Retouneren
IK heb Bij Decorette behang gekocht voor €40,00 per rol waarvan ! nog intact en niet beschadigd overbleef'. Doe wilde ik retouneren maar ze nemen de rol niet terug. In art 3 staat:
b. Door de afnemer uit voorraad gekochte en betaalde artikelen kunnen,
mits vergezeld van het desbetreffende betaalbewijs worden geruild of retour
gebracht in iedere Decorette-winkel, mits die ruiling of retournering geschiedt
binnen 8 dagen na aankoop, mits de desbetreffende artikelen ongebruikt en
ongeopend zijn, en verkeren in de staat waarin ze zijn afgeleverd.
We ook erg slecht behandeld, dit was even ik het kort. Als u meer wil weten dan vertel ik dat met alle plezier.
Met vriendelijke groet,
Hanny Peters
Ik neem aan dat art. 3 uit de algemene voorwaarden van de webshop komt?
Hebt u de bestelling in de webshop of in een fisieke winkel gedaan?
Het knelpunt zal wel zitten in: uit voorraad gekochte en betaalde artikelen kunnen,
mits vergezeld van het desbetreffende betaalbewijs worden geruild of retour
gebracht in iedere Decorette-winkel
Hebben ze die rollen soms voor je besteld?
Is de termijn van 8 dagen hier het probleem? Zo ja, dan is het conform de voorwaarden en bij behang speelt hoe dan ook het probleem dat er op gegeven moment geen soortelijk behang is te verkrijgen met exact dezelfde kleur. En dat betekent dan dat de rol die u over heeft niet meer verkocht kan worden.
Als al gevraagd, heeft u het behang uit voorraad gekocht of is het speciaal voor u besteld?
Ps. Het bewaren vann de rol kan een goede zaak zijn zoe er op gegeven moment om welke reden dan ook een beschadiging plaats vindt en u dan behang met exact gelijke kleur heeft.
A: Wanneer (datum) heeft de rollen gekocht
B: Waar heeft u de rollen gekocht, internet of steenen winkel
C: Speciaal besteld Ja of nee
D: Wanneer bracht u die rol retour (datum).
Je had bij aankoop even moeten vragen binnen welke termijn je overgebleven rollen behang terug mocht brengen,
Bij de Decorette is het dus 8 dagen, bij de Kwantum 14 dagen en bij de Gamma zelfs 30 dagen,
De rol maar bewaren.
En dan vervolgens niet reageren op de vervolgvragen...
"Als u meer wil weten dan vertel ik dat met alle plezier."
Nou nou. De vraag staat er pas sinds 14.54 vanmiddag op. Niet iedereen zit 24/7 achter zijn computer. Misschien komt er nog een reactie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer