Ro
door RobX 3 okt. 2019 om 12:41
Winkels & webshops

Policy KPN

KPN geeft andere abonnementen dan besteld.
Is het de policy van KPN dat ze een duurder/uitgebreider abonnement geven dan je hebt besteld? Dit is mij namelijk binnen twee maanden overkomen bij zowel het bestellen van Internet en TV als bij het bestellen van mobiele abonnementen.
Natuurlijk krijg je een bevestigingsmail waarin dit andere abonnement staat, maar als je bij het bestellen je eigen bestelling dubbelcheckt, is die bevestigende e-mail slechts een formaliteit die ik niet meer gecheckt heb.
Slechte zaak. Hebben meer mensen soortgelijke ervaringen?

1560 8 Rapporteer
ne
door neodutchio - 3 okt. 2019 om 12:56
2893 Antwoorden / 11 Vragen
0

En wat geeft KPN als antwoord? Lijkt mij dat u eerst hen gebeld hebt met de vraag hoe dat kan. Overigens heb ik er nooit last van gehad, ik krijg altijd netjes waar ik om vraag. Een keer, 15 jaar geleden had KPN een foutje gemaakt. Na 1 telefoontje netjes weer opgelost.

Ro
door RobX 17 okt. 2019 om 03:45
Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard heb ik KPN een brief geschreven in de daarvoor bestemde link. Nul antwoord gekregen tot dusverre. Bovendien zou de winkel waar ik het abonnement heb besteld contact met mij opnemen. Is evenmin gebeurd.

door panter22 - 3 okt. 2019 om 13:00
3096 Antwoorden / Vragen
0

Hoe kan dan nu. Wat heb je dan extra gekregen. Ik heb gewoon gekregen wat ik besteld heb. 
Wat zei de medewerker van de klantenservice.

door tijger1 - 3 okt. 2019 om 13:09
38967 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nee, die ervaring heb ik niet. Nooit iets anders gekregen, dan dat ik besteld heb. Ik vind bevestigingsmails niet slechts een formaliteit. Gewoon even doorlezen.

door heremietkreeft - 3 okt. 2019 om 13:47
10249 Antwoorden / 162 Vragen
1

Neen, ik heb due ervaring niet. Helemaak niet zelfs hoewel ik al vanaf te ATF2 periode klant ben bij KPN. (Niet voor internet en TV)
Als iets niet klopt is het m.i. een kwestie van naar een KPN winkel geen en uitleg vragen of deze benutten: https://www.kpn.com/service.htm 

Als u het probleem niet krijgt opgelost dan verwijs ik u naar: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder

door marita5 - 3 okt. 2019 om 13:54
7945 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hallo Robx , 

Lees hier de bestelvoorwaarden , klik op de rode regels .

https://www.kpn.com/algemeen/bestelvoorwaarden.htm  

Dit is mij namelijk binnen twee maanden overkomen bij zowel het bestellen van Internet en TV als bij het bestellen van mobiele abonnementen.

Stel uw vraag eens op het Forum van KPN .

https://forum.kpn.com/

door aurora1 - 3 okt. 2019 om 16:30
13906 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee, ik niet. Maar u heeft er toch niets aan dat te weten? U bedoelt of dat het beleid van de KPN is?
Het is natuurlijk verre van slim en domme “policy” om uw correspondentie omtrent de contracten die u aangaat/ afsluit,  niet te controleren (checken).

jo
door jorisw - 3 okt. 2019 om 20:14
4159 Antwoorden / 1 Vragen
0

EN je weet natuulijk 200% zeker dat je het juiste hebt besteld? En je zegt nu dat de bevestiging van de bestelling slechts een functionaliteit is. Moet je misschien toch eens bij jezelf te rade gaan voordat je iemand anders suggestief beschuldigd?

mo
door mof - 4 okt. 2019 om 14:42
1385 Antwoorden / 2 Vragen
0

KPN zijn rovers, bandieten. Ik zat bij Telfort voor 20€ per maand, en nu, drie jaar later, is het al 27,50€ .... nu Telfort officieel bij KPN is getrokken.
zogenaamd omdat ze dit gebruiken om snelle glasvezel aan te leggen, maar dat zie ik in onze wijk, vooral sociale woningbouw uit de jaren vijftig, nog niet zo snel geneuren. Verder ben ik tevreden met de 30 Mbit/s, 4 Mbyte /s snelheid .... ik hoef geen supergigasnel internet. Ik game nooit dus what the hack.
dus voordat telfort kpn werd was het goedkoop. Het goedkoopste KPN abo dat er bestond op het moment van samenvoeging was meer dan 40€.
ze proberen je gewoon aan alle kanten dure abos af te dwingen. In Duitsland kan het wel, abonnementen van onder de 20€ per maand. In ons landje kan dat niet .... snap ik niet.

door gerbera 17 okt. 2019 om 15:44
5113 Antwoorden / 6 Vragen

Zo u bent uw frustratie weer kwijt maar wist u dat Telfort, net als jaren geleden HetNet, vanaf de start al onderdeel uitmaakt van KPN en er door de overgang niets is veranderd dan alleen de administratieve zaken.

In Duitsland kan het wel, abonnementen van onder de 20€ per maand.
Maar om daar voor te gaan verhuizen.ik woon hier best in mijn dorp.

door tijger1 17 okt. 2019 om 16:00
38967 Antwoorden / 21 Vragen

Nou mof, emigreren dan maar.daar is het gras ook groener.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
marjo.bollen@xs4all.nl - 17 okt. 2019 om 15:49
Winkels & webshops

Topticketshop

Ik zag meerdere opmerkingen en vragen op jullie site.
Ook ik ben erin getrapt:
ik kocht kaartjes voor 99 euro per stuk, er werden kaartjes geleverd voor 69 euro per stuk.
Ik kan me voorstellen dat er marge gerekend wordt maar bijna 50% (nou ja het ligt eraan hoe je rekent) , mag dat ook zo maar?????Ik zou het waarderen als jullie dit onder de aandacht zouden bregen!!! Lees meer

vi
vincentderen - 17 okt. 2019 om 13:31
Geldzaken & recht

Woonfraude Spookgezin (geldig huurcontract) willen zich niet BRP inschrijven

Geachte heer/mevrouw,

Ik verhuur al geruime tijd een zelfstandige woning aan een spookgezin met dochter (via huurcontract door makelaar), in een huis waar ik zelf ook woon. Nu blijkt dat het gezin andere spook huurders (drie mensen) heeft ingeschreven op het adres bij de gemeente doormiddel van het geldige huurcontract. Door dat een brief kwam waarin zo'n BRP werd bevestigd kwam de situ ... Lees meer

On
OnlineBoeker - 22 jun. 2019 om 11:15
Vakantie & reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door Travelberry?

Zijn er meer mensen gedupeerd door het niet doorgaan van onder andere stedentrips en Disneyworld Parijs reizen die door het bedrijf Travelberry (al dan niet via Vakantieveilingen) wordt of werd aangeboden?   Meermaals afgezegd?
Geen afzegging ontvangen? Belofte gedaan dat volgende keer wel doorgaat en dan toch weer niet? Geen reacties op mail krijgen?
Telefonisch niet bereikbaar? G ... Lees meer