Vragen over Winkels & Webshops


Do
Doreen Canne Meijer - 16 okt. 2019 om 14:11
Winkels & webshops

Retouren verplicht in originele verpakking?

Wil tafel retourneren welke ik online heb gekocht, moet in originele verpakking volgens woonwinkel.
is dit correct? 

Lees meer

7
li
linda-hulshof@live.nl - 15 okt. 2019 om 20:08
Winkels & webshops

bankstel Seats en sofas

hallo kassa, 
mijn vriend en ik hebben in maart 2019 een bank bij seats en sofas besteld. 14 week later was die er dan eindelijk. mijn vriend heeft de bank opgehaald toen ik aan het werk was.  als verrassing voor mijn verjaardag . eenmaal thuis zagen we dat  er van alles mis was met de bank. de stof was niet egaal, plooien in de stof. scheef in elkaar gezet. en de rug leuningen zouden naar ... Lees meer

7
pe
peet_kleine - 14 okt. 2019 om 16:33
Winkels & webshops

Annoniem klagen

Waarom mag en kan ik bijna nergens klagen of mijn mening ergens op af geven?
Bijvoorbeeld bij de relame code commissie, moet je naam, adres, plaats en telefoonnummer invoeren.
Ook hier op deze site van kassa moet ik als boven alles invullen, waarom?
Het maakt voor hun "het bedrijf", toch niets uit als er een gegronde klacht is

Lees meer

11
jo
josepinedejonge - 8 okt. 2019 om 16:08
Winkels & webshops

FLETCHER BORRELBON

Mag ticketveiling de borrelbon van fletcher plaatsen met als normale prijs 31.00 terwijl fletcher hem zelf zowel in zijn hotelgids als op de fletchercadeaushop ,aanbied voor 17.50 Lees meer

8
ru
ruudfreder - 12 okt. 2019 om 11:29
Winkels & webshops

Ongewenst telemarketing

De afgelopen week werd ik dagelijks 4 tot 5 x gebeld door een PRIVE NUMMER en werd er steeds na 2 of 3 keer overgaan de lijn verbroken / c.q. de telefoonverbinding aan de andere zijde verbroken.
In mijn kennissen - vrienden kring hoorde ik dit storend belgedrag ook wel eens.
Toen er weer werd gebeld, was ik toevallig vlakbij de telefoon. Deze nam ik dus na 1 x overgaan al op. Moest w ... Lees meer

8
Br
Britjuhh - 5 okt. 2019 om 12:35
Winkels & webshops

Te weinig aangeslagen door cassiere, winkel belt me op

Ik heb gisteren ondergoed gekocht en de cassiere sloeg €81 ongeveer aan. Toen heeft ze de spullen netjes ingepakt en in een tasje gedaan en het bonnetje erbij. Toen ik thuis kwam bleek het dat zij mij meerdere keren hebben gebeld. Ik heb op het bonnetje gekeken en het blijkt dat zij €3,40 heeft ingetypt in plaats van €34 (oude kassa), wat overgens niet het enige was wat ik heb gekocht. Ik he ... Lees meer

46
Sa
Sannevdvleuten - 11 okt. 2019 om 13:16
Winkels & webshops

Coolblue vernietigd zonnebril zonder toestemming

Op 05-08-2019 heb ik, binnen de twee jaar garantietermijn, mijn Ray-Ban Erika RB4171 Polarized Brown ingeleverd. De coating aan de binnenkant van mijn zonnebril liet los. Lichte schade, maar omdat ik zag dat ik twee jaar garantie had, ben ik teruggaan naar uw winkel.
In de winkel besproken dat wij de zonnebril wel terug willen, mits deze niet gemaakt kon worden. Aangegeven dat we ge ... Lees meer

7
Da
Daantjee34 - 14 jan. 2019 om 10:18
Winkels & webshops

Retour zenden/slechte service XXL-shop.nl

Hallo,

Onlangs wat besteld bij XXL-shop.nl.
Niet tevreden met het product, een retour formulier gedownload en ingevuld, een mailtje gestuurd naar een e-mailadres voor retourzending, waarin je binnen 48 uur een reactie zou krijgen met een retouradres.
Al een week aan het wachten op een mailtje. Klantenservice kan me niet helpen door een adres te geven of door te verbinden!! ... Lees meer

11
He
Hesro - 4 okt. 2019 om 13:45
Winkels & webshops

Te klein gekocht en artikel afgeprijsd

Ik heb bij BALR een Blouse gekocht voor €150, na ontvangst bleek deze te klein.
Retour gestuurd en er zou een nieuwe opgestuurd worden, ik denk ik bestel er nog 1 staat er op hun website €75,- ik dacht dacht oke nu 2 van de prijs van 1.
Shirt van €75,- krijg ik als eerste binnen en betaal hem, het retour shirt krijg ik een paar dagen later met het prijskaartje van €150,-
Mag ... Lees meer

10
Kl
Klimgeit - 9 okt. 2019 om 06:52
Winkels & webshops

Direct Oversteekservice van marktplaats

Maak nooit gebruik van de direct overtseekservice van marktplaats.

Als de koper/ontvanger niet doorgeeft dat hij het pakket heeft ontvangen, moet je tenmiste 10 dagen wachten op je geld. Ondanks dat ik als verkoper, bewijs van PostNL in handen heb dat het pakket is afgeleverd, doet mp niks.
Een hulpvraag aan mp omtrent deze case wordt dmv een chatbot afgevangen, maak je vervolgens ... Lees meer

6

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels