do
door dolfijn57 Mar 17, 2017 om 17:46
Winkels & webshops

Parfumoutlet

ik heb bijn parfumoutlet paco rabanne brsteld krijg eerst een ander parfum die kon ik terug sturen de retour kosten zou ik terug krijgen en de goede parfum
maar nu krijg ik geen antwoord op mijn email ,
en krijg ook de parfum niet.
ben nu 51.00euro kwijt

12592 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 17, 2017 om 18:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ben bang dat het een nep Paco Rabanne parfum is. Op Klacht.nl reageren ze ook niet en link werkt ook niet, sorry:
https://www.klacht.nl/parfumoutlet-nl/

edrick3
door edrick3 Mar 17, 2017 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Omdat je een komma ipv een punt achter www hebt staan. https://www.klacht.nl/parfumoutlet-nl

tenormin
door tenormin Mar 17, 2017 om 18:50
16823 Antwoorden / 108 Vragen

ik heb een punt en geen komma erachter Edrick3. Op het rode hoef je natuurlijk niet te drukken, haha.

diumenge
door diumenge Mar 18, 2017 om 10:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Even een vraagje? Hoe lukt het je om een komma in URL te krijgen, type je die adressen soms over?

tenormin
door tenormin Mar 18, 2017 om 10:39
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ik kan nog steeds niet knippen en plakken (en de pagina van Kassa erbij houden) maar als ik dan een typfout lees en verander, dan zie ik die komma niet meer maar wel de punt. Dus dan is die komma kennelijk niet veranderd?

marita5
door marita5 Mar 18, 2017 om 10:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , het is niet knippen maar kopieëren . laat de pagina van kassa ( dus de vraag open staan ) u moet niks veranderen in de adresbalk .
vreemd dat er ook links zijn die wel lukken , dus u weet hoe het moet .

diumenge
door diumenge Mar 18, 2017 om 10:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt ja, hetgeen je ziet (het internet adres, de URL) kan anders zijn dan het onderliggende (onzichtbare) echte adres. Dus als je alleen het zichtbare deel aanpast, dan blijft het werkelijke adres fout.

Ik kan dat hier niet laten zien, omdat in het reactieveld het al helemaal niet goed werkt.

Maar als een link bijvoorbeeld is (uitgeschreven): "www punt google punt nl" dan kan de zichtbare tekst van alles zijn bijvoorbeeld alleen "Google", die zal dan werken. Omgekeerd als je een link maakt: "www komma google punt nl" dan kan je die zichtbaar maken als bijvoorbeeld "www punt google punt nl", alleen die link zal niet werken.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 17, 2017 om 18:03
7179 Antwoorden / 3 Vragen
tenormin
door tenormin Mar 17, 2017 om 18:53
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Nogmaals @shoppie: ik had een punt, nu natuurlijk niet meer, voor de doorverwijzing. Ik snap deze site nog steeds niet. Krijg soms vragen 'laat in de middag binnen terwijl er in de ochtend al antwoorden zijn. Nou ja....

sjjoppy
door sjjoppy Mar 17, 2017 om 19:03
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Ja @tenormin, de vraag van @hansjevklein gisteren kwam ik bij toeval tegen en wat jouw link betreft: die komma kwam alleen tevoorschijn als ik die url gebruik maar in het antwoordveld staat die punt er wel degelijk.(raadselachtig)

Wi
door Wil_H - Mar 17, 2017 om 18:07
270 Antwoorden / Vragen

Zie dat maar als lesgeld. Koop parfum gewoon bij één van de bekende parfumwinkels.
Dan krijg je tenminste het echte spul en als er problemen zijn dan worden die wel netjes opgelost.
Maar misschien heb je geluk. Hun klantenservice werkt nu niet vanwege "aanpassingen aan ons bedrijfsnetwerk ".
Dus misschien reageren ze wel weer vanaf 21 maart.

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2017 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

In verband met aanpassingen aan ons bedrijfsnetwerk is onze klantenservice van Vrijdag 17 Maart tot en met Maandag 20 gesloten. Vanaf Dinsdag 21 Maart zijn wij weer aanwezig en zullen wij uw vragen weer kunnen beantwoorden.
(Bron: https://www.parfumoutlet.nl/klantenservice/)

diumenge
door diumenge Mar 18, 2017 om 10:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt mij een voorbode van groter problemen, altijd handig zo'n mededeling om wat tijd te winnen.

edrick3
door edrick3 Mar 18, 2017 om 12:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Afwachten dus maar voor TS

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2017 om 10:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

De prijzen die ze noemen zijn niet "te mooi om waar te zijn prijzen" dus het is dan waarschijnlijk wat @wil-h en @edrick3 al melden: dat ze bezig zijn met werkzaamheden aan de site. Dus eventjes geduld nog, dolfijn57.

Dus mijn eerste (domme) commentaar dat het wel nep zal zijn maar even uitgummen.

diumenge
door diumenge - Mar 18, 2017 om 10:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

diumenge door edrick3 - 17 mrt. 2017 om 18:14

In verband met aanpassingen aan ons bedrijfsnetwerk is onze klantenservice van Vrijdag 17 Maart tot en met Maandag 20 gesloten. Vanaf Dinsdag 21 Maart zijn wij weer aanwezig en zullen wij uw vragen weer kunnen beantwoorden.
(Bron: https://www.parfumoutlet.nl/klantenservice/)

Lijkt mij een voorbode van groter problemen, altijd handig zo'n mededeling om wat tijd te winnen. De link naar het Qshops keurmerk werkt ook niet meer, dus keurmerk hebben ze kennelijk ook niet of niet meer.

[Edit 10:58] Op de pagina is de link https://www.qshops.org/consumenten/leden/parfum-outlet-nl, een streepje teveel dus. Slordig. Ik had gezocht op "parfum outlet" (met spatie er tussen) en kon niets vinden. Door alleen op parfum te zoeken lukt het wel. Gelukkig dus nog wel een keurmerk.

marita5
door marita5 Mar 18, 2017 om 10:50
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , de link naar Qshops keurmerk werkt wel ( tweede link target blank ) . https://www.qshops.org/webshop/view/parfumoutlet-nl

diumenge
door diumenge Mar 18, 2017 om 10:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@marita5, Op de pagina is de link: https://www.qshops.org/consumenten/leden/parfum-outlet-nl een streepje teveel dus, slordig. Ik had gezocht op "parfum outlet" (met spatie er tussen) en kon niets vinden. Door alleen op parfum te zoeken lukt het wel. Gelukkig dus nog wel een keurmerk.

Cookies
door Cookies - Mar 18, 2017 om 10:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@diumenge: Ze hebben nog wel het keurmerk https://www.qshops.org/webshop/view/parfumoutlet-nl

diumenge
door diumenge Mar 18, 2017 om 10:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Op de pagina is de link: https://www.qshops.org/consumenten/leden/parfum-outlet-nl een streepje teveel dus, slordig. Ik had gezocht op "parfum outlet" (met spatie er tussen) en kon niets vinden. Door alleen op parfum te zoeken lukt het wel. Gelukkig dus nog wel een keurmerk.

door 049232 - Mar 18, 2017 om 11:33
5 Antwoorden / Vragen

Trieste onderneming. notoire spammers (uitschrijven werkt niet), áls ze verzenden dan véél te laat, etc, etc.. Kijk maar eens op https://nl.trustpilot.com/review/www.parfumoutlet.nl en kijk eens de reacties in het weekend van 6 t/m 8 januari. Ze hebben duidelijk met de hele familie recenties zitten schrijven...