Problemen met koopjedeal
In september kocht ik inktpatronen voor mijn HP printer bij Koopjedeal. In oktober heb ik die in gebruik genomen maar de patronen bleken niet te werken. Retourzending aangevraagd bij Koopjedeal en ik ontving een goedkeuring. Keurig geretourneerd via DHL en dan begint het grote wachten. Je hoort niets meer van Koopjedeal. Bellen duurt eindeloos (meer dan een uur) en ik heb ze een mail gestuurd op info@koopjedeal.nl. Geen enkele reactie. Toen een bericht op hun facebookpagina gezet. Geen enkele reactie. Tenslotte 2 dagen geleden nog een boze mail gestuurd en ook hierop geen enkele reactie. Ben er klaar mee. Het gaat wel niet om een heel groot bedrag maar het is gewoon onbeschoft. En ik begrijp het ook niet. Als onlinewinkel ben je er toch bij gebaat dat je klanten tevreden zijn zou je zeggen. Maar zij blijkbaar niet. Ik zal er in ieder geval nooit meer wat kopen.
Maar wat is dan hier uw vraag? Als u zou vragen wat dan te doen, dan zou ik schriftelijk en aangetekend te verzenden uw klacht kenbaar maken.
Re=edit
U heeft (helaas) te maken met het absolute ptrobleem dat Koopjesdeal niet de verkopende partij is maar slechts een tussenpersoon. U zult dus bij de verkopende partij moeten zijn. Dat kan HP zijn maar ook een ander diue van een 'partij' af wilde.
Er zijn meerde aanbiieders, ik zag dat er al 123 reclame is gemaakt, maar ook andern zoal onderdelen winkels die, in ieder geval momenteel HP cartridges aanbieden met de tweede voor 50%.
Kan het zijn dat u geen originele HP cartridges kreeg maar navul en de chip niet meer werkjte? Dan is er een redelijk eenvoudig trucje om dat te omzeilen.
Ik heb de patronen toch echt gekocht bij koopjedeal. Begrijp ook wel dat koopjedeal ze niet zelf maakt maar juridisch lijkt mij koopjedeal het aanspreekpunt. Heb ze inmiddels gekocht bij 123inkt en die doen het prima.
Koopjesdeal is tussenpersoon net als bijv. Bil.com.
Maar zie ook @marita5 ' advies
@gerrit. Ik weet niet wie u bedoelt met Bil.com, ik ga er maar van uit dat u Bol.com bedoelt. En die is zeker geen tussenpersoon. Net zo min als Koopjedeal.nl.
Als ik een pak Brinta koop bij de Jumbo en dat product is niet goed dan kom ik toch echt met mijn klacht bij de Jumbo en niet bij de Brinta fabriek. Dat doet de Jumbo zelf wel.
Toch even dit: https://www.klacht.nl/koopjedeal-nl/ en de nu volgendee is ook van belang gelet op de inhoud van hun eigen website.
Dat komen zij dus volgesn @CON1 niet na. https://www.koopjedeal.nl/retourneren
Uiteraard BOL.COM als onderdeel van AH.
Volgende keer dus gewoon inkt halen bij een bedrijf wat hierin gespecialiseert is. Dus geen sites met allerlei koopjes die partijen opkopen en service ver te zoeken is. Alles heeft een prijs en u snapt nu waarom.
eerd
Gewoon 123inkt.nl
Hallo Con1 ,
Koopjedeal is aangesloten bij webwinkelkeur , dien daar een klacht in ( zie rechts benedenaan , klik op problemen met deze webwinkel )
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html
Bedankt. Ga ik zeker doen. En ik ga dit bericht op hun eigen fb pagina zetten.
Graag gedaan .
Inmiddels een klacht ingediend bij webwinkelkeur.
Goed zo , succes.
Weet je zeker dat de retourzending bij Koopjedeal aangekomen is?
Heb je het pakje gevolgd
De inktpatronen heb je gebruikt, alleen werkten ze niet.
Je hebt dus een klacht over die inktpatronen. Die klacht zal moeten worden onderzocht.
Op de website van Koopjedeal worden vloeistoffen niet teruggenomen en krijg je je geld niet terug.
Geopende inktpatronen zullen daar ws ook onder vallen, tenzij je klacht gegrond is.
https://www.koopjedeal.nl/uitzonderingen-retour
Ik heb toestemming van koopjedeal om de inktpatronen terug te sturen. Dus lijkt me dat ze ze terugnemen en mij schadeloos stellen. Overigens heb ik vanmorgen een klacht ingediend bij Webwinkel keur en een bericht geplaatst op hun FB pagina. En wat denk je ze reageren zowaar.????.
En die reactie was positief? Krijg je je geld terug?
De reactie was positief en ik zou mijn geld in de vorm van tegoed terug krijgen.
Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, Maar snel dat tegoed opmaken, je weet het nooit hoe lang ze nog bestaan.
Het is een erg onbetrouwbaar bedrijf. Zelf heb ik er 5 september 2 gordijnen en een dekbed besteld tot op het heden alleen de gordijnen gekregen. Ook op mails wordt niet echt gereageerd wat ze mij terug stuurden was bijna altijd een standaard mail met de boodschap dat het er is in maximaal 5 werkdagen (volgens site ook op voorraad). Na weer weken wachten vroeg ik mijn geld terug maar toen plots zat het al in het verzendproces en kon het niet meer gestopt worden (dit is inmiddels ook alwel 2 weken terug). Al met al zeer onbetrouwbaar bedrijf nooit meer wat van kopen en hopelijk worden hun reclames van de buis gehaald.
Hallo VanHoof96 , zie mijn vorige reactie , dien een klacht in bij webwinkelkeur , klik op de rode regel .https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html
Bedankt voor uw advies ik heb het gedaan hopelijk heeft het effect.
Graag gedaan , plaats ook een klacht op FB , daar reageert de webcare . https://nl-nl.facebook.com/pg/Koopjedealnl/posts/?ref=page_internal
@Con1 ,
Ik zie op FB dat de webcare van koopjedeal u een persoonlijke mail heeft gestuurd .
Wat is nu de oplossing , krijgt u uw geld terug ?
Met vr,gr nieuwsgierig aagje ;-))
Ze hebben inderdaad eindelijk gereageerd. Slechte zaak dat ze zo lang wachten met hun reactie en de boel uit de klauw laten lopen. Zit je toch niet op te wachten als webshop.
U heeft gelijk , maar ik zie onder de reactie van @panter22 , dat u uw geld in de vorm van een tegoed terug krijgt .. Maar dan nog bent u verplicht om wederom daar iets te kopen , dit is knudde , gezien hun werkwijze .
@con1.
Daar hoeft u geen genoegen mee te nemen. Dus opnieuw klagen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer