con1
door con1 Nov 1, 2018 om 18:32
Winkels & webshops

Problemen met koopjedeal

In september kocht ik inktpatronen voor mijn HP printer bij Koopjedeal. In oktober heb ik die in gebruik genomen maar de patronen bleken niet te werken. Retourzending aangevraagd bij Koopjedeal en ik ontving een goedkeuring. Keurig geretourneerd via DHL en dan begint het grote wachten. Je hoort niets meer van Koopjedeal. Bellen duurt eindeloos (meer dan een uur) en ik heb ze een mail gestuurd op info@koopjedeal.nl. Geen enkele reactie. Toen een bericht op hun facebookpagina gezet. Geen enkele reactie. Tenslotte 2 dagen geleden nog een boze mail gestuurd en ook hierop geen enkele reactie. Ben er klaar mee. Het gaat wel niet om een heel groot bedrag maar het is gewoon onbeschoft. En ik begrijp het ook niet. Als onlinewinkel ben je er toch bij gebaat dat je klanten tevreden zijn zou je zeggen. Maar zij blijkbaar niet. Ik zal er in ieder geval nooit meer wat kopen.

6105 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2018 om 18:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelijk hebt u. :-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 1, 2018 om 18:37
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Maar wat is dan hier uw vraag? Als u zou vragen wat dan te doen, dan zou ik schriftelijk en aangetekend te verzenden uw klacht kenbaar maken.
Re=edit
U heeft (helaas) te maken met het absolute ptrobleem dat Koopjesdeal niet de verkopende partij is maar slechts een tussenpersoon. U zult dus bij de verkopende partij moeten zijn. Dat kan HP zijn maar ook een ander diue van een 'partij' af wilde.
Er zijn meerde aanbiieders, ik zag dat er al 123 reclame is gemaakt, maar ook andern zoal onderdelen winkels die, in ieder geval momenteel HP cartridges aanbieden met de tweede voor 50%.

Kan het zijn dat u geen originele HP cartridges kreeg maar navul en de chip niet meer werkjte? Dan is er een redelijk eenvoudig trucje om dat te omzeilen.

con1
door con1 Nov 1, 2018 om 19:52
29 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb de patronen toch echt gekocht bij koopjedeal. Begrijp ook wel dat koopjedeal ze niet zelf maakt maar juridisch lijkt mij koopjedeal het aanspreekpunt. Heb ze inmiddels gekocht bij 123inkt en die doen het prima.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 1, 2018 om 22:04
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Koopjesdeal is tussenpersoon net als bijv. Bil.com.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 1, 2018 om 22:05
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Maar zie ook @marita5 ' advies

tijger1
door tijger1 Nov 1, 2018 om 23:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerrit. Ik weet niet wie u bedoelt met Bil.com, ik ga er maar van uit dat u Bol.com bedoelt. En die is zeker geen tussenpersoon. Net zo min als Koopjedeal.nl.

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 10:06
29 Antwoorden / 28 Vragen

Als ik een pak Brinta koop bij de Jumbo en dat product is niet goed dan kom ik toch echt met mijn klacht bij de Jumbo  en niet bij de Brinta fabriek. Dat doet de Jumbo zelf wel.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 2, 2018 om 10:29
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Toch even dit: https://www.klacht.nl/koopjedeal-nl/ en de nu volgendee is ook van belang gelet op de inhoud van hun eigen website.
Dat komen zij dus volgesn @CON1 niet na. https://www.koopjedeal.nl/retourneren

U
iteraard BOL.COM als onderdeel van AH.

ne
door neodutchio - Nov 1, 2018 om 18:37
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Volgende keer dus gewoon inkt halen bij een bedrijf wat hierin gespecialiseert is. Dus geen sites met allerlei koopjes die partijen opkopen en service ver te zoeken is. Alles heeft een prijs en u snapt nu waarom.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 1, 2018 om 19:00
16827 Antwoorden / 202 Vragen

eerd

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 06:01
29 Antwoorden / 28 Vragen

Gewoon 123inkt.nl

tenormin
door tenormin - Nov 1, 2018 om 18:39
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Vootaan maar bestellen bij 123.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 1, 2018 om 18:54
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Zag laatst dat Action deze inktpatronen voor diverse printermerken ook verkoopt.

aurora1
door aurora1 - Nov 1, 2018 om 18:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké.

marita5
door marita5 - Nov 1, 2018 om 19:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Con1 ,

Koopjedeal is aangesloten bij webwinkelkeur , dien daar een klacht in ( zie rechts benedenaan , klik op problemen met deze webwinkel )

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html

con1
door con1 Nov 1, 2018 om 19:55
29 Antwoorden / 28 Vragen

Bedankt. Ga ik zeker doen. En ik ga dit bericht op hun eigen fb pagina zetten.

marita5
door marita5 Nov 1, 2018 om 20:32
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 06:19
29 Antwoorden / 28 Vragen

Inmiddels een klacht ingediend bij webwinkelkeur.

marita5
door marita5 Nov 2, 2018 om 07:34
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Goed zo , succes.

panter22
door panter22 - Nov 2, 2018 om 08:58
6599 Antwoorden / Vragen

Weet je zeker dat de retourzending bij Koopjedeal aangekomen is?
Heb je het pakje gevolgd
De inktpatronen heb je gebruikt, alleen werkten ze niet.
Je hebt dus een klacht over die inktpatronen. Die klacht zal moeten worden onderzocht.
Op de website van Koopjedeal worden vloeistoffen niet teruggenomen en krijg je je geld niet terug.
Geopende inktpatronen zullen daar ws ook onder vallen, tenzij je klacht gegrond is.
https://www.koopjedeal.nl/uitzonderingen-retour

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 10:02
29 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb toestemming van koopjedeal om de inktpatronen terug te sturen. Dus lijkt me dat ze ze terugnemen en mij schadeloos stellen. Overigens heb ik vanmorgen een klacht ingediend bij Webwinkel keur en een bericht geplaatst op hun FB pagina. En wat denk je ze reageren zowaar.????.

panter22
door panter22 Nov 2, 2018 om 10:50
6599 Antwoorden / Vragen

En die reactie was positief? Krijg je je geld terug?

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 11:44
29 Antwoorden / 28 Vragen

De reactie was positief en ik zou mijn geld in de vorm van tegoed terug krijgen.

panter22
door panter22 Nov 2, 2018 om 13:45
6599 Antwoorden / Vragen

Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, Maar snel dat tegoed opmaken, je weet het nooit hoe lang ze nog bestaan.

Va
door Vanhoof96 - Nov 2, 2018 om 09:49
1 Antwoorden / Vragen

Het is een erg onbetrouwbaar bedrijf. Zelf heb ik er 5 september 2 gordijnen en een dekbed besteld tot op het heden alleen de gordijnen gekregen. Ook op mails wordt niet echt gereageerd wat ze mij terug stuurden was bijna altijd een standaard mail met de boodschap dat het er is in maximaal 5 werkdagen (volgens site ook op voorraad). Na weer weken wachten vroeg ik mijn geld terug maar toen plots zat het al in het verzendproces en kon het niet meer gestopt worden (dit is inmiddels ook alwel 2 weken terug). Al met al zeer onbetrouwbaar bedrijf nooit meer wat van kopen en hopelijk worden hun reclames van de buis gehaald.

marita5
door marita5 Nov 2, 2018 om 09:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo VanHoof96 , zie mijn vorige reactie , dien een klacht in bij webwinkelkeur , klik op de rode regel .https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html

Va
door Vanhoof96 Nov 2, 2018 om 10:16
1 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor uw advies ik heb het gedaan hopelijk heeft het effect.

marita5
door marita5 Nov 2, 2018 om 10:24
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , plaats ook een klacht op FB , daar reageert de webcare . https://nl-nl.facebook.com/pg/Koopjedealnl/posts/?ref=page_internal

marita5
door marita5 - Nov 2, 2018 om 10:28
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Con1 ,

Ik zie op FB dat de webcare van koopjedeal u een persoonlijke mail heeft gestuurd .
Wat is nu de oplossing , krijgt u uw geld terug ?

Met vr,gr nieuwsgierig aagje ;-))

con1
door con1 Nov 2, 2018 om 11:48
29 Antwoorden / 28 Vragen

Ze hebben inderdaad eindelijk gereageerd. Slechte zaak dat ze zo lang wachten met hun reactie en de boel uit de klauw laten lopen. Zit je toch niet op te wachten als webshop.

marita5
door marita5 Nov 2, 2018 om 11:54
11507 Antwoorden / 15 Vragen

U heeft gelijk , maar ik zie onder de reactie van @panter22 , dat u uw geld in de vorm van een tegoed terug krijgt .. Maar dan nog bent u verplicht om wederom daar iets te kopen , dit is knudde , gezien hun werkwijze .

tijger1
door tijger1 Nov 2, 2018 om 23:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@con1.

Daar hoeft u geen genoegen mee te nemen. Dus opnieuw klagen.

simon55
door simon55 - Nov 2, 2018 om 13:18
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U kunt ze ook laten vullen, kost bijna niks. En bij koopjedeal niets bestellen , is n waardeloze hut

audb
door audb - Nov 2, 2018 om 13:34
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Zoek op ebay naar tinten-discount  dat is een duits bedrijf die spot goedkoop is mits je wel medere patronnen besteld ivm met de verzendkosten maar dat haal je er makkelijk uit.

Wel is het zo dat printer fabrikanten bijna niets verdienen aan een goedkope printer.

Denk maar gerust dat printers tot 200 euro te goedkoop op de markt worden gezet en de verdien model is dan de inkt en om te voorkomen dat er goedkoop inkt verkocht wordt hebben

ze de truuk om dan maar de firmware die de printer aanstuurt steeds te veranderen.

gerbera
door gerbera - Nov 2, 2018 om 15:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Al met al zeer onbetrouwbaar bedrijf nooit meer wat van kopen en hopelijk worden hun reclames van de buis gehaald.

@vanhoof96, heeft u die reclame wel eens goed bekeken. Mensen worden gefeliciteerd met hun deal waarvan de prijs niet eens zichtbaar is.
En dan daar iets kopen? geen haar op mijn hoofd die daar over denkt en dat is nog een behoorlijke bos.;-))

mo
door mof - Nov 2, 2018 om 16:48
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Als je er klaar mee bent, wat doe jje dan op dit forum?

gerbera
door gerbera Nov 2, 2018 om 21:38
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Och de Ts wilde dit ff kwijt;-))

marianne51
door marianne51 - Dec 25, 2018 om 02:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ik heb op 12 oktober een kleed bestelden het is nu 3 maanden verder en ik heb nog mijn kleed niet ik heb een mail gekregen dat het naar Amsterdam was gebracht en daarna weer retour gestuurd naar Koopjedeal ik heb een aantal keren gemaild via Facebook berichten gestuurd maar ik krijg als antwoord binnen 24 uur krijg je antwoord nou echt niet en als je Koopjedeal belt heb je nog 36 voor je zo goed gaat bij Koopjedeal ik wil mijn geld terug nou ik krijg helemaal niets wat moet ik nu doen ??

marita5
door marita5 Dec 25, 2018 om 08:21
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marianne51 , koopjedeal is aangesloten bij webwinkelkeur dien daar een klacht in , klik op de rode regel ( klik dan op problemen met deze webwinkel ) https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html dien ook een klacht in bij consuwijzer https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-consuwijzer

wi
door wimkorderijnk - Dec 25, 2018 om 09:23
1 Antwoorden / Vragen

ik heb ook 5 artikelen bij koopjedeal besteld op 13-11-2018.
op 19-11 eerste ontvangen,op 20-11 2e en 3e ontvangen,
4e artikel pakje batterijen werd zo door de brievenbus gegooid,
5e artikel ,opzetborstels van oral moet ik nu nog krijgen op 25-12
veel gemaild,geen reactie
bestel ook nooit meer wat daar

gr willem

con1
door con1 Jan 3, 2019 om 05:52
29 Antwoorden / 28 Vragen

Dien een klacht in bij webwinkelkeur https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html. Zet een bericht op hun FB pagina enz. enz. Dan reageren ze wel.

jo
door jorisw - Jan 3, 2019 om 11:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom kopen mensen uberhaupt bij dit soort bedrijven? Wat is er mis met normale (web)winkels? Dit soort winkels zijn gewoon handelaren die vroeger op braderieen stonden om hun zooi te verkopen....