Ly
door Lytse Apr 25, 2017 om 12:26
Winkels & webshops
Oxboard

Eind September 2016 ben ik naar de Media Markt gegaan om hier een cadeau te kopen voor mijn zoontjes 8 e verjaardag .
zijn wens was een oxboard .
Na mij eerst te hebben laten informeren over zo,n apparaat kwamen we uit bij de officieele Oxboard met een prijs kaartje van 600,-
maar dan had je wel de beste van het beste . concurerende modellen zaten zo rond de 250,- / 350,- .
nu zo,n dik half jaar verder kom ik gister weer in de Media Markt en zie tot mijn grote verassing dat het zelfde apparaat nu nog maar 379,- kost .
een daling van zo,n 40 % . ik ben weg gegaan maar hier thuis krijg ik er toch een raar gevoel van in mijn buik het gevoel van plat gezegd vern...t te zijn . ik heb hierover ook gebeld vanmorgen met Oxboard Nederland , maar zij willen er niets van weten . als antwoord krijg ik dat ze moeten concureeren met de rest omdat ze ze anders niet meer verkopen . daar bleef het bij .
Nu is mijn vraag is hier iets aan te doen ? , want ik heb echt het gevoel dat ze ons een hele dikke worst hebben voor gehouden maar die eigenlijk net zo smaakt als de rest .

m.v.g.
H. de Vries
Drachten

10871 29 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2017 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, prijzen veranderen.
En blijkbaar had je die € 600 er voor over.
Daar is dus niets aan te doen.

hansje klein
door hansje klein - Apr 25, 2017 om 12:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Drie aspecten ...

1 - Is een artikel nieuw (hot), kan de producent vooreerst de allerhoogste prijs verlangen
2 - Komt er concurrentie, gaat vaak eerst de handels-prijs omlaag, later ook de kwaliteit
3 - Daarna worden verbeteringen in details een heftige concurrentiefactor bij ca. gelijke prijzen

ERGO: U was er snel bij, kon de honger meteen stillen, heeft een goede kwaliteit gekregen en zult straks andere/verbeterde uitvoeringen tegenkomen. Het is een normale economische ontwikkeling (cyclus) en is het resultaat van vraag en aanbod. Ik zou niets kunnen verzinnen wat u tegen deze wetmatigheden kunt ondernemen.

mathijs_b
door mathijs_b - Apr 25, 2017 om 12:55
641 Antwoorden / 77 Vragen

ALLE elektronische apparaten worden na een tijdje goedkoper.

Er komen nieuwere modellen en de oudere zullen dan goedkoper moeten worden of ze zijn onverkoopbaar.

diumenge
door diumenge - Apr 25, 2017 om 13:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U was een early adaptor, inmiddels zijn de prijzen aangepast aan de early (of misschien zelfs 'late') majority. Dus nee, daar is helemaal niets aan te doen.

me
door mein33 Apr 25, 2017 om 13:12
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Graag een vertaling naar het Nederlands als het u belieft !!  ;-))

diumenge
door diumenge Apr 25, 2017 om 13:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Google is uw vriend ;-)

pi
door pieterwolters Apr 25, 2017 om 17:24
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je dit in het Nederlands schrijft en gaat zoeken wat het betekent vind je niet zo veel. Dus inderdaad: gebruik google en je krijgt de best mogelijke beschrijving van de termen die Diumege gebruikt.

me
door mein33 - Apr 25, 2017 om 13:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@lytse,

U had er in september jl. blijkbaar geen enkel moeite om voor uw zoontje's verjaardag dit presentje te kopen.
En nu een half jaar later is het zelfde artikel te koop voor een veel lagere prijs en dat kunt u blijkbaar niet verkroppen.
Nu wilt u alsnog een compensatie ontvangen vanwege het prijsverschil tussen toen en nu.
Maar u begrijpt, net zo goed als ieder ander, dat dat natuurlijk je reinste onzin is.
U destijds geen bezwaren tegen de prijs die u moest betalen en dat kunt u nu ook niet hebben.
Er is u niets misdaan, u bent niet getilt en prijsaanpassingen vinden dagelijks plaats naargelang er "vraag" en aanbod is.
Als het aanbod groter is dan de "vraag", dan dalen nou eenmaal de prijzen.
Hopelijk heeft uw zoontje nog steeds veel plezier van z'n speeltje en gebruikt hij het nog dagelijks. ;-))

fa
door familyman Apr 25, 2017 om 13:25
888 Antwoorden / 1 Vragen

Met goud heb je een betere belegging, dunkt me.

me
door mein33 Apr 25, 2017 om 14:19
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@familyman,

Met deze investering "ken je alleen maar gaan legge valle" en dat vraagt dan weer om een extra investering ;-))

Gr
door Grunn1 - Apr 25, 2017 om 13:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat een flauwekul vraag zeg. Had u uit uzelf ook geld overgemaakt naar Oxboard als deze nu 100 euro duurder is? Nee, dan niet zeuren. Hopelijk zijn die dingen volgende week in de aanbieding voor 225 euro wat zal u dan " vrolijk " zijn.

simon55
door simon55 - Apr 25, 2017 om 13:47
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is net zoiets van ik heb n auto gekocht en nu is dezelfde 1500 eurie goejekoper , mag dat....................?

Antwoord.......................JA

panter22
door panter22 - Apr 25, 2017 om 14:00
6599 Antwoorden / Vragen

Dit is helemaal snikken: €179,99
https://www.kruidvat.nl/hoverboard

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2017 om 14:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is een ander merk. De van/voor prijs moet je, as usual, met een korreltje zout nemen. Zijn ik weet niet hoeveel goedkope boards te koop, dat weet topicstarter ook.

DOOR PANTER22 - 25 APR. 2017 OM 14:00
160 ANTWOORDEN / VRAGEN

Dit is helemaal snikken:
https://www.kruidvat.nl/hoverboard

ficus
door ficus - Apr 25, 2017 om 14:31
147 Antwoorden / 2 Vragen

Als ik in een kledingwinkel op dit moment kleding koop van de nieuwste zomercollectie dan betaal ik ook de hoofdprijs. Ik juli krijg ik waarschijnlijk 40% korting. Daar klaagt men toch ook niet over.

Ly
door Lytse - Apr 25, 2017 om 14:42
2 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de eerste reacties !
Het gaat mij niet om het geld wat ik ervoor heb betaald dat is een keuze die ik idd zelf heb gemaakt , maar de manier waarop mij het apperaat verkocht is en waarom er zo,n groot prijs verschil is daar gaat het mij hier om .
ik heb eind september oxboard nederland gebeld en wat vragen over het apperaat gesteld . wat mij is verteld is dat de prijs toch echt in de deurzaamheid van het apperaat zit en dat alleen de beste materialen en accus worden gebruikt enz enz enz . en dat dat dat de reden is waarom hun board 600,- koste .
nu heb ik vanmorgen weer met hun gebeld en krijg ik te horen dat ze de prijs dus naar 379,- hebben gebracht omdat ze ze anders niet meer verkochten i.v.m. de concurentie . dan krijg ik het gevoel misleid te zijn omdat ze hem nu ineens wel kunnen verkopen voor veel minder . mijn geloofwaardigheid in hun product is weg . dat is wat ik er mee wil zeggen .

hansje klein
door hansje klein Apr 25, 2017 om 14:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... en dit had ik al eerder gezegd, waarmee we nu een cyclus (herhaling) gaan produceren.

Drie aspecten ...

1 - Is een artikel nieuw (hot), kan de producent vooreerst de allerhoogste prijs verlangen
2 - Komt er concurrentie, gaat vaak eerst de handels-prijs omlaag, later ook de kwaliteit
3 - Daarna worden verbeteringen in details een heftige concurrentiefactor bij ca. gelijke prijzen

ERGO: U was er snel bij, kon de honger meteen stillen, heeft een goede kwaliteit gekregen en zult straks andere/verbeterde uitvoeringen tegenkomen. Het is een normale economische ontwikkeling (cyclus) en is het resultaat van vraag en aanbod. Ik zou niets kunnen verzinnen wat u tegen deze wetmatigheden kunt ondernemen.

costnix
door costnix Apr 25, 2017 om 17:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor misleiding moet u bij een pastoor zijn :-)

Ka
door Kassafoutje Apr 26, 2017 om 10:50
19 Antwoorden / Vragen

"mijn geloofwaardigheid in hun product is weg"

Bent u uw geloofwaardigheid in uw kind dan ook kwijt als hij dat ding wat hij zoooooo graag wilde hebben na 6 keer gebruiken NIET meer gebruikt?

Ly
door Lytse - Apr 25, 2017 om 14:48
2 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de eerste reacties !
Het gaat mij niet om het geld wat ik ervoor heb betaald dat is een keuze die ik idd zelf heb gemaakt , maar de manier waarop mij het apperaat verkocht is en waarom er zo,n groot prijs verschil is daar gaat het mij hier om .
ik heb eind september oxboard nederland gebeld en wat vragen over het apperaat gesteld . wat mij is verteld is dat de prijs toch echt in de deurzaamheid van het apperaat zit en dat alleen de beste materialen en accus worden gebruikt enz enz enz . en dat dat dat de reden is waarom hun board 600,- koste .
nu heb ik vanmorgen weer met hun gebeld en krijg ik te horen dat ze de prijs dus naar 379,- hebben gebracht omdat ze ze anders niet meer verkochten i.v.m. de concurentie . dan krijg ik het gevoel misleid te zijn omdat ze hem nu ineens wel kunnen verkopen voor veel minder . mijn geloofwaardigheid in hun product is weg . dat is wat ik er mee wil zeggen .

kijk als we het hebben over zomer en winter kleding dat begrijp ik . als we het hebben over verouderde modellen dan begrijp ik het ook .
maar het is nog steeds exact het zelfde product , zonder door ontwikkeling o.i.d. .

H. de vries
Drachten

me
door mein33 Apr 25, 2017 om 15:00
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heeft u wel eens gehoord van "verkooppraatjes".
De leverancier/fabrikant zal toch altijd het allerbeste over zijn product vertellen.
En, zoals ik al eerder memoreerde, als de vraag daalt dan dalen (bijna) automatisch de prijzen.

Po
door Pontiac - Apr 25, 2017 om 14:50
131 Antwoorden / 5 Vragen

Als u € 600 kan uitgeven voor een kadotje voor een 8 jarige dan kunt u het gemakkelijk missen , de euro's dan ,dus nu niet lopen te zeuren ik voel me genaaid , adem halen en gewoon doorgaan ! Oja als u mij ouderwets vind reken het bedrag dan eens om in heleouderwetse Guldens ,laat maar dat doe ik wel voor u   FL.1323,25

simon55
door simon55 Apr 26, 2017 om 12:42
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U loopt de boel te flessen t is 2,20371 x 600 is € 1322,23 scheelt toch mooi effies € 1,02

Po
door Pontiac Apr 27, 2017 om 14:54
131 Antwoorden / 5 Vragen

u had een rekenmachiene ik deed het even uit mijn blote bol .    ;-)))) .Oja u vermenigvuldigd trouwens ook euro met eurie's en dan krijg je zeurie's .

fa
door familyman - Apr 25, 2017 om 15:07
888 Antwoorden / 1 Vragen

Nu is mijn vraag is hier iets aan te doen ?

Kennelijk moet het zo zijn in NL dat de klanten mogen bepalen wat iets mag kosten dus bereid zijn om te betalen.
U heeft als klant de keuze om artikele X te kopen voor prijs Y. Daar bent u 100% vrij in. U kiest ja en betaalt en gaat dus akkoord, OF u koopt het niet. Meer keuzes zijn er niet.

Overigens om zo'n ding waarop een minderjarige niet mee op straat mag rijden te kopen is niet slim, het is en blijft een motorvoertuig, waar een verzekering en een rijbewijs op staat, verplicht. Hij mag het alleen gebruiken op eigen terrein, afgesloten van de openbare weg, op straffe van boete + inbeslagname.

Het ene artikel wordt duurder, het andere goedkoper, daar zult u mee hebben leren leven inmiddels, een liter benzine is duurder geworden, het oxboard is goedkoper geworden. That's life. En troost u, ooit wordt zo'n ding aangeboden op een kleedje op Koningsdag voor € 5,00. Als het apparaat nu € 999,00 was gaan kosten had u dan op elke verjaardag zitten pochen dat u zo'n goede deal had gedaan?

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 26, 2017 om 23:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ook met rijbewijs en verzekering mag je er niet mee op de openbare weg.
Je mag alleen op eigen erf rijden.
Een Segway mag wel op de openbare weg maar ja die kosten 4500 euro.
Leuk voor de 10e verjaardag.

fa
door familyman Apr 26, 2017 om 23:56
888 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom niet zijn 9 de? Het kan ook een 5 dec surprise worden, toch?

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 25, 2017 om 17:04
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Het gekochte apparaat was €600 waard  maar ten tijde van de verkoop was nog niet te overzien dat er zoveel concurrentie zou komen, noodgedwongen moest de prijs dus zakken om niet nog meer verlies te lijden.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2017 om 17:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat krijgt het knulletje volgend jaar voor zijn verjaardag?

fa
door familyman Apr 25, 2017 om 20:12
888 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk al op 17 een rijbewijs en minimaal een stevige middenklasser of beter. Als het kindje 21 is? Minimaal een huis.

me
door mein33 Apr 25, 2017 om 22:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

En wat krijgt het knulletje volgend jaar voor zijn verjaardag?

De bijbehorende valhelm misschien ?  ;-))

dokun
door dokun Apr 26, 2017 om 12:39
152 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heeft u daarmee te maken..?  Bespeur ik hier afgunst of gewoon een onzinnige reactie om hoger op de ranglijst te komen cq te blijven...?

tijger1
door tijger1 Apr 27, 2017 om 15:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, hoor Dokun, daar gaat het tenslotte om.:-))

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2017 om 18:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus u kunt eigenlijk blij zijn dat uw zoontje van 8 niet om een eigen vliegtuig gevraagd heeft. Dat komt dan misschien bij zijn volgende verjaardag.
Het is maar te hopen dat het knaapje "later als hij groot is" genoeg inkomen verdient om dure zaken te kopen waar hij al als kind aan gewend geraakt is.
Het bedrag is weloverwogen meldt u, en het maakt u niet uit. In uw verontwaardigde vraag lees ik dat toch anders, nl u "wilt er iets aan doen" om, tja wat, geld terug te krijgen omdat die gevaarlijke dingen nu minder kosten?
U meldt ook e.e.a. te hebben onderzocht. Naar mijn indruk niet erg goed want dan had u geweten dat die dingen verboden zijn op de openbare weg: https://tweakers.net/nieuws/106623/ministerie-apparaten-zoals-oxboards-mogen-niet-de-openbare-weg-op.html
Ik hoop dat u genoeg financiële reserve heeft of goed genoeg verzekerd bent voor als uw zoontje van 8 ongelukken veroorzaakt en anderen (ook fysieke) schade berokkent.

dokun
door dokun Apr 26, 2017 om 12:41
152 Antwoorden / 0 Vragen

Kunt u nu ook al in iemands portemonee kijken.? Maar wat heeft u daarmee te maken..? Gaat u nu voor een ander bepalen wat zij/hij aan haar/zijn zoontje mogen geven.?  Bespeur ik hier afgunst of gewoon (alweer) een onzinnige reactie om hoger op de ranglijst te komen cq te blijven...?

aurora1
door aurora1 Apr 27, 2017 om 00:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wie is deze gek? En ook nog dom? Uit het bad gekomen?

tijger1
door tijger1 Apr 27, 2017 om 15:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dokun. U bent er niet zonniger op geworden na uw bad. Hoewel u tussen de zonnebloemen staat:-))

aurora1
door aurora1 Apr 27, 2017 om 20:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@tijger:+10
@dokun, ik heb ermee/met zulke zaken te maken omdat ik het risico loop door dergelijk gevaarlijk spul gelanceerd te worden. Het recentst een meisje van ca 10 jaar afgelopen woensdag  bij een supermarkt ingang. Zo'n 5 maanden geleden een ca 8-jarig knaapje in een lange gang bij Lidl. De eerstgenoemde wist van de regels zei ze en besloot het ding toch maar op te pakken, de ander haalde zijn schouders op en gaf zichzelf nog weer vaart tussen het publiek. Beide kinderen heb ik met mijn armen tegengehouden om niet aangereden, en omver gereden te worden. Bij anderen heb ik door uitwijken ze niet onder mijn auto gekregen.
Verder lijkt u verslaafd te zijn aan commentaar op anderen te geven via de kantlijn, en zelden tot nooit een zinnige reactie te kunnen geven aan vraagstellers. U kunt zich beter meer bezig houden met wijzen van poseren voor een camera.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 25, 2017 om 18:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Leuk speelgoed, je.moet alleen flink wat eigen grond hebben want op de openbare weg, dus ook voetpaden en fietspaden zijn ze verboden. Boete is € 189, bij ons handhaven ze er behoorlijk op.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 25, 2017 om 19:05
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan gewoon op de oprijlaan. :)

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 25, 2017 om 19:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Sjoppie.Maar dan gaat het toegangshek steeds open en dicht. :-)

ficus
door ficus Apr 25, 2017 om 19:42
147 Antwoorden / 2 Vragen

Pappie en mammie betalen de boete toch wel, dus het zoontje zit er niet mee.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 25, 2017 om 20:01
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@diewilik, toegangshek blijft dicht want kind is te licht. ;))

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 25, 2017 om 22:33
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Sjoppie, pfffff ik maakte me al zorgen.
@Ficus, ik ben er bang voor :-)

ma
door malhy2 - Apr 25, 2017 om 18:58
309 Antwoorden / 13 Vragen

De adviesleeftijd is 12 jaar en ouder voor deze borden.
U mag als ouder natuurlijk zelf beslissen of u uw kind met dit peperdure speelgoed laat spelen.
600 euro voor een kind van 8 wat gaat dat worden als hij 16 is?
Ik zal wel te oud worden voor deze onzin.

Ed

diumenge
door diumenge - Apr 25, 2017 om 18:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat kosten die modellen van destijds rond 250 / 350 euro nu eigenlijk?

tijger1
door tijger1 Apr 25, 2017 om 19:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die krijg je bij tien euro boodschappen.:-))

Gr
door Grunn1 Apr 25, 2017 om 23:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Gemiddeld kosten die dingen overal 199 euro en dat is al een jaar zo. Geschikt voor een kind van 8 ???? Ik zou het risico niet nemen en nee ook niet bij een duurdere want die zijn echt niet veiliger. Verantwoordelijk om een kind van 8 hiermee te laten spelen, nee absoluut niet en gelukkig ook niet gedekt door welke verzekering dan ook.

dokun
door dokun - Apr 26, 2017 om 12:37
152 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, als je over een jaar nogmaals kijkt zal die waarschijnlijk €99 kosten....

fl
door flyingfrance - Apr 26, 2017 om 12:44
62 Antwoorden / 0 Vragen

Het is het zelfde als met de staal prijzen en de groot handelaren verliezen hier heel veel geld mee. Wat bedoel ik nu ? Ik bedoel de chinezen produceren zoveel van deze apparaten dat ze de wereld markt over spoelen met dit soort apparaten. de prijs nu is onder de 200 euro.
Het ligt dus niet aan Media markt die kopen voor een bepaalde prijs in en maken dan een verkoopprijs zij vinden het ook niet leuk als 1 maand later de prijzen met 50 % zijn gekelderd. Want zij blijven dan met voorraden zitten die zij niet kunnen verkopen.

Ge
door Genee - Apr 26, 2017 om 12:46
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had hem laten kiezen tussen een Oxboard en een iphone.
Kan zijn dat hij al een iphone had.

audb
door audb - Apr 26, 2017 om 12:59
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Er is niets aan te doen maar doordat ze in het begin misschien 100 van die dingen hebben ingekocht hebben ook hun geen korting gekregen bij de fabrikant.

Naar mate er meer worden besteld kunnen ze korting afdwingen en ja ze maken echt niet zelf die dingen net als Apple laten ze die gewoon door een externe fabrikant maken of in elkaar zetten overigens kost een Iphone 8 ook niet meer dan €200 maar voor die verkocht zijn moeten ze ook investeren en dat willen ze maar al te graag snel terug verdiennen en de inversteerders terug betalen vandaar de hoge prijzen die ze berekeken.

ha
door harryromijn - Apr 26, 2017 om 13:57
272 Antwoorden / 0 Vragen

Laat ik de vraag omdraaien: dat ding was nu 40% duuder gewoden. Had u zich dan geroepen gevoeld, om die arme winkelier te ondersteunen door nog een extra betaling te doneren ? Waarom niet ?  U klaagt er toch ook over, dat u zich getild voelt omdat - nu de "grote blits" eraf is- die prijs is gezakt ?
Heeft overigens u iemand gedwongen die toen hogere prijs te betalen ? Nee ! Dan heet het: eigen schuld, dikke bult.

1paul
door 1paul - Apr 26, 2017 om 14:25
3101 Antwoorden / 0 Vragen

mag dat, JA...

u heeft u eigen keus gemaakt, niet na 6 maand gaan lopen zeuren...

hansje klein
door hansje klein - Apr 26, 2017 om 16:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Resumé ...

@Lytse, hier bent u m.i. bij de aankoop in de (denk-)fout gegaan:

"... maar dan had je wel de beste van het beste . concurerende modellen zaten zo rond de 250,- / 350,- ".

Uw had nog een keus, maar heeft zich laten leiden door de verkooppraatjes van de verkoper.

re
door red1 - Apr 26, 2017 om 16:58
329 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, en mischien willen ze ook een andere vader , die is nu ook een hoop minder waard

ma
door marie47 - Apr 27, 2017 om 20:20
40 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me af of men hier op een vraag een normaal antwoord mag verwachten, het lijkt hier meer een competitie wie de beledigenste reactie kan geven. Enkele uitzonderingen daar gelaten.

tijger1
door tijger1 Apr 27, 2017 om 21:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marie47. Misschien de vraag dan nog eens lezen?

hansje klein
door hansje klein Apr 27, 2017 om 23:22
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Marie47. Misschien begint u na zoveel jaren in het buitenland het 'nederlandse gevoel' te verliezen, maar ook op het andere net (Radar) treft u bei Zeit und Weile dit soort ontwikkelingen aan, die m.i. niets anders zijn dan reflecties op de van de rest afwijkende vraag zijn. Over buikgevoelens willen discussiëren en over een kadootje voor een peuter in deze orde van grote ... het is eerder een geval van zelfveroorzaakte uitlokking die niet normaal discutabel blijkt. M.a.w. het is de toon die de muziek maakt.

fa
door familyman Apr 27, 2017 om 23:58
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Marie47,

de vraag was duidelijk, de vraagsteller is het niet eens dat een (tijdelijk) hot item in 6 maanden 40% goedkoper wordt.
Op zich zou je toch al denken, waarom vraagt men dat. Het onbegrip op de reacties roepen dan daarop reacties op. Welk antwoord geeft u dan? Een kind van 8 jaar iets geven met het gebruiksadvies 12+ van € 600,00 wat alleen op "eigen afgesloten terrein" gebruikt mag worden, ik ben benieuwd naar uw reactie daarop, maar die zal wel niet komen.