Ro
door RobX Oct 3, 2019 om 12:41
Winkels & webshops

Policy KPN

KPN geeft andere abonnementen dan besteld.
Is het de policy van KPN dat ze een duurder/uitgebreider abonnement geven dan je hebt besteld? Dit is mij namelijk binnen twee maanden overkomen bij zowel het bestellen van Internet en TV als bij het bestellen van mobiele abonnementen.
Natuurlijk krijg je een bevestigingsmail waarin dit andere abonnement staat, maar als je bij het bestellen je eigen bestelling dubbelcheckt, is die bevestigende e-mail slechts een formaliteit die ik niet meer gecheckt heb.
Slechte zaak. Hebben meer mensen soortgelijke ervaringen?

2411 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ne
door neodutchio - Oct 3, 2019 om 12:56
5148 Antwoorden / 12 Vragen
0

En wat geeft KPN als antwoord? Lijkt mij dat u eerst hen gebeld hebt met de vraag hoe dat kan. Overigens heb ik er nooit last van gehad, ik krijg altijd netjes waar ik om vraag. Een keer, 15 jaar geleden had KPN een foutje gemaakt. Na 1 telefoontje netjes weer opgelost.

Ro
door RobX Oct 17, 2019 om 03:45
Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard heb ik KPN een brief geschreven in de daarvoor bestemde link. Nul antwoord gekregen tot dusverre. Bovendien zou de winkel waar ik het abonnement heb besteld contact met mij opnemen. Is evenmin gebeurd.

panter22
door panter22 - Oct 3, 2019 om 13:00
6599 Antwoorden / Vragen
0

Hoe kan dan nu. Wat heb je dan extra gekregen. Ik heb gewoon gekregen wat ik besteld heb. 
Wat zei de medewerker van de klantenservice.

tijger1
door tijger1 - Oct 3, 2019 om 13:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nee, die ervaring heb ik niet. Nooit iets anders gekregen, dan dat ik besteld heb. Ik vind bevestigingsmails niet slechts een formaliteit. Gewoon even doorlezen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 3, 2019 om 13:47
16830 Antwoorden / 202 Vragen
1

Neen, ik heb due ervaring niet. Helemaak niet zelfs hoewel ik al vanaf te ATF2 periode klant ben bij KPN. (Niet voor internet en TV)
Als iets niet klopt is het m.i. een kwestie van naar een KPN winkel geen en uitleg vragen of deze benutten: https://www.kpn.com/service.htm 

Als u het probleem niet krijgt opgelost dan verwijs ik u naar: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder

marita5
door marita5 - Oct 3, 2019 om 13:54
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Robx , 

Lees hier de bestelvoorwaarden , klik op de rode regels .

https://www.kpn.com/algemeen/bestelvoorwaarden.htm  

Dit is mij namelijk binnen twee maanden overkomen bij zowel het bestellen van Internet en TV als bij het bestellen van mobiele abonnementen.

Stel uw vraag eens op het Forum van KPN .

https://forum.kpn.com/

aurora1
door aurora1 - Oct 3, 2019 om 16:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee, ik niet. Maar u heeft er toch niets aan dat te weten? U bedoelt of dat het beleid van de KPN is?
Het is natuurlijk verre van slim en domme “policy” om uw correspondentie omtrent de contracten die u aangaat/ afsluit,  niet te controleren (checken).

jo
door jorisw - Oct 3, 2019 om 20:14
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

EN je weet natuulijk 200% zeker dat je het juiste hebt besteld? En je zegt nu dat de bevestiging van de bestelling slechts een functionaliteit is. Moet je misschien toch eens bij jezelf te rade gaan voordat je iemand anders suggestief beschuldigd?

mo
door mof - Oct 4, 2019 om 14:42
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

KPN zijn rovers, bandieten. Ik zat bij Telfort voor 20€ per maand, en nu, drie jaar later, is het al 27,50€ .... nu Telfort officieel bij KPN is getrokken.
zogenaamd omdat ze dit gebruiken om snelle glasvezel aan te leggen, maar dat zie ik in onze wijk, vooral sociale woningbouw uit de jaren vijftig, nog niet zo snel geneuren. Verder ben ik tevreden met de 30 Mbit/s, 4 Mbyte /s snelheid .... ik hoef geen supergigasnel internet. Ik game nooit dus what the hack.
dus voordat telfort kpn werd was het goedkoop. Het goedkoopste KPN abo dat er bestond op het moment van samenvoeging was meer dan 40€.
ze proberen je gewoon aan alle kanten dure abos af te dwingen. In Duitsland kan het wel, abonnementen van onder de 20€ per maand. In ons landje kan dat niet .... snap ik niet.

gerbera
door gerbera Oct 17, 2019 om 15:44
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Zo u bent uw frustratie weer kwijt maar wist u dat Telfort, net als jaren geleden HetNet, vanaf de start al onderdeel uitmaakt van KPN en er door de overgang niets is veranderd dan alleen de administratieve zaken.

In Duitsland kan het wel, abonnementen van onder de 20€ per maand.
Maar om daar voor te gaan verhuizen.ik woon hier best in mijn dorp.

tijger1
door tijger1 Oct 17, 2019 om 16:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou mof, emigreren dan maar.daar is het gras ook groener.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer