Vragen over Winkels & Webshops


Frensl
Frensl - Sep 15, 2023 om 14:25
Winkels & webshops

Moet ik als koper een pakket verzekeren voor bezorging

Wil een online aankoop doen het gaat om een urn van 326 euro ,
na het invullen van de bestel gegevens word er gevraagt om de  1   standaard gratis bezorgen.
                                                                                                       2    voor 7,50 euro verzekerd bezorgen.

nu is mijn vraag  ste ... Lees meer

10
Th
Thomas S - Sep 20, 2023 om 14:13
Winkels & webshops
Retour gepersonaliseerd artikel

Retour gepersonaliseerd artikel

Ik heb bij adidas.nl een paar nieuwe klimschoenen besteld.
Nu heb ik ze laten personaliseren met de letters TS. Deze staan heel klein op de schoen.
Vandaag heb ik ze ontvangen en ze bleken veel te klein te zijn. Dus wil ik ze retourneren.
Na gebeld te hebben met Adidas, kreeg ik te horen dat ze niet geretourneerd konden worden vanwewge de personalisering op de schoenen. 
Bij h ... Lees meer

17
nanhya@msn.com
nanhya@msn.com - Sep 15, 2023 om 17:08
Winkels & webshops

Produkt niet geleverdProdukt bij Voucher vandaag

OP029-08-2023 heb ik feest valonnen gesteld en beyaald, Al tot 2 keer toe gemaild. Nog steed geen reactie van ze gehad. Verder heel slecht bereikbaar, Lees meer

5
Sl

Lenzendoosje Mimi online Best beschadigt gloednieuwe lenzen maar Orange automation reageert niet en bol.com geeft niet thuis

Ze houden me al een maand aan het lijntje met dat ik moet wachten op reactie van het bedrijf via het bol.com vraag formulier. Mimi Online reageert niet op vijf berichten. Dit bedrijf opereert ook onder de naam Organge Automation Bv, beiden gevestigd op Kopheuvel 1  5685BA in Best. Besteling: Lenzendoosje rood met hartje - lenzendoosje met spiegel. https://www.bol.com/nl/nl/p/lenzendoosje-rood-m ... Lees meer

13
B.
B. Scheffers - Sep 15, 2023 om 16:16
Winkels & webshops

Ik heb een bank gekocht bij Seats en Sofa in Uden.

Ik heb een bank gekocht bij Seats en Sofa in Uden.
De bank is al 2 keer weggeweest voor reparatie binnen jaar ( bank is nu 1.5 jaar oud).
Deze kraakt heel erg. Nu zegt de medewerkster van Seats en Sofa Uden dat dat bij deze bank hoort.
Dit is mij bij aankoop van de bank niet verteld. Wat natuurlijk ook lariekoek is, wie koopt er een bank die kraakt?

Wat het vervelend maak ... Lees meer

4
Mo
MoniqueCuijpers - Jul 18, 2023 om 13:49
Winkels & webshops
Geschil over afhandeling “kapotte” broek van trouwpartij na 1 dag dragen

Geschil over afhandeling “kapotte” broek van trouwpartij na 1 dag dragen

Wij hebben verleden jaar een trouwpak gekocht voor onze zoon bij Janssen&Janssen in Boxmeer. Na hun trouwdag, dus na 1 dag dragen van de broek bleek het zitvlak  en tussen de benen de stof volledig geruld. Onze zoon is eerst op vakantie gegaan en na ongeveer 3 weken retour naar de zaak met de klacht. Hun eerst reactie is dat dit niet had mogen gebeuren. Ze hebben contact gehad met de aanlever ... Lees meer

8
bernadetdejong
bernadetdejong - Sep 1, 2023 om 17:32
Winkels & webshops

beddenplein failliet?

Verschrikkelijke Ervaring met Beddenplein.nl - Waarschuwing voor Andere Klanten Ik wil graag mijn afschuwelijke ervaring delen met Beddenplein.nl om andere potentiële klanten te waarschuwen voor hun schandalige klachtenafhandeling en het feit dat je niet eens terecht kunt bij het bedrijf zelf, maar in plaats daarvan wordt doorgestuurd naar de curator van het failliete bedrijf voor klachten. Het ... Lees meer

16
Ta
Tamara H-yan - Apr 13, 2023 om 13:26
Winkels & webshops
Luxplus, oplichters?

Luxplus, oplichters?

Goedendag,
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat luxplus opgeheven kan worden? Ze hebben een systeem rondom fraude gecreëerd.
In de kleine letters van de voorwaardes vermelden ze dat bij aanschaf van een product mensen vastzitten aan een abonnement (ze verkopen gezichtsverzorgingsproducten en cosmetica met prijzen variërend van 1 euro tot +20.) 

Aan de recen ... Lees meer

16
kiimberleee
kiimberleee - Aug 16, 2023 om 17:23
Winkels & webshops

Mag de webshop mijn retour weigeren?

Hallo!

een vraagje. Op de website petitezara wat kleding besteld voor mijn dochter. Helaas te klein en moest geretourneerd worden. Op vrijdag 28 juli heb ik het pakket ontvangen. En ik heb dit geretourneerd op 10 augustus. Volgens hun valt dit buiten het zichttermijn van 14 dagen. Mag de webshop mijn retour weigeren? Lees meer

18
Ju
Jukave - Aug 27, 2023 om 00:15
Winkels & webshops

Garantie

Wij hebben een probleem met Amazon, we hebben in april van dit jaar een robotstofzuiger gekocht bij ze maar er is een defect, het bedrijf blijft zeggen dat ik mijn geld terug krijg maar ik wil een reparatie of een vervanging van het product. (Het is gekocht in een actieperiode voor een actieprijs, geld terug is te weinig geld voor de aanschaf van dezelfde robotstofzuiger).
Ik ben nu al 3 weke ... Lees meer

11

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels