ir
door irmadoeve Oct 8, 2019 om 14:54
Winkels & webshops

Retouneren

IK heb Bij Decorette behang gekocht voor €40,00 per rol waarvan ! nog intact en niet beschadigd overbleef'. Doe wilde ik retouneren maar ze nemen de rol niet terug. In art 3 staat:
b. Door de afnemer uit voorraad gekochte en betaalde artikelen kunnen,
mits vergezeld van het desbetreffende betaalbewijs worden geruild of retour
gebracht in iedere Decorette-winkel, mits die ruiling of retournering geschiedt
binnen 8 dagen na aankoop, mits de desbetreffende artikelen ongebruikt en
ongeopend zijn, en verkeren in de staat waarin ze zijn afgeleverd.
We ook erg slecht behandeld, dit was even ik het kort. Als u meer wil weten dan vertel ik dat met alle plezier.
Met vriendelijke groet,
Hanny Peters

1070 8 Rapporteer

ju
door juliomariner - Oct 8, 2019 om 15:10
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ik neem aan dat art. 3 uit de algemene voorwaarden van de webshop komt?
Hebt u de bestelling in de webshop of in een fisieke winkel gedaan?

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2019 om 15:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het knelpunt zal wel zitten in: uit voorraad gekochte en betaalde artikelen kunnen,
mits vergezeld van het desbetreffende betaalbewijs worden geruild of retour
gebracht in iedere Decorette-winkel

Hebben ze die rollen soms voor je besteld?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 8, 2019 om 15:18
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Is de termijn van 8 dagen hier het probleem? Zo ja, dan is het conform de voorwaarden en bij behang speelt hoe dan ook het probleem dat er op gegeven moment geen soortelijk behang is te verkrijgen met exact dezelfde kleur. En dat betekent dan dat de rol die u over heeft niet meer verkocht kan worden.

Als al gevraagd, heeft u het behang uit voorraad gekocht of is het speciaal voor u besteld?

Ps. Het bewaren vann de rol kan een goede zaak zijn zoe er op gegeven moment om welke reden dan ook een beschadiging plaats vindt en u dan behang met exact gelijke kleur heeft.

Ka
door Kassagebruiker - Oct 8, 2019 om 15:28
683 Antwoorden / 5 Vragen

A: Wanneer (datum) heeft de rollen gekocht
B: Waar heeft u de rollen gekocht, internet of steenen winkel
C: Speciaal besteld Ja of nee
D: Wanneer bracht u die rol retour (datum).

newmikey
door newmikey - Oct 8, 2019 om 16:04
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor, dank u voor het vriendelijke aanbod maar ik wil niet meer weten.

panter22
door panter22 - Oct 8, 2019 om 17:20
6599 Antwoorden / Vragen

Je had bij aankoop even moeten vragen binnen welke termijn je overgebleven rollen behang terug mocht brengen,
Bij de Decorette is het dus 8 dagen, bij de Kwantum 14 dagen en bij de Gamma zelfs 30 dagen,
De rol maar bewaren.

diumenge
door diumenge - Oct 8, 2019 om 18:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En dan vervolgens niet reageren op de vervolgvragen...

"Als u meer wil weten dan vertel ik dat met alle plezier."

Ar
door AriEllis Oct 8, 2019 om 19:22
57 Antwoorden / Vragen

Nou nou. De vraag staat er pas sinds 14.54 vanmiddag op. Niet iedereen zit 24/7 achter zijn computer. Misschien komt er nog een reactie.

aurora1
door aurora1 - Oct 8, 2019 om 18:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U wilt niets meer vertellen want u geeft geen antwoord op vragen; ik wil niets meer weten.