekomen is en dus niet geleverd kan worden maar dat ze het wel de volgende week binnen denken te hebben. Dit gaat dus nu al 5 weken achtereen zo. Diverse malen via telefoon (wachttijd gemiddeld 15+ minuten) van het kastje naar de muur gestuurd. Ook op het reageren op een mail terug duurde 2 weken. Vandaag (6 weken na de besteldatum) wederom maar weer eens in de telefoon geklommen omdat ik zag dat het artikel weer gewoon online voorradig is met de vraag of het nu dan ook geleverd gaat worden. Mijn bestelling zou met spoed doorgezet worden kreeg ik als antwoord. Met een paar uur later deze mail in mijn mailbox:
-------------------------------------------------
M********
----------------------------------------------
Alsof ik dus nog maar een keer wil betalen en dan kan gaan bellen ??? dit terwijl de bestelling gewoon voorraadig is op dit moment.
Ondertussen dus nog geen steek verder en krijg ook geen contact met iemand bij Mediamarkt die wel iets kan doen.
Hoe nu verder ?
Een zeer boze Mediamarkt klant,
Jan Kalle
Gewoon doen wat ze vragen. Er is een technische storing geweest waardoor uw bestelling vast zit. Deze krijgen ze niet lopend. U kan deze annuleren en opnieuw bestellen. U hoeft niet opnieuw te betalen, u kunt via Klarna achteraf betalen. Ondertussen krijgt u het geld terug van de eerste bestelling.
Na alle klachten over MM vind ik dit een nette oplossing. In vele verhalen voor u moesten mensen gewoon de meerprijs betalen. U mag het opnieuw bestellen tegen de vorige prijs.
En als u echt boos bent gewoon annuleren en elders bestellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer