Vragen over Winkels & Webshops
Moet ik als koper een pakket verzekeren voor bezorging
Wil een online aankoop doen het gaat om een urn van 326 euro ,
na het invullen van de bestel gegevens word er gevraagt om de 1 standaard gratis bezorgen.
2 voor 7,50 euro verzekerd bezorgen.
nu is mijn vraag ste
...
Lees meer

Retour gepersonaliseerd artikel
Ik heb bij adidas.nl een paar nieuwe klimschoenen besteld.
Nu heb ik ze laten personaliseren met de letters TS. Deze staan heel klein op de schoen.
Vandaag heb ik ze ontvangen en ze bleken veel te klein te zijn. Dus wil ik ze retourneren.
Na gebeld te hebben met Adidas, kreeg ik te horen dat ze niet geretourneerd konden worden vanwewge de personalisering op de schoenen.
Bij h
...
Lees meer

Produkt niet geleverdProdukt bij Voucher vandaag
OP029-08-2023 heb ik feest valonnen gesteld en beyaald, Al tot 2 keer toe gemaild. Nog steed geen reactie van ze gehad. Verder heel slecht bereikbaar, Lees meer
Lenzendoosje Mimi online Best beschadigt gloednieuwe lenzen maar Orange automation reageert niet en bol.com geeft niet thuis
Ze houden me al een maand aan het lijntje met dat ik moet wachten op reactie van het bedrijf via het bol.com vraag formulier. Mimi Online reageert niet op vijf berichten. Dit bedrijf opereert ook onder de naam Organge Automation Bv, beiden gevestigd op Kopheuvel 1 5685BA in Best. Besteling: Lenzendoosje rood met hartje - lenzendoosje met spiegel. https://www.bol.com/nl/nl/p/lenzendoosje-rood-m ... Lees meer
Ik heb een bank gekocht bij Seats en Sofa in Uden.
Ik heb een bank gekocht bij Seats en Sofa in Uden.
De bank is al 2 keer weggeweest voor reparatie binnen jaar ( bank is nu 1.5 jaar oud).
Deze kraakt heel erg. Nu zegt de medewerkster van Seats en Sofa Uden dat dat bij deze bank hoort.
Dit is mij bij aankoop van de bank niet verteld. Wat natuurlijk ook lariekoek is, wie koopt er een bank die kraakt?
Wat het vervelend maak
...
Lees meer

Geschil over afhandeling “kapotte” broek van trouwpartij na 1 dag dragen
Wij hebben verleden jaar een trouwpak gekocht voor onze zoon bij Janssen&Janssen in Boxmeer. Na hun trouwdag, dus na 1 dag dragen van de broek bleek het zitvlak en tussen de benen de stof volledig geruld. Onze zoon is eerst op vakantie gegaan en na ongeveer 3 weken retour naar de zaak met de klacht. Hun eerst reactie is dat dit niet had mogen gebeuren. Ze hebben contact gehad met de aanlever ... Lees meer
beddenplein failliet?
Verschrikkelijke Ervaring met Beddenplein.nl - Waarschuwing voor Andere Klanten Ik wil graag mijn afschuwelijke ervaring delen met Beddenplein.nl om andere potentiële klanten te waarschuwen voor hun schandalige klachtenafhandeling en het feit dat je niet eens terecht kunt bij het bedrijf zelf, maar in plaats daarvan wordt doorgestuurd naar de curator van het failliete bedrijf voor klachten. Het ... Lees meer

Luxplus, oplichters?
Goedendag,
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat luxplus opgeheven kan worden? Ze hebben een systeem rondom fraude gecreëerd.
In de kleine letters van de voorwaardes vermelden ze dat bij aanschaf van een product mensen vastzitten aan een abonnement (ze verkopen gezichtsverzorgingsproducten en cosmetica met prijzen variërend van 1 euro tot +20.)
Aan de recen
...
Lees meer

Mag de webshop mijn retour weigeren?
Hallo!
een vraagje. Op de website petitezara wat kleding besteld voor mijn dochter. Helaas te klein en moest geretourneerd worden. Op vrijdag 28 juli heb ik het pakket ontvangen. En ik heb dit geretourneerd op 10 augustus. Volgens hun valt dit buiten het zichttermijn van 14 dagen. Mag de webshop mijn retour weigeren?
Lees meer
Garantie
Wij hebben een probleem met Amazon, we hebben in april van dit jaar een robotstofzuiger gekocht bij ze maar er is een defect, het bedrijf blijft zeggen dat ik mijn geld terug krijg maar ik wil een reparatie of een vervanging van het product. (Het is gekocht in een actieperiode voor een actieprijs, geld terug is te weinig geld voor de aanschaf van dezelfde robotstofzuiger).
Ik ben nu al 3 weke
...
Lees meer
Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?
Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!
Registreer