Pakket is vermist en ik krijg geen vervangend pakket of mijn geld retour via AsiAsia.
Ik heb meerdere malen contact gehad via de telefoon maar met deze man is niet te praten, en hij wil hier verder niet op in gaan. Per mail had ik iets meer succes maar nog steeds is er met deze man geen gesprek aan te gaan. Alhoewel hij vindt dat er met mij geen gesprek aan te gaan is. Maar het blijft dat het pakket vermist is en dat de heer dit blijft ontkennen. Na diverse mails en telefoontjes heb ik een aantal reviews geplaatst over het feit dat ik mijn geld niet terug krijg maar ook de spullen niet geleverd krijg en dat er via de klantenservice geen gesprek mogelijk is omdat hij alleen maar aangeeft dat hij niet met mij in gesprek gaat omdat er geen vermistpakket is. Het enige wat de heer hoeft te doen is een procedure volgen via DPD dan krijgt de heer zijn geld terug en kan de heer mij mijn geld teruggeven. Maar hij weigert dit te doen. Hieronder zijn mail.
Wat moet ik doen? Ik wil dit nl niet zomaar over mijn kant laten gaan, het gaat hier toch om een behoorlijk bedrag aan zilveren sierraden.
Ze zijn aangesloten bij webshop keurmerk, daar maar eens gaan klagen dan. De volgende keer kunt u beter eerst de reviews bekijken voordat u ergens gaat bestellen. Ook Asiasia is hier al meer dan eens voorbij gekomen. Ik ben altijd zeer sceptisch over zolderkamer bedrijfjes. Woonhuis, mobiel nummer, 7 dagen in de week zogenaamd bereikbaar en zeer slecht zijn in het behandelen van klachten.

Dit is een m.i. juridisch zeer boeiende zaak waarbij toch echt van belang is dat de verzender bewijst dat u een en ander inderdaad heeft ontvangen. Men stelt uw handtekening te hebben en die zal men dan toch echt ook dienen te overleggen. U kunt dan eenvoudig (laten) nagaan of er sprake is van een vervalsing en indien dat het geval is is er wel degelijk sprake van een strafbaar feit.
Hetgeen men aan u meldt: citaat:
'Daar wij de situatie zeer vervelend vinden, zijn wij bereid om na ontvangst van een afschrift van uw aangifte voor valsheid in geschrifte / diefstal bij de politie met u in overleg te treden voor een gepaste oplossing. Wel dienen dan alle onterechte en ongefundeerde negatieve publicaties die u op internet hebt gedaan over AsiAsia te worden verwijderd. Het zou prettig zijn als u zich eerst had verdiept in de wetgeving omtrent verzenden en ontvangen, voordat u niet kloppende lasterlijke berichten plaatst. Wij hadden u dit schrijven graag in alle rust telefonisch toegelicht, maar door uw onbehoorlijke communicatie, onvriendelijke toon en het tot twee keer toe verbreken van de verbinding, was daar geen gelegenheid toe'..
roept bij ook vraagtekens op en heeft de schijn van dreiging/intimidatie en dat dan vooral omdat men, als al gezegd, zelf geen aantoonbaar bewijs levert van ontvangst door u.
Naast de mogelijkheid van klachtindienen als al gegeven, neem ook contact op met www.juridischloket.nl Heeft u deze reactie ook al bij de politie gemeld?
Is dit een Nedelandse webshop? Dan kunt u via de klachtencommissie webshops een bindende uitspraak laten doen. Dan moet de heer de kosten wel vergoeden. Als dit een buitenlandse webshop was, tja, dan hangt het van het lokale recht af en zult u ws uw verlies moeten nemen.
Overigens, AsiAsia is verantwoordelijk dat het pakket bij u aankomt. Niet bij uw buren of anderen.
hoe, en met welk bedrijf, dat maken zij uit. Zolang u het pakket niet heeft ontvangen kunt u ze aansprakelijk houden voor de kowten.
zij hebben bewijslast, niet u. Wat ze ook zeggen.!

Vraag hen om bewijs dat u getekend heeft voor het pakket, dat kunnen ze inscannen en opsturen, zo kunt u zien wie getekend heeft....
laat ze ook weten dat ze in gebreke zijn en dat u als nog de levering wilt ontvangen of uw geld terug wil....
voldoen ze hier niet aan dan heeft u een vordering op dit bedrijf....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Materiaal aanrechtblad
Na een verhuizing zijn we bezig ons te oriënteren op een nieuwe keuken. Over een afzuigkap heb ik in dit forum al een vraag gesteld en ben ik goed geholpen.
Nu heb ik een vraag over het aanrechtblad. In onze vorige keuken hadden we een gepolijst granieten aanrechtblad. Dat beviel ons al die tijd (ca. 11 jaar) uitstekend: goed in het onderhoud en gebruik en het zag er vrij uit.
...
Lees meer
Ziggo dwingt me over te stappen op digitale radio. Ik moest een digitale radio o
Ik moest dus een digitale radio ontvanger kopen voor @50. Installatie lukt me niet. Ziggo wil geen gratis monteur sturen, ook al dwingen ze me overgeven stappen van analoge radio naar digitale. Ik ben al jaren klant en heb een contact met Ziggo voor tv en radio. Dus verwacht ik dat Ziggo me helpt met overstappen. Nee zegt men: voor een monteur moet je betalen. Lees meer
mag een sportschool geld eisen via incasso over de lockdown periode?
ik sport bij laco nu zijn ze in november 2 weken dicht geweest wegens lockdown en weer vanaf 15 december tot heden, ik heb in november gevraagd hoe ze dit gaan compenseren daar heb ik hgeen antwoord op gehad. ik heb dit in december weer gevraagd en weer geen antwoord ik heb toen ook nog aangegeven zet iets op je website, op 22 februari sturen ze een mail met daarin dat ze nog niet weten hoe ze g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer