AmbuPijl
door AmbuPijl Jan 27, 2023 om 21:00
Winkels & webshops
Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op mijn terugreis vanaf Egypte kocht ik bij Transavia een Powerbank twv €45,--   Tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n Iphone(+Bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. Thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door Transavia. De volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
Dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. Ik kom bij klantenservice Transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? Enkele reacties van klantenservice:
*Hi Robert, fijn dat je contact opneemt met ons. Je hebt dubbel betaald zeg je. Maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Het kan paar dagen duren.  *Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *Ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak. 

2608 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 27, 2023 om 21:43
16827 Antwoorden / 202 Vragen
1

Wat is uw vraag? U heeft een reactie dat de terugboeking even kan duren en dn is het m.i. toch eerst een kwestie van even afwachten. Het dubbel afboeken is immers bevestigd. Dus wachten tot vlgd week vrijdag.

Nee_echt
door Nee_echt Jan 29, 2023 om 11:25
Antwoorden / Vragen

Zijn vraag is wat hij nu moet doen na RUIM 7 weken hetzelfde verhaal aan te horen. Een week extra wachten gaat dat niet oplossen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2023 om 11:33
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Indien nog steeds geen antwoord resp. positieve reactie: dan is https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/details of belbus@bnnbvara.nl of https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men zich ook regelmatig met dit soort kjlachten bezig houdt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer