ro
door robinejs Apr 3, 2016 om 21:29
Winkels & webshops

Pakketje met factuur van Luxstyle ontvangen maar ik heb niks besteld

Hallo

Ik kreeg vandaag een pakketje binnen en daarin zat een "blackheadkiller" met een factuur.
Ik heb eerder wel op de site van Luxstyle gekeken naar deze maskers maar niks besteld en de site weer weggeklikt.
Ik kreeg later een mailtje dat ze mijn bestelling hadden geregistreerd maar heb al vaker gehad bij andere sites dat ze zoiets stuurden en dan was het een herrinering dat ik  iets in het winkelmandje had zitten maar het nog niet was besteld.
Als ik mijn pakketje nou moet retouren gaat het me nog een hoop geld kosten hoewel ik nergens om heb gevraagd / niks heb besteld.
Wat moet ik nu doen?

2003 6 Rapporteer

freya
door freya - Apr 3, 2016 om 21:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Een vreemd verhaal..... Als je niets besteld hebt, hoe komen ze dan aan je adresgegevens?

ro
door robinejs Apr 3, 2016 om 21:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

.

ro
door robinejs - Apr 3, 2016 om 21:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

die moest je geven om de prijzen en betaalmogelijkheden te zien en toen ik deze zag heb ik de bestelling niet afgerond maar dus meteen de hele site weggeklikt

marita5
door marita5 - Apr 3, 2016 om 21:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Robinejs ,

Lees eens deze gegeven antwoorden genoeg leesvoer , u bent niet de eerste en de laatste .klik op de rode regel

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/zoeken/215,216,217,218,219,220,221,222,223,224/Alle%20vragen/luxstyle

sw
door swat1500 - Apr 3, 2016 om 21:47
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Dan bent u dus wel degelijk begonnen met bestellen en stond dus kennelijk het vinkje bij "betalen achteraf op factuur" of iets dergelijks. Sommige bestelmethoden vereisen geen expliciete toestemming achteraf. Controleer of u geen abonnement bent aangegaan en maak vwb dit pakketje gebruik van het recht om retourneren binnen de zicht termijn mis u het product niet al geheel uitgepakt en gebruikt heeft. Ook mag u de verpakking nog niet hebben weggegooid.

freya
door freya - Apr 3, 2016 om 21:55
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil niet vervelend doen, maar de prijzen staan gewoon bij de artikelen vermeld. Je hoeft dus geen gegevens op te geven om de prijzen te kunnen zien.....

freya
door freya - Apr 3, 2016 om 21:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Maar los daarvan, een internetbestelling kun je binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, gewoon retourneren....