autoootje777
door autoootje777 Sep 13, 2018 om 05:47
Winkels & webshops

Proefmonstertje niet ontvangen bedrijf heeft bewijs

proefmonstertje niet ontvangen ,als wel ontvangen had ik binnen een periode de kans om terug te sturen,maar kan niet ,als ik niet heb, nu kosten boven de 100 euro

1235 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2018 om 06:12
7182 Antwoorden / 3 Vragen
1

Neemt u even contact op met degene die u het proefmonstertje had moeten sturen en leg de situatie uit.
Succes.

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2018 om 06:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Er zal wel een uitgebreider verhaal achter zitten, maar met deze summiere gegevens valt er weinig over te zeggen. 

Als het bedrijf zegt te beschikken over bewijs dat het proefmonster is ontvangen, laat ze daat bewijs dan maar overleggen om te beginnen.

panter22
door panter22 - Sep 13, 2018 om 07:31
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wat voor bewijs hebben ze dan? Een afleveringsbewijs van Postnl of is het monster door de brievenbus gegaan?
Gaat het om gardenia? 

autoootje777
door autoootje777 Sep 24, 2018 om 20:57
7 Antwoorden / 5 Vragen

van postnl door brievenbus

Ka
door Kassagebruiker Sep 24, 2018 om 21:16
683 Antwoorden / 5 Vragen

Sinds wanneer bestaat er een bewijs van een niet aangetekend stuk door de brievenbus van bezorging? Dat bewijs zou ik wel eens willen zien.

marita5
door marita5 - Sep 13, 2018 om 07:44
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Autoootje777 , 

Over welk bedrijf gaat dit ? graag wat meer informatie .

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2018 om 09:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar hebt u eigenlijk wel iets besteld? En hoe weet u dat de kosten nu boven de € 100 zijn? 

Hebt u een aanmaning ontvangen?

Ga daarmee naar het Juridisch Loket in uw gemeente en laat u helpen.

In het vervolg nooit meer proefmonstertjes bestellen,

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2018 om 21:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

En nou maar wachten op de volgende reactie van autoootje777 over een dag of 11, volgend jaar hebben we het verhaal dan wel compleet.

DOOR AUTOOOTJE777 24 SEP. 2018 OM 20:57 
6 ANTWOORDEN / 5 VRAGEN

van postnl door brievenbus

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer