AmbuPijl
door AmbuPijl Jan 27, 2023 om 21:00
Winkels & webshops
Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op mijn terugreis vanaf Egypte kocht ik bij Transavia een Powerbank twv €45,--   Tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n Iphone(+Bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. Thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door Transavia. De volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
Dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. Ik kom bij klantenservice Transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? Enkele reacties van klantenservice:
*Hi Robert, fijn dat je contact opneemt met ons. Je hebt dubbel betaald zeg je. Maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Het kan paar dagen duren.  *Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *Ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak. 

2612 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 27, 2023 om 21:43
16845 Antwoorden / 202 Vragen
1

Wat is uw vraag? U heeft een reactie dat de terugboeking even kan duren en dn is het m.i. toch eerst een kwestie van even afwachten. Het dubbel afboeken is immers bevestigd. Dus wachten tot vlgd week vrijdag.

Nee_echt
door Nee_echt Jan 29, 2023 om 11:25
Antwoorden / Vragen

Zijn vraag is wat hij nu moet doen na RUIM 7 weken hetzelfde verhaal aan te horen. Een week extra wachten gaat dat niet oplossen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2023 om 11:33
16845 Antwoorden / 202 Vragen
0

Indien nog steeds geen antwoord resp. positieve reactie: dan is https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/details of belbus@bnnbvara.nl of https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men zich ook regelmatig met dit soort kjlachten bezig houdt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer