Vragen over Winkels & Webshops


Le
Leunissen - 27 jun. 2019 om 03:22
Winkels & webshops
In
Inky1966 - 26 jun. 2019 om 22:20
Winkels & webshops

Ook slechte ervaringen met online bestellen Mediamarkt?

Afgelopen maandag een laptop, acer spin 5 en een aircooler, Tristar AT-5451, besteld. Beiden op voorraad en voor 23.30 uur besteld, de volgende dag bezorgd stond er op de website. Vervolgens wordt er alleen een draadloze muis, die ik ook tegelijkertijd besteld had, bezorgd. Over de andere twee artikelen geen enkel bericht na de bestelbevestiging.  Zowel gisteren als vandaag meerdere keren een h ... Lees meer

5
Ga
Gaai70 - 25 jun. 2019 om 17:28
Winkels & webshops
Website niet in overeenkomst met werkelijkheid

Website niet in overeenkomst met werkelijkheid

Als een website een foto van een bepaaald product laat zien met een prijs, zonder disclaimer dat de foto niet noodzakelijker wijs niet overeenkomt met de werkelijkheid, in hoeverre moeten zij zich dan aan die prijs houden:

Parasol met wieltjes afgebeeld met een prijs van 399, maar in de winkel is dat alleen de parasol zonder die wieltjes basis waar een extra 159 eur voor moet betaald wo ... Lees meer

12
ti
tien - 23 jun. 2019 om 01:52
Winkels & webshops

Moeten ready-to-eat avocado's ready-to-eat zijn?

In supermarkten kun je avocado's kopen die nog wat moeten rijpen maar ook ready-to-eat avocado's. Deze laatste zijn duurder. Wat mij opvalt is dat de meeste ready-to-eat avocado's te hard zijn om meteen te kunnen gebruiken. Een proef op de som gedaan. Eerst 2 avocado's ready to eat in 1 pakketje bij de Lidl gekocht en afgerekend bij de kassa. Thuis opengesneden met een mesje en deze bleken beiden ... Lees meer

13
Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

11
angel86 - 19 jun. 2019 om 06:39
Winkels & webshops

Onlineshopping59

Ik heb een bestelling ontvangen van onlineshopping59 maskers.
Dit pakletje heb ik direct retour afzender gedaan.
Het bedrijf heeft het pakketje ontvangen alleen buiten de termijn van 14 dagen.
Onlineshopping wil nu dat ik €149-, betaal terwijl het bedrijf het product in bezit heeft.
In de brief word gedreigd met beslaglegging op me bankrekening
Wat moet ik doen?
... Lees meer

17
bo
bobschuchard - 21 jun. 2019 om 10:21
Winkels & webshops
IKEA Acrylaat keukenblad met scheuren

IKEA Acrylaat keukenblad met scheuren

Gm

Ik heb nu al mijn tweede Acrylaat keukenblad van Ikea. Hier ontstaan steeds weer scheuren in en IKEA geeft niet meer thuis.
Van het schade herstel bedrijf van IKEA, Maatrepair hoor ik dat er velen honderden mensen met dezelfde problemen zijn. Ik wil proberen deze klachten te bundelen en IKEA te dwingen haar verantwoordelijheid te nemen i.p.v. klanten met de puinhoop alleen te la ... Lees meer

10
Cr
Crezee - 15 jun. 2019 om 11:46
Winkels & webshops
Nieuw product besteld maar 2dehands product gekregen van webwinkel

Nieuw product besteld maar 2dehands product gekregen van webwinkel

Tot mijn grote schrik heb ik een 2dehands product gekregen van de webwinkel Bouwsteenwinkel terwijl ik een nieuw product heb besteld. Ik heb al vele malen geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via e-mail maar er wordt helemaal niet gereageerd. Op de website staat dat nieuwe ongeopende producten retour gestuurd kunnen worden maar 2dehands producten niet. Ik heb de doos niet geopend maar ... Lees meer

10
Te
Tenacity - 18 jun. 2019 om 10:23
Winkels & webshops

Ontdek non-conformiteit na 8 maanden

Goedemorgen iedereen,   Ik heb vorig jaar oktober een Samsung  Smart TV gekocht van een webshop. Over de maanden heen ging het steeds slechter, apps die niet meer werkten, TV die steeds uitging, enz. Ik heb vorige week zaterdag contact genomen met Samsung, en kwam er toen achter dat het om een buitenlandse TV ging die omgezet was voor de Nederlandse markt, wat inderdaad vaak voor problemen zor ... Lees meer

15
A
A Cruijsen - 13 jun. 2019 om 15:58
Winkels & webshops
Helft luxaflex twist scheuren binnen 4 jaar

Helft luxaflex twist scheuren binnen 4 jaar

Wij hebben in In September 2014 hebben wij voor ruim 4000 euro luxaflex twist gekocht voor 8 ramen. Van de 8 gordijnen zijn er 3 binnen 3 jaar gescheurd en 1 na 4 jaar. De helft is dus al kapot.

Luxaflex levert geen garantie op het doek na 2 jaar. De eerste drie hebben we in overleg met de verkopende partij vervangen onder de volgende voorwaarden:
- 70% korting op het nieuwe pro ... Lees meer

12

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels