lizavaals
door lizavaals Jan 13, 2019 om 14:52
Winkels & webshops

Oude accu inleveren

ik heb 2 accu,s gekocht voor mijn scootmobiel  ik weet niet waar ik met de oude accu naar toe moet

14386 12 Rapporteer

lizavaals
door lizavaals - Jan 13, 2019 om 14:58
5 Antwoorden / 11 Vragen

ik had de accu,s gekocht bij bol com en het bedrijf wat de accu,s leveren zeiden ik kan het terug sturen maar de porto moet ik zelf betalen het is voor mijn scootmobiel ik heb de accu thuis staan ze wegen 27 kg per stuk ik kan die als parkinson patient niet naar de post toe brengen wat nu?

tijger1
door tijger1 - Jan 13, 2019 om 14:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Naar de oud ijzerboer. Daar krijgt u geld voor.

Of de gemeentewerf.

gerbera
door gerbera - Jan 13, 2019 om 15:03
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Normaal kan dit in de millieustraat van uw gemeente. Dus ff informeren aldaar.

me
door mein33 - Jan 13, 2019 om 15:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Naar de Gemeentewerf, waar u ook met al uw andere chemische afval naar toe gaat !
Ook uw andere overbodig geworden spullen kunt u daar afgeven.

diumenge
door diumenge - Jan 13, 2019 om 15:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De leverancier had de oude accu's mee moeten/kunnen nemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 13, 2019 om 15:27
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Bol.com en meenemen?

diumenge
door diumenge Jan 13, 2019 om 16:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, lijkt mij wel. Daarvoor betaal je toch een recyclingsbijdrage?

cor buissant des amorie
door cor buissant des amorie Jan 14, 2019 om 13:26
104 Antwoorden / Vragen

Ja, lijkt mij wel. Daarvoor betaal je toch een recyclingsbijdrage?

Die betaal je om de oude accu te recyclen en niet om die thuis te laten ophalen.

Ding kan je gewoon inleveren in uw gemeente en inderdaad een oud ijzerboer is er ook blij mee, want die vangt daar geld voor.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 13, 2019 om 15:32
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Uw gemeente zal ongetwijfeld een milieustraat hebben voor het inleveren van recyclebare zaken zoals accu's.
Vraag iemand in uw familie of bij u in de buurt om ze weg te brengen. Het kan ook zinvol zijn om degene die de afvaldient uitvoert (Gemeentelijke dienst of door gemeente ingehuurd bedrijf te benaderen met melding dat u onmogelijk zelf zorg kunt dragen voor wegbrengen. Mogelijk kan er dan een afspraak worden gemaakt dat ze worden opgehaald.

Kijk eventueel ook op de milieukalender als u een gele box in huis heeft voor chemische zaken m.b.t. de ophaaltijden.

tenormin
door tenormin - Jan 13, 2019 om 15:36
16823 Antwoorden / 108 Vragen

U kunt gewoon de Gemeente bellen en afspraak maken wanneer het opgehaald kan worden, tenminste, zo gaat het hier. Ik neem aan dat u wel een buur heeft die de accu op de afgesproken tijd voor u buiten kan zetten tenzij u dit zelf kan met de scootmobiel.

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2019 om 16:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Grof vuil wordt op afspraak opgehaald in jouw gemeente, daar vallen geen accu's e.d. onder. Een accu mag je helemaal niet buiten zetten. Dergelijk spul moet je zelf (laten) brengen. Je hoeft dit niet van mij aan te nemen, je kunt het checken op de site van Avalex.

DOOR TENORMIN - 13 JAN. 2019 OM 15:36
14386 ANTWOORDEN / 82 VRAGEN

U kunt gewoon de Gemeente bellen en afspraak maken wanneer het opgehaald kan worden, tenminste, zo gaat het hier. Ik neem aan dat u wel een buur heeft die de accu op de afgesproken tijd voor u buiten kan zetten tenzij u dit zelf kan met de scootmobiel.

tenormin
door tenormin Jan 13, 2019 om 16:34
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Wist niet dat ze sinds midden 2018 het gesloten is daar. Eerder werd het n.l. wel opgehaald door de chemocar.

Cookies
door Cookies Jan 13, 2019 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In het verleden was er inderdaad een chemocar die ergens in de wijk ging staan, waar je dan je chemisch afval in kwijt kon. Die is wegbezuinigd, ook in mijn gemeente.

tenormin
door tenormin Jan 14, 2019 om 00:21
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Totaal off topic: Joh, laat verder commentaar op alles wat ik aandraag achterwege: ik kijk niet iedere maand op wat mijn Gemeente doet, of veranderd. Ik heb, zoals geschreven, niet veel chemisch afval en in Rijswijk, wat er in jouw gemeente plaats vind, kan me ook niet boeien. Durf al bijna niet meer te reageren omdat... carola.83, nu netflixfan, iemand, ook anderen, met schrijven, de grond lijkt in te boren. Natuurlijk heb jij je (netflix) fans: plezier er mee.

tijger1
door tijger1 Jan 14, 2019 om 00:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mens, mens, mask je niet zo dik. Zonde van het geld naar die niet meer bestaande chemokar.

tijger1
door tijger1 - Jan 14, 2019 om 00:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt bij een oud ijzerboer wel € 0,60 per kilo voor uw oude accu’s krijgen. Dus kijk eens op internet waar u terecht kunt.

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 14, 2019 om 14:02
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas  zie ik geen regio of woonplaats, want  daar zitten landelijk flinke verschillen tussen hoe je deze via jou gemeente kunt aanbieden als groot vuil.

Nu lees ik antwoorden die regio gebonden zijn maar ook zonder woonplaats,  Avalex is  in Delft bij mijn bekend maar de rest van Nederland hebben andere bedrijven en regels....
Gewoon afval bedrijf voor jou woonplaats bellen die ook de rest van afval ophaalde.

ke
door keteltje3 - Jan 14, 2019 om 15:45
33 Antwoorden / 1 Vragen

Inleveren bij de leverancieer van de nieuwe

Wi
door Willemina472 - Aug 15, 2019 om 11:53
1 Antwoorden / Vragen

lelystad

gerbera
door gerbera Aug 15, 2019 om 14:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Laat de TS nu toevallig in Maastricht wonen;-))

tijger1
door tijger1 Aug 15, 2019 om 16:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lol.