Ha
door Hans Berkers Nov 28, 2021 om 14:41
Winkels & webshops

Refurbished.nl

Wij hebben een telefoon besteld bij refurbished.nl. Na minder dan 2 weken weigerde de telefoon al. Dus eerst een garantie verzoek gedaan. Maar de belofte van antwoord binnen 1 werkdag wordt niet waar gemaakt, net zo min trouwens als de belofte om binnen 1 werdag te leveren. Na enkele dagen wachten dus het garantieverzoek omgezet in een retourverzoek. Inmiddels is de telefoon retour en daar heb ik bewijs van. De T&T code laat zien dat de telefoon op 12 november bezorgd is. We zijn nu bijna 3 weken verder en ons geld is nog steeds niet terug. Welke mogelijkheden hebben wij nog. Op mails wordt met grote vertraging gereageerd, telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar (veel wachtenden en verbroken verbindingen) en op posts op Facebook en Twitter wordt niet gereageerd.

6494 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2021 om 14:46
16774 Antwoorden / 202 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2021 om 14:54
16774 Antwoorden / 202 Vragen

U kunt uw klacht ook kenbaar mnaken bij de gratis service van de consumentenbond https://www.klachtenkompas.nl/ hoewel: als u even zoekt op het i-net met'zoeknaam  'refurbished.nl klachten'dan ziet u dat u niet de eerste en enige bent met eenn klacht over deze leverancier.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 28, 2021 om 15:34
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien nog even geduld hebben, de drie weken zijn nog niet om.

uit de link:

Zodra wij je product hebben ontvangen proberen wij altijd binnen 15 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte zodat je precies weet waar je aan toe bent.

https://www.refurbished.nl/garantie-en-retourneren

mo
door mof - Nov 29, 2021 om 12:24
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Deze vraag wordt zo vaak gesteld: "welke mogelijkheden hebben we". JE kunt altijd naar de rechter met je probleem, of naar de geschillencommissie webshops ... Daar kun je je recht halen.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 30, 2021 om 09:25
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Elke retour word eerst bekeken of het  een slecht geleverd of gebruikersfout was.

Als je  jou gekochte Furbi  door de WC spoelde of tijdens de afwas een sopje gaf?

Eerst herstel  vragen.

Daarna geld terug vragen en  dat had je gelijk moeten doen.....

Ooit is deze ingeruild wegens iets en blijkbaar is deze Furbi wel schoongemaakt en getest maar niet de storing eruit gehaald.

Reset, testen en poetsen, meer doen ze vaak niet en bij retour gaan ze kijken of het te herstellen is.

De inkoop is Lease,  defecten en retouren door elkaar en dan  hopen dat je redelijke ex Lease kreeg....

Het antwoord binnen 1 dag is meestal slechts;  Wij hebben Uw toestel ontvangen!

panter22
door panter22 - Nov 30, 2021 om 13:00
6599 Antwoorden / Vragen

Zodra wij je product hebben ontvangen proberen wij altijd binnen 15 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte zodat je precies weet waar je aan toe bent.
https://www.refurbished.nl/garantie-en-retourneren
12 november is de telefoon ontvangen. Dat is op een vrijdag. Dus tellen vanaf maandag 15 november.15 werkdagen eindigt op 3 december.
Je bent dus te vroeg gaan bellen, mailen twitteren en reageren op facebook.
Je rekent wel heel ruim want er zijn nog maar net 2 weken om.

Ha
door Hans Berkers - Nov 30, 2021 om 15:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben ons geld terug. Inderdaad binnen 15 werkdagen! Blijft wel staan dat de communicatie met hen buitengewoon problematisch is. In elk geval hebben wij er iets van geleerd.

panter22
door panter22 Nov 30, 2021 om 19:27
6599 Antwoorden / Vragen

Gelukkig maar. Zorgen gemaakt om niets.

St
door Stephanie Dekker - Jun 29, 2022 om 11:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een lelijke onderneming is dit!
Voor mijn vader (78 jaar) een telefoon besteld maar die is nooit bezorgd. Na zes weken over en weer mailen en bellen (52 minuten in de wacht gestaan) wordt hem gevraagd aangifte te doen (tegen de bezorger? tegen het ophaalpunt?). Wat een ellende!
Als je de reviews op trustpilot leest zijn die niet mals! Dit bedrijf kan beter de slachtoffers uitbetalen en dan de deuren sluiten. Een SCHANDE!