Retouradres Williston Force Ace airco wordt niet gestuurd door webwinkel, wat nu
Wil Williston Force Desktop terugsturen en om retouradres verzocht, meerdere malen om verzocht steeds is de reactie is sinds 12-6-2022: we hebben het te druk om het adres te sturen! Wat nu? Oplichters?
WILLISTON FORCE PORTABLE AC KLANTENSERVICE TEAM E-mail: support@willistonforcestore.com Telefoon: United States & Canada TF: 855 219 4892 Australia/New Zealand: (02) 5133 5668 United Kingdom: 033 0818 0828 Bedrijf: Quality Performance Limited: 377 Valley Rd #1123 Clifton, NJ 07013. | ||
|
U kunt uw klacht hier bij deze plaatsen, hopelijk wordt er gereageerd.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/williston-force/klachten/de-portable-air-coolers-desktop-ac-f11-van-williston-force-werkt-niet./details?complaintId=9ee434db-6cde-4655-90ec-2bde92123ca2
hopelijk wordt er gereageerd Denk het niet
Weet wel zeker van niet, alle vestigingen zijn in het buitenland. Dus die lezen geen klachten uit Nederland.
Wel een rare aankoop om dat bij zon bedrijf te doen.
Bedankt, had al klacht bij Klachtenkompas ingediend, maar verder geen reactie gekregen tot nu toe
Ik denk niet dat ze zullen reageren. Dit staat zelfs op de website vermeld:
SECTIE 5 – OPMERKINGEN VAN DE GEBRUIKER, FEEDBACK EN ANDERE MIDDELEN
Als u op ons verzoek bepaalde specifieke opmerkingen verzendt (bijvoorbeeld wedstrijdinzendingen) of zonder een verzoek van ons stuurt u creatieve ideeën, suggesties, voorstellen, plannen of andere materialen, online, per e-mail, per post of anderszins (gezamenlijk, ‘opmerkingen’), stemt u ermee in dat wij op elk gewenst moment, zonder enige beperking, eventuele opmerkingen die u ons doorstuurt, kunnen bewerken, kopiëren, publiceren, distribueren, vertalen en anderszins gebruiken. Wij zijn en zijn niet verplicht (1) om eventuele opmerkingen vertrouwelijk te houden; (2) om een vergoeding voor eventuele opmerkingen te betalen; of (3) om op opmerkingen te reageren.
Ik denk dat nog een hele klus (probleem) gaat worden. Adresgegevens zijn niet te vinden, uitsluitend dit:
Quality Performance Limited: 377 Valley Rd #1123 Clifton, NJ 07013.
U heeft met buitenlandse wetgeving te maken, nou, ga er maar aan zittenDe reviews zijn ronduit slecht https://www.productreview.com.au/listings/williston-force-portable-ac
U koopt bij een buitenlands bedrijf, misschien een foute dropshipper, want helaas zitten dergelijke dropshippers niet alleen in Nederland.
Hoe bent u eigenlijk op de site van dit bedrijf gekomen?
Bel ze op, nummers staan vermeld.
Oplichters zijn het niet. Wel gewiekste verkopers die ook u bij de benen heeft.
Wat een omslagtige site. Geen bedrijfsgegevens te vinden en geen contactmogelijkheden. Van de ene site naar de andere en vooral de Nederlandse is lachwekkend te noemen als je de voorwaarden leest. Werkelijk niets van te begrijpen.
Waarom daar dan kopen?
Product gevonden via Google, als afzender op verpakking staat H-105646 Postbus 7218 3109 AE Schiedam The Netherlands, had bestelling binnen 2 dagen in huis
Dan komt het waarschijnlijk van AliExpress/Alibaba vandaan. Die gebruikt ook een adres in Schiedam. Dus een dropshipper.
Ik geef u zo enkele verwijzingen maar naar ik aanneem wel als mosterd na de maaltijd.
U geeft met met een bedrijf te maken dat niets te maken heeft met onze en Europese regelgeving en wordt u ook nog geconfronteerd met het naar mijn mening absolute gegeven dat indien u wenst te retourneren (hetgeen u kunt want de adresgegevens zijn bekend) u ook de verzendkosten dient te betalen. Het is vervolgens ook nog de vraag of u dan hetgeen u bvoor de aankoop heeft betaals terugontvangt. Zo er sprake is geweest van een Nederlandse invoerheffing kunt u indie u het pruduct terugzendt dat wel met bewijs terugvragen bij de Douane. Terugzenden zal dus niet gratis zijn!
Let op dat een en ander u dan mogelijk veel geld zal kosten en dan is het aan u om af te wegen of dat het waard is t.o.v. de kosten van aankoop.
Dan wellicht ten overvloede en deels overbodig omdat de leverancier niet is gevestigd in een EU land:
Ik kan hier helaas niet veel anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zie dit fragment: https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/575869?utm_source=20220109-kassa&utm_medium=email&utm_campaign=Kassa&utm_content=Kassa%20zondagbrief
Zo u tot vermoeden komt dat u wordt/bent opgelicht, doe dan melding bij de politie.
Zie verder ACM www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.
En zie verder voor nog meer info o.a.:
Bedenktijd: wanneer niet, wanneer wel? | ACM.nl
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-
Bekende malafide handelspartijen | politie.nl
Online winkelen: wat zijn de regels? onsumentenbond en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
Hallo Zwaan49 ,
De voorwaarden :
Deze Servicevoorwaarden en alle afzonderlijke overeenkomsten waarbij wij u Diensten verlenen, worden beheerst door en geïnterpreteerd conform de wet- en regelgeving van British Columbia en u gaat akkoord met de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken in British Columbia.
De volledige voorwaarden , klik op de rode regels .
https://www.willistonforcestore.com/portable/nl/terms.html?iep=true&loader=1&fomo=1&Affid=3411&s1=&s2=&s3=&s4=5274&s5=&domain1=www.frnchsprkl.com&network_id=69&DirectLink=Y&ea=6HT1TP4&eo=BBJZ6H3&uid=&cc=3411CC5274&ctr_cssid=05b9575cc83242af8f802b84d1f14f7f&ctr_io=2&ctr_ppid=62293f80e04be50938fc480a&ctr_psid=6226e2ee5dfa8f2f2ccd567c&ctr_ppu=https%3A%2F%2Fwww.willistonforcestore.com%2Fportable%2Fnl%2Forder-v1.html
Hoe Retourneer ik mijn bestelling ,
https://support.yourwillistonforce.com/hc/en-us/articles/4402989280786-How-do-I-return-my-order-
Klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/willistonforcestore.com?languages=all
https://www.signal-arnaques.com/scam/view/506721
https://www.scamdoc.com/view/913795
Dan hebben wij de mazzel dat we toevallig in een deel van de wereld wonen waar consumentenrechten goed wettelijk zijn geregeld (al is het in Nederland alleen maar goed omdat het moest van de EU, de Nederlandse regering had daar niet zo'n zin in) en dan gaan mensen massaal buiten de EU kopen.....
Het adres op her pakket is van de douane in Schiedam. Hou die mini cooler maar en let voortaan beter op.
https://vraagalex.com/aliexpress-schiedam-wat-gebeurt-daar/
@panter22,
waar ik al een tijdje bang voor was is gebeurd:
De pagina over de hondenbezitter is weggehaald.
Sorry Sjoppy, ik heb met mijn vraag de aandacht gevestigd. Dat was niet de bedoeling.
Aan de andere kant, als er langer dan 1 week nog geen antwoord komt, dan mag je er vanuit gaan, dat het niet meer nodig is. Maar het was wel zo fatsoenlijk geweest dat je even een berichtje had gekregen.
@ panter22,
zie nu pas uw reactie waarvoor dank,
het is jammer dat ik mijn belofte niet kan nakomen bij gebrek aan informatie van de kant van vraagstelster.
Als het niet meer nodig is had ik daar inderdaad een berichtje van verwacht.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer