Su
door Suusdehaas May 14, 2018 om 14:19
Winkels & webshops

Opgelicht door gamefame.nl

2 weken geleden heeft mijn 11 jarihe zoontje op gamefame.nl een 2hands playstation 4 gekocht voor 219 euro.deze tot op de dag van vanfaag niet ontvangen.veel heen en weer gemaild en steeds verhalen over vertraging bla bla bla.maar tot nu toe nog niks ontvangen en ik ben bang dat er ook nils meer gaat komen.

10567 37 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 14, 2018 om 14:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dan jammer. Maar hoe kan uw zoontje van 11 via internet een aankoop doen!

sjjoppy
door sjjoppy - May 14, 2018 om 14:31
7156 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 - May 14, 2018 om 14:33
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo SuusdeHaag ,

De ondernemer heeft 30 dagen de tijd om te leveren :

Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.

Lees hier de volledige voorwaarden , klik op de rode regels .

https://www.gamefame.nl/c-4409879/algemene-voorwaarden/

Gamefame is onderdeel van Outletmarkt BV .

https://www.bedrijvenpagina.nl/Outletmarkt_B.V./3870770/b56defb4/

Lees hier wat u kunt doen als de playstation niet word geleverd ,

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd

ne
door neodutchio - May 14, 2018 om 15:02
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Opgelicht bent u (nog) niet.
Een kind van 11 kan niet dit soort aankopen doen. Dat heeft een volwassen persoon gedaan.
Stap 1 is het online op zoek gaan naar aanbieders. Die heeft u gevonden en wat blijkt: een gammele website. Het adres is een flatgebouw. Volgens de KVK zit hier outletmarkt b.v. Een telefoonnummer hebben ze niet, hoe kan je ze dan bereiken?
Alleen dat moet al genoeg zijn om met een boog om deze winkel heen te surfen.
Maar goed, u hebt besteld en moet eerst afwachten tot de wettelijke 30 dagen om zijn. Dan kunt u de bestelling annuleren. Mochten daar problemen bij ontstaan kunt u het beste terugkomen hier en kunnen wij u passend advies geven.

marita5
door marita5 May 14, 2018 om 15:08
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ts kan ze bereiken via e-mail , of te bellen met Outletmarkt BV .

marita5
door marita5 May 14, 2018 om 15:09
11495 Antwoorden / 15 Vragen
edrick3
door edrick3 - May 14, 2018 om 15:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Opgelicht? Nog niet.....
Kinderen moeten niet op een website kopen ....
En is de website betrouwbaar: https://www.consuwijzer.nl/nieuws/check-betrouwbaarheid-webshops-met-de-online-shop-check

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 14, 2018 om 15:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Geduld is een schone zaak en u heeft waarschijnlijk het idee dat alles wat je bij een webwinkel besteld de volgende dag wordt geleverd. Neen dus tenzij het bij de aankoop is aangegeven want dat zou dan 'misleidende reclame'betekenen.
De kern is evenwel dat uw zoon van 11 jaar deze aankoop heeft gedaan maar u er wel verantwoordeliujk voor bent.

Su
door Suusdehaas - May 15, 2018 om 11:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Fijn al die reacties. Top heb ik echt wat aan.dank jullie wel.echt super!!!!!en nee natuurlijk heb ik besteld in naam van mijn 11 jarige zoon en ja op de site stast levering binnen 3 werk dagen.maar alles is opgelost dus thsnks voor de tips mensen.

marita5
door marita5 May 15, 2018 om 11:20
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@suusdehaag , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Ri
door Rickt May 15, 2018 om 17:48
Antwoorden / Vragen

U zegt dat alles opgelost is maar wat is er precies opgelost. Heeft u uw playstation 4 gekregen of heeft u uw geld teruggekregen. Ik zou dit graag willen weten want ik zit met hetzelfde probleem. Alvast bedankt.

Mi
door Mike69 May 15, 2018 om 20:09
1 Antwoorden / Vragen

Er is niets opgelost ‘!!
Kreeg dit toe gemaild
Uw betaalopdracht is wel degelijk verwerkt alleen nu hebben we bericht
gehad dat de bank de tegoeden bevroren heeft van GameFame. Dit komt door
de langere levertijden denk ik. Tot dit opgelost is wordt de
betaalopdracht niet verwerkt. Hier kunnen wij zelf niks aan doen.

Met vriendelijke groet, Erik wat is het volgende smoesje van dit nep bedrijf ?

Ri
door Rickt May 15, 2018 om 21:20
Antwoorden / Vragen

Mike69 ik had het tegen Suusdehaas

Sa
door Sabdon May 15, 2018 om 22:26
2 Antwoorden / Vragen

Ik zit ook met hetzelfde probleem!! Alleen reageren ze vanaf het weekend ook niet meer op emails.

Am
door Amtqj May 18, 2018 om 22:55
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb net aangifte gedaan. Als we dat allemaal doen lijkt mij verstandig.

Su
door Suusdehaas May 25, 2018 om 08:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik dacht dat het opgelost was want ik kreeg netjes een mail dat mijn geld terug gestort zou worden.nu nog niks ontvangen.heb aangifte gedaan!!!!

Sa
door Sabdon - May 15, 2018 om 15:24
2 Antwoorden / Vragen

Ik zit met hetzelfde probleem bij gamefame. Ze hebben mij 28 april beloofd mijn geld retour te storten omdat de ps4 idd niet geleverd was bij hun. Dit zouden ze binnen 14 dagen doen. De 14 dagen zijn inmiddels voorbij en ze reageren nergens meer op.

Sa
door Sabdon - May 15, 2018 om 15:26
2 Antwoorden / Vragen

Ik zit met hetzelfde probleem bij gamefame. Ze reageren ook nergens meer op!

Mi
door Mike69 - May 15, 2018 om 16:04
1 Antwoorden / Vragen

Na betaling zegt dit (bedrijf?) dat ze leveren  na 3 dagen , ik heb het geld over gemaakt op 30 april 2018.
Na 3 dagen niets geleverd
Contact opgenomen via de mail op info@gamefame.nl
En reactie gekregen dat  het nog niet verstuurd is en beloofde dat Het zaterdag of maandag zou komen , heb dit afgewacht tot dinsdag 1mei , weer contact gezocht en mijn vriendin ook meerdere malen gemaild naar info@gamefame.nl, en kreeg een betracht  dat het nog niet was verstuurd  op deze reactie wilde ik mijn geld terg ! En zij reageerde hierop dat de levering is geannuleerd ! En het geld zou terug storten op mijn rekening en het 14 mei er op zou staan
15 mei nog niets ontvangen van gamefame
En contact kan alleen via de mail
Op de internet site staat dat ze onderdeel zijn van Outletmarkt BV, ook dit schijnt niet te kloppen

Sa
door Sabdon May 15, 2018 om 22:27
2 Antwoorden / Vragen

Bij mij zou het geld er ook de 14e op staan. Ik heb 29 april mijn bestelling geannuleerd. Ik denk dat we naar ons geld kunnen fluiten.....

Mi
door Mike69 May 17, 2018 om 12:15
1 Antwoorden / Vragen

15 mei  stuurden ze dit per mail met een smoes
Beste

Uw betaalopdracht is wel degelijk verwerkt alleen nu hebben we bericht
gehad dat de bank de tegoeden bevroren heeft van GameFame. Dit komt door
de langere levertijden denk ik. Tot dit opgelost is wordt de
betaalopdracht niet verwerkt. Hier kunnen wij zelf niks aan doen.

Met vriendelijke groet,

Erik

panter22
door panter22 May 18, 2018 om 08:52
6599 Antwoorden / Vragen

Dit is geen smoes, dit is een ernstige zaak. Er is beslag gelegd op de bankrekening.
https://wetenschap.infonu.nl/recht-en-wet/104816-beslag-op-bankrekening-mag-dat-zomaar.html

marita5
door marita5 - May 15, 2018 om 16:16
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Sabdon @Mike69 ,

Stuur Gamefame  een brief / of mail , zie hier voorbeeldbrief ( moet u wel iets aanpassen ) klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug

aurora1
door aurora1 - May 15, 2018 om 16:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi toch dat alles is opgelost?  Misschien te weinig geduld gehad?
Waarom schrijft u dat uw zoontje van 11 dit gedaan/besteld had terwijl dat niet zo was?
Hoe is het opgelost? Mogelijk hebben anderen nog baat bij uw antwoord daarop?

Me
door Mexy - May 16, 2018 om 18:29
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem .. mag ik vragen hoe het is opgelost bij jou? Ik heb er geen vertrouwen meer in namelijk ...

Ag
door Agnethaveldscholten - May 17, 2018 om 14:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook een ps 4 besteld...hoor niets meer! Maar ze komen er niet mee weg. Heb aangifte gedaan! Als iedereen het nu doet. Dan kunnen ze er hopelijk iets mee doen...balen mn dochter had er zo lang voor gespaard...was in tranen! ????

Di
door DiannevanDuinen - May 17, 2018 om 18:49
1 Antwoorden / Vragen

Helaas bij mij een zelfde geval. Ook ps4 besteld en betaald. En tot op heden niks ontvangen. Ik heb gemaild maar geen reactie...
Ook hier een zoon van 11 helemaal sneu...
Wij gaan ook aangifte doen!

ne
door neodutchio - May 17, 2018 om 19:19
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Iemand begint een webwinkeltje, flanst een site aan elkaar waarvan iemand die nadenkt weet dat je daar niet moet gaan bestellen en je zet er wat 'heet' spul op voor een leuke prijs. Even het handje ophouden en na 1 maand kan je lachend wegrennen. Het denkvermogen stopt bij veel mensen bij het zien van goedkope prijzen.

Even een mooie berekening:
Kosten:
Laptop om de site te maken: heb ik nog liggen
Kosten voor deze site via mijnwebwinkel.nl: gratis
Voorraad: hoef ik niet in te kopen, ik lever toch niets
Inschrijving KVK: ik gebruik wel een nummer van een ander

Totale kosten: € 0,00

Opbrengst: alles wat iedereen naar mij overmaakt. Hier al 7 mensen a € 219 is toch weer € 1533 in het handje. En gelukkig met behoud van uitkering. Je bent toch gek als je gaat werken he.

Am
door Amtqj May 18, 2018 om 22:12
1 Antwoorden / Vragen

Kvk nummer heb ik gecontroleerd en adres en alles leek bij hun te kloppen. Ik heb dus niet zomaar besteld

ne
door neodutchio May 20, 2018 om 19:08
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dan is uw onderzoek niet goed genoeg geweest, het adres is een flatgebouw en een telefoonnummer ontbreekt. Geen idee hoe u een webwinkel kan runnen, maar een flatje heeft niet veel ruimte voor voorraden.

An
door Anoniemmmmm - May 17, 2018 om 20:25
1 Antwoorden / 2 Vragen

Gamefame.nl

zijn er al bestellingen geleverd van het bedrijf gamefame ?

Taco
door Taco - May 18, 2018 om 08:45
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij krijgen niet onze bestelde PS4. Ook krijg ik geen contact meer met ze en lukt het niet om ons geld terug te krijgen.

Am
door Amtqj - May 18, 2018 om 22:09
1 Antwoorden / Vragen

Goedenavond,

ik heb 11 mei besteld voor mijn zoon en ook op mij reageren ze helemaal niet. Ik heb deze topic te laat gevonden jammer genoeg. Ik begrijp dat er meer mensen dit probleem hebben. Ik heb ook al gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Mijn telefoonnummer erbij. Ik heb deze klacht ook gemeld bij fraudebedrijven . Ze hadden nog geen andere meldingen ontvangen. Nu blijkt dat ik niet de enige ben. Hoop dat dit bedrijf snel gestopt word. Ze nemen bij mij helemaal geen contact

Bo
door Boukje80 - May 19, 2018 om 22:56
2 Antwoorden / Vragen

Mijn man heeft  hier bijna 3 weken geleden een ps4 besteld voor meen €219 euro mijn man heeft tussendoor met ze gemaild waar de ps4 bleef en t antwoord dat het vertraagd is omdat Hemelvaart dag ertussen zat
Ik zelf heb contact met ze gezocht geen reactie ik denk dan ook dat er geen PlayStation gaat  komen meer..geloof dat je 30 dagen moet wachten? Is er dan nog niks doen we maar aangifte

Su
door Suusdehaas May 24, 2018 om 19:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik al gedaan .wacht nog steeds op geld.

Ma
door Marleen1270 May 27, 2018 om 00:14
1 Antwoorden / Vragen

Politie kan niks doen is mij verteld je kan informatie inwinnen bij het juridisch loket

Gerry1969
door Gerry1969 - May 19, 2018 om 23:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

In een andere vraag  heeft iemand voor15 euro meer een nieuwe gekocht. U heeft dus geen topdeal gemaakt.

peter
door peter - May 23, 2018 om 10:20
33 Antwoorden / 0 Vragen

Het klopt dat dit oplichters zijn, doe dus aangifte en mail ook het aangifteformulier naar info@triodos.nl via deze bank zijn onder andere de betalingen gegaan bij mij onder nr NL 66Trio0338851666

Ge
door Gerry1233 - May 23, 2018 om 12:48
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb hier ook besteld. Het besrijf hierachter is outletmarkt bv volgens de website.

Als je de mededelingen op de website bekijkt, lijkt dit meer op een zakelijk conflict dan oplichting.

Ag
door Agnethaveldscholten May 23, 2018 om 13:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

Mededeling 1:

Heeft u op dit moment een bestelling open staan? Vriendelijk vragen wij om uw geduld. Op korte termijn komen wij met een verklaring over de lange levertijden en zullen annuleringen verwerkt worden.

Ag
door Agnethaveldscholten - May 23, 2018 om 13:46
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ook nog geen ps..3weken geleden..Ik zie  net een nieuwe mededeling op hun site....laten we hopen dat het zo is! Succes...
Mededeling 1:

Heeft u op dit moment een bestelling open staan? Vriendelijk vragen wij om uw geduld. Op korte termijn komen wij met een verklaring over de lange levertijden en zullen annuleringen verwerkt worden.

Ag
door Agnethaveldscholten - May 23, 2018 om 13:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Mededeling 1:

Heeft u op dit moment een bestelling open staan? Vriendelijk vragen wij om uw geduld. Op korte termijn komen wij met een verklaring over de lange levertijden en zullen annuleringen verwerkt worden.

Ma
door Marleen1270 May 27, 2018 om 00:31
1 Antwoorden / Vragen

Hoop het

Su
door Suusdehaas - May 24, 2018 om 18:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nog steeds problemen met game fame!!!ze waren natuurlijk boos dat ik dit hier heb geplaatst dus kwamen met 1 of andere smoes en hebben mijn bestelling geanuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen.IK WACHT NU NOG STEEDS!!!!!!!en zoals ik hier lees zijn er nig veel meer mensen die op hun geld wachten.1 grote oplichting dit hele bedrijf.

Ed
door Eddie671 - May 25, 2018 om 23:11
1 Antwoorden / Vragen

Helaas heb ik het zelfde meegemaakt bij de zelfde firma, ik wacht ook al sinds 29-04 op mijn ps4.
ik heb van de week aangifte gedaan bij de politie en de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.

Ma
door Marleen1270 May 27, 2018 om 00:23
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben ook de politie gebeld alleen zei ze dat hun niks konden doen omdat het een zakelijk conflict was ik moet me nu wenden bij het juridisch loket om te kijken wat we nu kunnrn ondernemen hoe wij ons geld terug kunnen krihgen

pe
door pebk - May 25, 2018 om 23:46
579 Antwoorden / 0 Vragen

Toch snap ik het niet. Waarom zou je een tweedehands spelcomputer kopen? Je hebt geen idee wat er mee gebeurd is. Ik vind 219 euro erg veel voor een tweedehandsje. Voor 288 vind je hem al nieuw bij een reguliere winkel. Voor een kind van 11 is de eenvoudigste versie goed genoeg. Een grotere harde schijf en UHD is alleen nodig voor de doelgroep van de ps4... eind twintig tot begin veertig.
Er zijn ook niet heel veel spellen voor kinderen. Ik weet niet wat hier bij zit en hoeveel controllers er bij zaten. Maar als het aan mij lag, dan kocht ik liever voor iets meer een goede, dan een tweedehandse. Er zijn ook goede winkels waar tweedehands spellen gekocht kunnen worden. Gewoon stenen winkels. De spellen die daar verkocht worden zijn wel getest.

ne
door neodutchio - May 26, 2018 om 09:24
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ondertussen al 13 'slachtoffers' hier. 13 x € 219 = € 2847,-. Leuke handel zo. En het mooiste van alles dat je met je nieuwe webshopje dus geen reclame hoeft te maken. Simpelweg op internet zetten is al genoeg, de mensen komen als vliegen op een hoop str..t op je af.

Zijn er dan zoveel mensen die tegelijkertijd een zelfde artikel zoeken en allemaal uitkomen bij dezelfde nieuwe webwinkel. Mensen die hier zelfs aangeven al vlak na de 'opening' besteld hebben. Kijkt dan werkelijk niemand na bij welke webwinkel ze gaan kopen?

ge
door gewicht May 26, 2018 om 09:44
170 Antwoorden / 1 Vragen

Blijkbaar dus niet.

Ma
door Marleen1270 - May 27, 2018 om 00:12
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hadden op 16 april een bestelling gedaan voor een ps4 en betaald nadat er niks geleverd werdt hebbn wij er een mail achteraan gestuurd en de zending was niet naar behoren binnen gekomen en wij hebben het toen geannuleerd en zouden het geld binnen 14 dagen weer terug krijgen nou we wachten nog steeds, diverse mailen erachteraan gestuurd maar er wordt idd niet op gereageerd. Dat iemand zo laag kan zinken om geld van kinderen die ervoor gespaard hebben zo in de kou te laten staan schandalig jullie moeten je schamen en dan druk ik mij nog zachtjes uit. Ik heb contact met de politie gehad maar moet bij het juridisch loket zijn en dat is ook wat ik maandag gelijk ga doen.

tijger1
door tijger1 May 27, 2018 om 00:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom kopen jullie dan ook bij zo’n louche bedrijf?

Ma
door Marleen1270 May 27, 2018 om 00:28
1 Antwoorden / Vragen

een mens kan ook fouten maken toch net alsof jij zo perfect bent.

panter22
door panter22 May 27, 2018 om 08:58
6599 Antwoorden / Vragen

Nu worden de kinderen er weer aan de haren bij gesleept. Je hebt toch zelf die rommel besteld. Je had ook de moeite kunnen nemen om met het kind naar de winkel te gaan.

ne
door neodutchio May 27, 2018 om 09:06
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Inderdaad, een mens kan fouten maken. Maar als ik zie hoe veel mensen in zeer korte tijd gewoon blind op een nieuwe onbetrouwbaar site kopen zonder even te kijken naar de basisregels van het kopen op internet, dan zijn alle waarschuwingen van de laatste jaren tegen dovemansoren geweest. Zodra men een lage prijs ziet gaat het denkvermogen uit en trapt iedereen er in. In hoeverre kan je dit een fout noemen dan?

panter22
door panter22 May 27, 2018 om 10:12
6599 Antwoorden / Vragen

Wat is een lage prijs? €219 voor een tweedehands spelcomputer.

ne
door neodutchio May 27, 2018 om 10:33
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Het is goedkoper dan een nieuwe en het wordt op een website aangeboden. Dus reden genoeg om het denkvermogen uit te schakelen.

Cr
door Creabij May 27, 2018 om 12:11
1 Antwoorden / Vragen

...

Cr
door Creabij - May 27, 2018 om 12:05
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben op 3 mei helaas een PS4 besteld en betaald bij GameFame. Ook van het spaargeld van onze kinderen.

Natuurlijk heeft iedereen gelijk die hierboven schrijft dat er meer uitzoekwerk aan de bestelling vooraf had moeten gaan, maar soms wint het enthousiasme het van verstand. De jongens stonden te popelen om eindelijk te kunnen gaan spelen.

Nu wachten we al bijna een maand, hebben de hoop op levering opgegeven en duimen dat het geld wel nog ooit terug komt.
Ik denk dat iedereen nu wel ongeveer weet hoe ontzettend dom we geweest zijn, kunnen we die opmerkingen voortaan achterwege laten?
Dan is er meer ruimte voor nieuws en eventueel te nemen stappen...

Ik ben namelijk heel benieuwd of er inmiddels mensen zijn waar wel al of geleverd of terugbetaald is???

Ge
door Gerry1233 - May 27, 2018 om 12:38
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven. De politie wil niks doen, die zeggen dit is een civiele zaak en rechtsbijstand vindt het bedrag te laag.

ev
door evelienbuik - May 29, 2018 om 18:27
2 Antwoorden / Vragen

Hier helaas hetzelfde. Op 1 mei een ps4 besteld. Wel gecheckt op internet hoe bedrijf bekend stond en KvK nagekeken. Toen was er helaas nog niet zoveel bekend als nu alleen dat het een redelijk nieuw bedrijf is en betrouwbaarheid dus nog niet goed gecheckt kon worden.
Maar in het begin werd er snel gereageerd op mails met vragen. Daarna zelfde verhaal. Niet geleverd volgens belofte (3 werkdagen) al snel gaven ze aan dat ze teveel bestellingen hebben en daarom vertraging. Toen gelijk geannuleerd ivm geen pluis gevoel. Dat was 8 mei. Tot op heden geen geld terug. In hun algemene voorwaarden staat dat ze 21 dagen hebben. Die zijn nu verstreken. Er wordt niet meer gereageerd op mails

ev
door evelienbuik - May 29, 2018 om 18:58
2 Antwoorden / Vragen

Inmiddels online aanifte gedaan van internet oplichting via politie.nl. 10 minuten werk.
Allemaal doen! Is de kans groter dat men er werk van maakt.

br
door brez - Jun 12, 2018 om 12:43
1 Antwoorden / Vragen

Niets bestellen op gamefame.nl & mypremium.nl onder de naam Outletmarkt B.V., het zijn oplichters, aangifte gedaan op 12-06-2018, nog even contact gehad met beheerder in de chat, werd wel duidelijk dat er ook niets opgestuurd ging worden

Me
door Mexy - Sep 24, 2018 om 10:27
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo, ik heb aangifte gedaan en bericht van de politie gehad dat ze een onderzoek gaan starten! Dus doe dat allemaal!!!

marita5
door marita5 Sep 24, 2018 om 12:04
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mexy , de site gamefame is offline en in quarantaine , lees ook hier gamefame.nl Status : in quarantaine Houder : R. M Datum uit quarantaine : 21-10-2018 Bron : sidn.nl

Bi
door BinaManurung - Oct 1, 2018 om 20:57
1 Antwoorden / Vragen

Dezelfde verhaal,
We hebben ook een PS4 besteld bij de GameFame in Mei. Maar we hebben tot nu toe nog niks gekregen. In begin veel mail contact gehad maar weinig reaktie van gameFame.