PostNL pakket ingenomen door Kiala
Een Kiala punt heeft een pakket ingenomen wat niet bij hun ingeleverd had mogen worden. Het pakket wat ik ingeleverd heb, had eigenlijk ingeleverd moeten worden bij een postNL punt. Nu is het pakket kwijt, het pakket is niet meer in de winkel waar ik het heb ingeleverd en omdat Kiala geen traceernummers uitgeeft is het pakket nergens te vinden.
Kiala wilt mij alleen maar helpen met het traceernummer wat ik heb gekregen van het retourpakket, maar die heb ik uiteraard niet, want die is alleen geldig voor een postNL pakket.
Kiala heeft mijn pakket, maar wilt mij niet helpen deze terug te vinden.
Bij de winkel waar ik het pakket heb ingeleverd ligt het niet meer, Kiala wijst naar PostNL en PostNL naar Kiala.
Topantwoord
Als ik het dus goed snap, heeft u dus een pakket wat via post.nl verstuurd had moeten worden bij een kiala punt afgegeven.
Dat is dan door het kiala-inname-punt doorgegstuurd/meegegeven naar hun verwerkings adres. Ze willen u het traceernummer geven, daar heeft u nog iets aan, maar meer als een vriendelijk verzoek sturen naar kiala om te zoeken kunt u niet doen. Post.nl heeft hier terecht niets mee te maken. Per slot heeft u het pakket op het verkeerde adres afgegeven.
Beste Ramanah
Dit klopt, ik heb het pakket verkeerd ingeleverd, maar zij hadden het pakket nooit mogen innemen, omdat zij het pakket niet via hun systeem kunnen verzenden. Er staat op het pakket netjes vermeld waar het naar toe moet en ook de afzender staat er op.
Dit moet toch vaker gebeurd zijn en hier moet toch een standaard oplossing voor zijn lijkt mij.
Het is niet het enige pakje wat ze verzenden. Dus een "eenvoudige en standaardoplossing" zie ik niet zo. Het enige wat u kunt doen is een e-mail met alle gegevens naar kiala sturen met het verzoek het pakje boven water te krijgen. Vroeg of laat zal het daar een keer gevonden worden.
Maar door wie is dat pakket dan afgegeven bij een Kiala punt?
Overigens heb ik zelf recent een retourpakket voor Bol.com afgegeven bij AH en tot mijn verbazing ging dat ook via Kiala. Daarvan heb ik wel een Kiala track en trace bonnetje ontvangen.
Ik heb zelf het pakket naar het kiala punt gebracht, zij hebben dit aangenomen en dit hadden ze dus niet mogen doen.
Maar u hebt toch van Kiala een formulier gekregen inzake die inname?
Nee die geven ze niet bij Kiala punten
Wat is in hemelsnaam Kiala.
Wel eens van google gehoord?
Nog nooit. Wat is google.
Wel 's van Bing gehoord?
Of Safari?
Vindel.nl kan je ook proberen
Bing gebruik ik. Safari ken ik ook want ik ben eens op Safari gegaan. Vindel, ken ik niet.
@jackyh: Lekker aan het trollen? :-(
ja, want het is eindelijk mooi weer.
Joho wat dachten jullie van ilse mijn eerste legale vriendin tijdens mijn relatie.
Diewilik
Topantwoord
U stapt makkelijk over uw eigen fout heen en benadrukt de fout van het Kiala punt, mooi voorbeeld van externe attributie.
Het pakketje zal vast wel ergens liggen, maar Kiala heeft begrijpelijk geen zin om moeite te doen het op te sporen. Zeker niet als u bij hen ook zo benadrukt dat het eigenlijk hun fout is. Wellicht helpt het om ruiterlijk de door u gemaakte fout te erkennen en ze zo in hulpvaardige modus te krijgen.
Ik vraag om hulp, niet om beschuldigingen.
Welke beschuldigingen?
Kiala raakt ook wel eens hun eigen pakketjes kwijt, dat is dan al een crime om het op te sporen, als je trustpilot.com mag geloven. Laat staan dat ze een pakketje dat niet in hun systeem zit kunnen traceren. Ik vrees dat het onvindbaar zal blijken te zijn. Zal wel op een of ander sorteercentrum zijn beland en daar vredig bij de andere verloren goederen blijven liggen.
Ik vind het wel uw eigen schuld. U schuift de schuld af naar Kiala, maar het is wel behoorlijk sukkelig dat u met uw pakket naar een Kialapunt bent gegaan, vindt u zelf ook niet? Post.nl heeft er al helemaal niets mee van doen.
Zo'n formulier geven ze dus wel bij Kiala punten. Men moet toch tegen de leverancier kunnen aantonen dat men iets teruggestuurd heeft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer