Vragen over Winkels & Webshops

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

Me
Melissa22222 - Jul 23, 2024 om 08:04
Winkels & webshops

Retourneren bij Sarenza onmogelijk

Ik heb op 24 juni twee paar schoenen bij Sarenza besteld. Op 28 juni zijn deze afgeleverd. Helaas moeten ze beiden retour. Maar toen begon het: sinds 28 juni staat de order op 'in voorbereiding' en daarom kan ik geen retour aanmaken. Ik heb al meer dan tien keer met Sarenza gebeld, geappt, gemaild (sowieso heel lastig om contact met ze te krijgen omdat de lijn er steeds uitgegooid wordt), maar ste ... Lees meer

Fr
Freddyy - Jul 10, 2024 om 19:02
Winkels & webshops

Marktplaats beveiliging

Kan niet meer inloggen op mijn Marktplaats Account ,daar beveiligings code naar verkeerd (Mij onbekend)nummer gaat!? ik heb gemaild met MP maar men kan/wil mij niet helpen om code naar mijn juiste Mobiele nummer te sturen wat ik al jaren heb.
vanavond nog maar eens een chat gehad met Chris maar die zag dat er al mail contact was geweest en hielp mij ook niet, advies MP alleen maar dat ik een ... Lees meer

Sh
Shopper1998 - Jul 12, 2024 om 07:57
Winkels & webshops

Shopcredit ipv geld terug

Hoi,

Ik heb een aankoop gedaan via een webshop. Echter kom ik er nu echter dat er bij retour geen geld wordt teruggegeven maar een zogenoemd 'shopcredit' om opnieuw bij de webshop te besteden.

In de algemene voorwaarden:
'De ondernemer gebruikt voor terugbetaling een shopcredit zoals aangegeven bij de disclaimer en akkoord bij het aangaan van de aankoop voorwaarden.' ... Lees meer

Robert524450
Robert524450 - Jul 4, 2024 om 10:11
Winkels & webshops
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer

ha
hans.vanwinkel - Jul 8, 2024 om 16:17
Winkels & webshops
UPS hanteert grooote prijsverschillen

Ik ben er een paar weken geleden per toeval achter gekomen dat ik bij het verzenden van een pakket via UPS véééél te veel betaal als ik mijn UPS-account (8846WE) gebruik in vergelijking met wanneer ik mijn account niet gebruik en dus anoniem een pakket verstuur. Aangezien ik regelmatig, en meestal redelijk kleine pakketten verstuur naar ons hoofdkantoor in Helsinki viel het me wellicht niet ee ... Lees meer

Pe
Pedro Koffer - Apr 8, 2024 om 16:30
Winkels & webshops

Ook ervaring met Ruffy.nl?

Deze speciaalzaak in honden artikelen zegt : vandaag besteld is morgen verstuurd. Na drie weken verkeerd artikel ontvangen. Retourneren kan alleen op eigen kosten naar een vaag adres in China. Transporteurs kunnen hier niks mee dus geld kwijt. Wie heeft er een goed idee om deze oplichters aan te pakken? Lees meer

El
ElleP - Jul 3, 2024 om 13:33
Winkels & webshops

Mag Webwinkel Boeties.nl restitutie weigeren in dit geval?

Paar weken terug paar laarzen gekocht. Online staat dat de laarzen in het begin oncomfortabel kunnen zijn, maar dat na 2 weken dragen het leer naar de voet gaat vormen. Dit staat op de site van Sendra, het merk van de laarzen. Ze voelden bij het passen wat oncomfortabel, maar ze pasten verder prima.   Na een kwartier erop lopen werden ze echter pijnlijk. Dit werd niet minder na een week en lang ... Lees meer

B.
B. MUIJRES - Jun 24, 2024 om 08:20
Winkels & webshops
Mo
Movara - Jul 3, 2024 om 13:27
Winkels & webshops

Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat

heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels