Je
door Jeli Sep 28, 2022 om 13:44
Winkels & webshops
Product niet geleverd door Social Deal ondernemer

Ik koop bij Social Deal een voucher van 89 euro en hierbij is een nabehandeling pas na 1 jaar nodig saat in de voucher. Na het scannen van mijn voucher zei zij (de ondernemer van Beuty by secret Laura in Helmond) dat de nabehandeling 6 weken nodig is a 79,95 euro. Toen ik verteld dat het in voucher saat nabehandeling na 12 maanden. Zij zei tegen mij dat het niet haar probleem is, kan ik met Sociale Deal contact maken. Ik heb tien talen keer met Sociale Deal gesproken. Elke keer het antwoord is "Ze kunnen niet ondernemer pakken krijgen." Ik ben duidelijk een slachtoffer van deze ondernemer en ik kan lachen van deze ondernemer niet vergeten. Wat moet ik doen om mijn geld terug te halen.

1280 6 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 28, 2022 om 13:59
7185 Antwoorden / 3 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 28, 2022 om 14:05
16838 Antwoorden / 202 Vragen

@SJOPPIE, een behandeling als bedoeld doen je toch niet op afstand maar bij de behandelaar zelf? De verwijzingen die u geeft verwijzen naar aankoop via webshop.

Thecla58
door Thecla58 Sep 28, 2022 om 14:32
854 Antwoorden / 3 Vragen

@Sjoppy,

er wonen ook nette mensen in Helmond hoor. In casu me hahahaha

Had die aanbieding ook gezien enne... reviews gelezen over haar behandelingen in het algemeen .

sjjoppy
door sjjoppy Sep 28, 2022 om 15:04
7185 Antwoorden / 3 Vragen

@thecla58,
ja, die zijn overal in de meerderheid :-))

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 28, 2022 om 14:00
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Voor ik verder antwoord, pas op met het benutten van de term oplichting op een openbaar forum als dit. Dat kan namelijk als strafbaarfeit worden opgevat.

Vervolgens, indien u het vermoeden heeft van oplichting zou het m.i. zinvol kunnen zijn om daar melding van te doen bij de politie. Melding en vragen om advies, geen aangifte omdat u dat dan helder zou moeten kunnen bewijzen. Het lijkt mij echter dat u dat helemaal niet kunt

Dan mijn concrete reactie: Als ik uw vraag goed begrijp dient u meer te betalen dan op het voucher staat aangegeven en dat kan betekenen dat men hier in gebreke is. Ik heb echter mijn twijfels of u met een ingebreke stelling wel succes zou hebben. Degene die u behandelt en waarmee u dus kennelijk een behandelingsovereenkomst bent aangegaan geeft aan dat een nabehandeling  na 6 weken nodig is in plaats van na een jaar.  Het lijkt mij dat indien de nabehandeling werkelijk pas na een jaar zou moeten plaatsvinden u dan ook voor de kosten daarvan komt te staan. In dit geval lijkt het mij dat de behandelaarster datgene doet dat ook van haar wordt verwacht qua behandeling en nazorg. U kunt uiteraard de nabehandeling altijd nalten maar of dat dan goed is??? .

Topantwoord

Imsn
door Imsn - Sep 28, 2022 om 14:08
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb het even voor je opgezocht, algemene voorwaarden social deal. Binnen 14 dagen van aankoop kan je het ontbinden zonder reden van opgave. Maar zij hebben zich goed ingedekt door in de voorwaarden te stellen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele wijzigingen van de partner in het aanbod en)of type en spelfouten. Dus zijn  die 14 dagen niet voorbij moet je de koop ontbinden en anders is het pech en ben je voor de poes gehouden.

me
door meganega Sep 28, 2022 om 15:29
43 Antwoorden / Vragen

maakt helemaal niks uit want het is een kernbeding

sira
door sira - Sep 28, 2022 om 14:34
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Waarom een voucher aanschaffen als u een behandeling nodig heeft.

Als ik vind dat ik een behandeling ergens voor nodig heb, ga ik eerst in de omgeving zoeken naar een bedrijf dat goede reviews heeft en daarna ga ik in overleg met dat bedrijf over welke behandeling zij mij adviseren en daarna komt de prijs. Dat doe ik met iedereen, of het nou een vloerenlegger is of een aannemer.

Denk trouwens goed na over permanente make-up. Als het er eenmaal op zit, is het niet meer te verwijderen.
Na de behandelingkrijgt u òf van iedereen in uw omgeving complimenten òf iedereen vraagt "wat heb jij nou gedaan?".

Thecla58
door Thecla58 Sep 28, 2022 om 14:45
854 Antwoorden / 3 Vragen

@Sira,

Het is geen medische behandeling, maar een cosmetische. Die behandeling kost op haar site in oplaats van 350 euro nu 250 euro inclusief een nabehandeling. In samenwerking met Social Deal is er een nog betere aanbieding gedaan met x % korting zodat de 'behandelaar' meer naamsbekendheid krijgt.

sira
door sira Sep 28, 2022 om 14:59
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ik had alleen het eerste stuk gelezen waar ze het heeft over Powder Brows permanent. Vandaar.

Thecla58
door Thecla58 - Sep 28, 2022 om 14:41
854 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb betreffende deal ook via Social Deal gehad en tja... als je het op de keper beschouwd is de make-up niet permanent want er is oer een tijd X een touch up nodig. In mijn ogen is dat niet permanent. Permanent voor mij is als het door een (medisch) tatoeerder gedaan is.

In de beschrijving op haar website spreekt ze zich tegen. Ze heeft het over dat Powder Brows permanent zijn en een paar regels verder heeft ze het over semi-permanent. Ergo het is inderdaad niet permanent.

Dus tja...

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 28, 2022 om 14:46
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jeli ,

Deze flut ondernemer kent haar eigen site niet, dus wijs haar hierop .

Wat zijn PowderBrows?

Bij PowderBrows worden de wenkbrauwen volledig ingeschaduwd met pigment.

Powder Brows is de nieuwste trend op het gebied van permanente make-up (PMU) voor wenkbrauwen. Maar de naam zegt het al; 'powder'. Met deze techniek van permanente make-up wordt met een PMU apparaat op een heel subtiele wijze pigment aangebracht waardoor het lijkt alsof je je wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder hebt ingekleurd. Alleen is het resultaat semi permanent.

Dat houdt in dat je na ongeveer 1.5 jaar je wenkbrauwen een touch-up moet geven om langer te genieten van de perfecte wenkbrauwen .

Waarom PowderBrows?

-Geschikt voor alle huidtype: droog/vet/gecombineerd/grove poriën

-Zeer geschikt voor de rijpe huid

-Het resultaat gaat soms tot wel 3 keer langer mee dan microblading

-Heel natuurlijk poedereffect

-Je wordt wakker met perfecte wenkbrauwen

-Touch up gemiddeld pas na 1,5 jaar

-Zeer goed toe te passen bij littekens of kale plekjes in de wenkbrauwen

-Bijna geen roodheid of zwelling zichtbaar waardoor je dezelfde dag weer aan het werk kan.

https://www.beautysecretbylaura.nl/permanente-make-up/