Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt
Op mijn terugreis vanaf Egypte kocht ik bij Transavia een Powerbank twv €45,-- Tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n Iphone(+Bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. Thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door Transavia. De volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
Dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. Ik kom bij klantenservice Transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? Enkele reacties van klantenservice:
*Hi Robert, fijn dat je contact opneemt met ons. Je hebt dubbel betaald zeg je. Maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Het kan paar dagen duren. *Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *Ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Wat is uw vraag? U heeft een reactie dat de terugboeking even kan duren en dn is het m.i. toch eerst een kwestie van even afwachten. Het dubbel afboeken is immers bevestigd. Dus wachten tot vlgd week vrijdag.
Zijn vraag is wat hij nu moet doen na RUIM 7 weken hetzelfde verhaal aan te horen. Een week extra wachten gaat dat niet oplossen.
Indien nog steeds geen antwoord resp. positieve reactie: dan is https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/details of belbus@bnnbvara.nl of https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men zich ook regelmatig met dit soort kjlachten bezig houdt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer