offer146
door offer146 Feb 26, 2013 om 11:11
Winkels & webshops

Peijnenburg telegraaf koekaxtie

Telegraaf heeft gratis koekactie met bon bij de krant
Peijnenburg levert geen koeok zegt albert heijn droevige actie 3 keer geweest niet op voorraad
commentaar peijnenburg
rom: CPG CPG
Sent: Monday, February 25, 2013 3:34 PM
To: [contactgegevens verwijderd - redactie]
Subject: Actie Telegraaf

Geachte heer Offerein

De actie van de Telegraaf met AH is een enorm succes geworden.
Echter de inlading van de koek is door beide partijen onderschat, waardoor op diverse plaatsen de schappen snel leeg waren.
Deze ochtend is hier meteen actie ondernomen om dit probleem op te lossen.
Komende dagen zouden de schappen weer vol moeten liggen.

met vriendelijke groeten | best regards

Monique Bart
Receptie Geldrop

Koninklijke Peijnenburg
Nieuwendijk 45 5664 HB Geldrop
tel.: + 31 4028 07777

2916 15 Rapporteer

emcede
door emcede - Feb 26, 2013 om 12:01
960 Antwoorden / 4 Vragen

Dit is de rubriek "Vraag en beantwoord". Wat is uw vraag?

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 12:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien krijgt u nu in plaats van koek van Peijnenburg wel bergen SPAM.

Het is niet verstandig uw mail adres hier te vermelden. Vraag de redactie dat te verwijderen.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo offer146,

Gezien de reactie van Peijnenburg zal er dus wel nieuwe aanvoer zijn.
Gewoon nog eens kijken bij (een andere?) AH.
Zit er een geldigheidsdatum aan de bon?

PS
Heb de redactie gevraagd je mailadres te verwijderen.

Met vr.gr.

ro
door robben - Feb 26, 2013 om 19:44
9 Antwoorden / 43 Vragen

Na de reactie van peijnenburg gelezen te hebben .
Gelukkig dat het een groot succes is , Maar als klant sta je toch met je mond vol tanden , weer niet .
Er zijn natuurlijk meer AH winkels dan alleen deze in de buurt .Dus ga morgen even kijken hoe het bij een ander AH winkel is ??

ha
door hansa194 - Mar 2, 2013 om 12:41
29 Antwoorden / 3 Vragen

Wel beste Monique Bart, dat de komende dagen (v.a. 25 februari) de betreffende
3 soorten koeken weer in de schappen zouden moeten liggen is een fabeltje gebleken.
Tot en met vandaag lagen/liggen ze niet in het schap bij AH in de Middelzeelaan
in Sneek.
Ik vind het een slecht georganiseerde actie en begrijp echt niet waar u het vandaan
haalt dat het een succes is geworden. Hoe in hemelsnaam is het een succes te noemen
wanneer de mensen zich dag na dag tevergeefs met hun bonnen bij AH melden ?
Ik kan het alleen maar een anti-reclame actie noemen van zowel Peijnenburg als AH en
de lekker gemaakte consument de dupe van is !

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2013 om 10:44
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo Offer146,

Zie vanmorgen een grote advertentie in de krant (de Telegraaf) dat de actie is verlengd tot 10 Maart a.s. vanwege overweldigend succes. Dus als u nog niet in staat bent geweest de koek te bemachtigen, er komt nu een herkansing aan. Peijnenburg had niet verwacht dat de actie zo'n succes zou worden.

Cookies
door Cookies - Mar 5, 2013 om 11:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En dat allemaal om een plakje koek. Kost zo'n koek? Twee hele euro's?

tijger1
door tijger1 - Mar 5, 2013 om 12:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon alle AH's afstruinen voor die koek. Zal ze leren iets aan te bieden, wat er dan niet is. Daarna schoenen naar de reparateur.

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2013 om 12:51
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 5 mrt 2013, 11:23]En dat allemaal om een plakje koek. Kost zo'n koek? Twee hele euro's?

Ja, €2,35. Maar cadeautjes stellen de meesten toch wel op prijs. Offer146 maakt er een Topic van, dus...belangrijk of niet..

_connie_
door _connie_ - Mar 5, 2013 om 17:02
168 Antwoorden / 5 Vragen

Nu in de aanbieding bij bas...€1,00

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2013 om 19:21
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Da's dan een "slimme actie" van Bas. Maar....moet je natuurlijk wel een Bas hebben.

_connie_
door _connie_ - Mar 5, 2013 om 19:31
168 Antwoorden / 5 Vragen

En ze moeten op voorraad zijn...(flauw he...hahaha)

mhofman
door mhofman - Mar 10, 2013 om 14:40
530 Antwoorden / 93 Vragen

Denk ook dat het probleem is dat je de bonnen kan printen en dan naar de winkel.
Dus het aantal word dan wel erg veel maar de koekebakker had dat moeten inschatten.
En genoeg moeten maken en leveren aan AH want als ze niets meer hebben komt het ook niet binnen bij de winkel.
Dus rekenfout van Peijnenburg daar kan AH volgens mij niet veel aan doen

tenormin
door tenormin - Mar 10, 2013 om 14:58
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mhofman schreef op zondag 10 mrt 2013, 14:40]Denk ook dat het probleem is dat je de bonnen kan printen en dan naar de winkel.
Dus het aantal word dan wel erg veel maar de koekebakker had dat moeten inschatten.
En genoeg moeten maken en leveren aan AH want als ze niets meer hebben komt het ook niet binnen bij de winkel.
Dus rekenfout van Peijnenburg daar kan AH volgens mij niet veel aan doen

Stond van de week pagina grote advertentie van Peijnenburg in de krant dat de actie voor de tweede keer verlengd word en nu tot 17 maart geldig is. Hoe "handig" sommigen mensen kunnen zijn met printen, de normale, dus eerlijke mensen gaan gewoon met hun echte kaart (als die inmiddels niet bij het oud papier terecht is gekomen) naar de Appie.

mhofman
door mhofman - Mar 10, 2013 om 15:07
530 Antwoorden / 93 Vragen

Als je iets gratis kan krijgen vinden mensen van alles uit!!