Provea miriale
Ik heb een probleem met provea miriale.
Ik krijg ongewenste pakketjes thuisgestuurd die ik niet heb aangevraagd.
Heb 1 keer een setje in de aanbieding gekocht van 8,90.
Dat vond ik nog wel te doen,nou zag ik dat deze daarna veel duurder zijn.Dus heb ik gelijk opgezegd.
Had ook telefonisch contact erover gehad en ze wisten dat ik geen pakketjes meer wilde ontvangen.
Nou kreeg ik een tijdje terug alweer een pakje,telefonisch contact gehad en teruggestuurd.En nu vandaag weer.
Zonder dat ik deze wilde.
Ik ben dus best wel boos hierom.Want blijkbaar nemen ze mijn opzegging niet serieus.Ook zag ik net dat ik blijkbaar nog 47 euro heb openstaan voor lingerie die ik niet eens heb en netjes terugstuur ondanks dat ik zelf de verzendkosten ook nog moet betalen.
Hoe is dit op te lossen.
Ik zag ook dat ik niet de enige ben met dit probleem hier..
Dus zou graag geholpen willen worden hiermee en daarmee anderen ook..
Hallo Deborah-Finn Oosterhout Van ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .( lees ook de voorbeeldbrieven ) .
https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-toezending
https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld
Ik zie dat je je klacht ook al geponeert hebt op http://www.klacht.nl/provea/
Geen idee of het zal helpen, staat eigenlijk weinig op. Denk dat de meeste mensen er, na een ontvangen en teruggestuurd pakketje, ook niet bang zijn voor vervolgstappen: die lui hebben geen poot om op te staan. Dus, mocht je ook nog aanmaningen krijgen, je neus erin snuiten.
Als u het pakketje retour wilt sturen, gebruik dan het antwoordnummer in plaats van postbus.
Zie eerste gedeelte van deze pagina:https://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2013/rcc-kraakt-toezending-provea-miriale/?pageSize=20
Provea (gevestigd naar eigen zeggen in Zwitserland) daar kunt U 'goedkope' introductie aanbiedingen bestellen. 'U betaalt alleen de verzendkosten'. Vervolgens dient U zich direct af te melden en overige zendingen retour te zenden. Hoor je er niets meer van. Maar is het niet ook die oud-Nederlandse mentaliteit. Voor nix gaat GEEN zon op. U had beter kunnen weten.
Gek hé, dat heeft de Ts allemaal al gedaan dus waarom dit nog eens vermelden. Lezen, lezen en nog eens lezen.
Ophouden met onzinnige reacties. Wanneer je verder nix te melden hebt sluit je dan aan bij de overige nietszeggende reacties. Mijn ervaring en niet meer dan dat. Niet aldaar bestellen maar tevens niet denken dat er bedrijven zijn die geen vervolg willen. De klant is gewoon medeschuldig en dan niet hier komen janken wanneer je jezelf niet kunt helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer