ri
door rieka Jun 10, 2019 om 17:53
Winkels & webshops

Problemen met retour zenden blouse chicladdy

Ik heb bij chicladdy een blouse besteld maar deze is te klein. Nergens retour gegevens te vinden via email de vraag om gegevens om het retour te sturen. Nog steeds geen antwoord

29916 14 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 10, 2019 om 18:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rieka ,

Deze site is geregistreerd op 24-12-2018 ,  Scottsdale Arizona , Straat 14455 N.Hayden Road , Postcode 85260 land US .
Geen Kvk nr ..

Als u klikt op de algemene leveringsvoorwaarden , krijgt u deze te lezen in het Engels !!!

Chicladdy is de handelsnaam van Piu Fashion Limited , geregistreerd op 2-2-2018 Hong Kong .

U bent niet de enige met deze klacht , klik op de rode regels .

https://nl.trustpilot.com/review/chicladdy.com

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/chicladdy.com/klachten/geen-reactie-van-chicladdy-op-mijn-email/details?complaintId=a75cd847-e798-49a1-8826-358d9618d558

ri
door rieka Jun 12, 2019 om 07:32
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel .
Het retour adres is in belgie

edrick3
door edrick3 - Jun 10, 2019 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je had ook eerst naar de gegevens op die site moeten kijken!
Zeker via FB gedaan?
En bedoel je chick lady?

Nog steeds geen antwoord
Misschien nog wat geduld hebben?

edit: is dus tóch chicladdy (rare naam trouwens)
Contact: https://www.chicladdy.com/about/email.php?type=pre_sales

Th
door Thijs124 - Jun 10, 2019 om 18:09
289 Antwoorden / Vragen

Wat verwacht je vanuit Hongkong? Een wonder dat je iets ontvangen hebt. Je kunt ze bellen,  maar naar Hongkong is wel duur. Meestal  spreken ze Chinees, misschien is er iemand die Engels spreekt.

marita5
door marita5 Jun 10, 2019 om 18:14
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Waar ziet u dat dit geleverd wordt vanuit Hong Kong ? Zie ook geen tel.nr .

Th
door Thijs124 Jun 10, 2019 om 18:27
289 Antwoorden / Vragen

https://www.chicladdy.com/about/email.php?type=pre_sales

Th
door Thijs124 Jun 10, 2019 om 18:28
289 Antwoorden / Vragen

Met telefoon nummer en mailadres

marita5
door marita5 Jun 10, 2019 om 18:31
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u wel , ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is .

Th
door Thijs124 Jun 10, 2019 om 20:52
289 Antwoorden / Vragen

Het was ook goed verstopt, zoals het een dergelijke site betaamt. Ik vind het al heel wat dat ze iets heeft ontvangen. Het adres staat erbij dus een pakje afgeven bij post.nl met dat adres zal wel duur worden!

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 11, 2019 om 09:27
16774 Antwoorden / 202 Vragen

In Hoinkong is Engelse taal nog altijd tenminste de tweede taal (gelet op het verleden als kroonkolonie van het Ver. Koninkrijk).

ri
door rieka Jun 12, 2019 om 07:34
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik moet het retour zenden naar België. De levertijd was uitstekend dat was te kort om vanuit Hong kong te komen

jo
door jorisw Jul 20, 2019 om 19:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hongkong is maar zo'n 8 uur vliegen.

diumenge
door diumenge - Jun 10, 2019 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens hun website moet je via je account een ticket aanmaken. Maar ga er maar vanuit dat ruilen lastig zal worden, misschien beter om die blouse weg te geven of te verkopen via marktplaats ofzo.

ri
door rieka Jun 12, 2019 om 07:36
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi heb ik gedaan. Daar werd niet op gereageerd. Je heb maar 14 dagen om het terug te sturen. Als het dan lang duurt kan je het niet meer terug sturen denk ik.

panter22
door panter22 - Jun 10, 2019 om 18:24
6599 Antwoorden / Vragen

En bloes van 15 tot 20 euro op eigen kosten terugsturen?
Retourbeleid:
https://www.chicladdy.com/about/help.php?page_id=84

panter22
door panter22 - Jun 10, 2019 om 19:36
6599 Antwoorden / Vragen
tenormin
door tenormin Jun 11, 2019 om 00:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat zou ik daar graag iets bestellen! Alleen, dat durf ik niet. Maar de prijzen zijn zo laag, ik lust ze allemaal wel.

edrick3
door edrick3 Jun 11, 2019 om 08:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin: aliexpress werkt prima.

panter22
door panter22 Jun 11, 2019 om 08:51
6599 Antwoorden / Vragen

Gokje wagen. Onder de €22 blijven.vanwege de inklaringskosten.

zoekster1
door zoekster1 Jun 12, 2019 om 12:18
1583 Antwoorden / 3 Vragen

@tenormin. Aliexpress is prima hoor. Je kunt gewoon met ideal betalen. Alleen moet je wel goed de ervaringen lezen, want vaak kloppen de maattabellen bij kleding niet en de stofaanduiding zit er ook nog wel eens naast. Krijg je goedkoop polyester ipv katoen. Ook zit de taille vaak erg hoog, die chinezen begrijpen maar niet wat het europees model van vrouwen is. Wat absoluut zo is is dat als het pakketje niet aankomt je je geld terugkrijgt na het indienen van een 'dispute'. Terugsturen heeft geen zin, dat gaat dan via Polen en dan moet je 18 euro retourkosten betalen en nog maar zien dat het aankomt.  Kleine pakketjes doen er erg lang over en raken soms ook kwijt in de post. Maar kleding gaat meestal via een ander kanaal en dan heb het je vaak binnen 2 weken via postnl binnen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 11, 2019 om 09:29
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Dat is, in iets andere woorden dan al door anderen gezegd het risico van bestellen zonder erst nadere info te vragen.

Op eigen kosten retour zenden naar het opgegeven adres zal waarschijnlijk kostbaarder zijn dan de prijs van het artikel zelf. Verkopen via een daartie ingerichte winkel kan interessanter voor u zijn,

ri
door rieka - Jun 12, 2019 om 07:24
1 Antwoorden / 2 Vragen

Na een boze smile op een post van hen en mijn opmerking dat ik mijn pakketje niet retour kon sturen kreeg ik een berichtje van hen. Inmiddels retour adres gekregen.

mo
door moermanlinda Jul 20, 2019 om 08:57
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde probleem, wil jurk terug sturen, maar krijg geen adres om retour te sturen, steeds een zelfde mail waar uit verder niks blijkt.
Heeft u wellicht het retour adres nog?

mo
door mof - Jun 12, 2019 om 13:10
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Chicladdy, mmmh.

agapon1951
door agapon1951 - Jun 12, 2019 om 20:19
166 Antwoorden / Vragen

lijkt mij dat er wel een afzender zal staan op het teogezonde paket en daar naar kunt retourneren.
Veder het bedrag wat eventueel al betaald is stoneren indien mogelijk

Fr
door FransRos - Jun 14, 2019 om 07:33
2 Antwoorden / Vragen

Met je luie reet achter de pc vandaan komen, ff naar de plaatselijke middenstander , hij blij jij geen frustratie

marita5
door marita5 Jun 14, 2019 om 08:16
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Met je luie reet achter de pc vandaan komen, fatsoen en manieren is  bij u langs de deur gegaan

Fr
door FransRos Jun 14, 2019 om 09:34
2 Antwoorden / Vragen

Dat is waar

AH
door AHart76 - Jun 15, 2019 om 22:05
1 Antwoorden / Vragen

Hoi ik had hetzelfde met een blouse. Ik zag bij mijn eerste mail met bestelling wél een emailadres staan om te retourneren. service@chicladdy.com
Daar kun je je retouraanvraag doen.
Succes!

mo
door moermanlinda - Jul 20, 2019 om 08:59
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een jurk via chicladdy besteld, kwaliteit valt erg tegen, maar krijg geen retour adres :(
Ik stuur nu uit frustratie steeds een engelse reactie terug, zo van "I need an adress!!!!!", maar krijg continu een standaard mail waar uit duidelijk blijkt dat het uit een andere taal vertaald is, maar vooral geen retour adres vindbaar is...
Nooit meer iets op die site bestellen is mijn advies.

diumenge
door diumenge Jul 20, 2019 om 19:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nooit meer iets op die site bestellen is mijn advies.

FTFY.

feikje bos
door feikje bos - Oct 31, 2019 om 14:44
1 Antwoorden / Vragen

ik wil graag iets retoeneren waar kan ik addres vinden

Th
door Thijs124 Oct 31, 2019 om 15:50
289 Antwoorden / Vragen

Adres: RM 701TUNG HIP COMM BLDG244-248DES VOEUX RD CENTRAL HONG KONG Telefoon: 852 81915515 Email: service@chicladdy.com