Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 16:48
Winkels & webshops

Schlaf Care B.V.

Is er hier toevallig iemand die mij informatie kan verstrekken over het bedrijf Schlaf Care B.V.? Het zou gaan om een bedrijf dat bedden ontwikkeld en produceert voor de 'groeiende groep, de senioren'. Dit bedrijf is gevestigd op de Klosstraat 8 te Rotterdam, maar ik kan werkelijk nergens iets vinden over dit bedrijf. Op Google Maps wordt aangegeven dat dit om een 'gewoon' woonhuis gaat (ziet er uit als een seniorenwoning?). De website is www.schlafcare.nl en het telefoonnummer dat hier aangegeven staat is ook nergens op internet bekend of te achterhalen. Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf, het toevallig kent (in Rotterdam woont en deze straat kent, misschien wel de bewoner van Klosstraat 8?) en zijn / haar ervaringen wil delen? Je zou mij er erg mee helpen!

4406 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 20, 2019 om 16:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom gaat u niet gewoon naar een beddenzaak, in plaats van naar zo’n duister spul te informeren?

Overal zijn bedden te koop voor senioren.

Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 17:13
Antwoorden / 1 Vragen

Ik vraag dit niet voor mijzelf, dit is vanuit de belangstelling voor een bedrijf waar ik voor werk en voor een klant die hier van heeft gehoord en geïnteresseerd is in dit bedrijf en haar product. Uiteraard is dit iets waar wij ons niet mee inlaten, dat mag voor zich spreken. Maar daar draait mijn vraag ook überhaupt niet om. Het gaat mij er om dat ik wil weten in hoe verre mensen dit kennen, hier ervaring mee hebben en of er mensen zijn die hier meer van afweten dan ik zelf zodat ik een duidelijker beeld kan vormen om die klant te helpen z'n gedachten hier van af te zetten.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 20, 2019 om 17:15
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@TIJGER1: Dan toch maar dit: zo duister is het bedrijf niet:

  1. https://www.careproduct.ch/ki/Schlaf-Ruhe.html

    Hier Klicken, um zu erfahren, wie man den Text ver­grössert. Facebook. Teilen |

  2. Schlaf care B.V. in Rotterdam - Groothandel in meubels ...

    https://www.telefoonboek.nl/.../t4941870/rotterdam/schlaf-care-b.v.

    Schlaf care B.V. in Rotterdam, Klosstraat 8, 3074ZD - Telefoonnummer, informatie en kaart van Schlaf care B.V. - Rubriek Groothandel in meubels

  3. Bedrijfsgegevens Schlaf Care B.V. Rotterdam - OpenCompanies

    https://www.opencompanies.nl/houtmeubelen-schlaf-care-bv-rotterdam...

    Wilt u alles weten over Schlaf Care B.V., KvK- nummer 71155287? Via OpenCompanies vindt u informatie over elk bedrijf in Nederland!

  4. schlaf care B.V. in Rotterdam - bedrijvenpagina.nl

    https://www.bedrijvenpagina.nl/schlaf_care_B.V./3990340/f6adf941

    schlaf care B.V., Klosstraat 8, 3074ZD Rotterdam, Mobiel: 06 39549772 in de branche Groothandels - Meubilair

tijger1
door tijger1 Feb 20, 2019 om 17:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerrit. Wat stelt dat nou voor? In het telefoonboek en op een BEdrijven site?

Op hun eigen sute gern adres, geen voorwaarden, geen KvK, geen btwnummer.

Daar dus niets kopen.

costnix
door costnix Feb 21, 2019 om 07:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan kunt de vraag beter stellen op http://www.higherlevel.nl
Dat is het forum voor en over bedrijven. Maar daar is het bedrijf niet bekend. Even rondgekeken met Sreetview Schuin tegenover het adres van Schlaf Care zit D.O.Z. Thuiszorg: https://www.dozthuiszorg.nl/ Toeval?

Thijs12
door Thijs12 - Feb 20, 2019 om 17:06
522 Antwoorden / Vragen

Je hebt zelf genoeg gevonden om er met een grote boog langs te gaan. Vergeet het snel en ga naar een betrouwbare zaak .

Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 17:13
Antwoorden / 1 Vragen

Ik vraag dit niet voor mijzelf, dit is vanuit de belangstelling voor een bedrijf waar ik voor werk en voor een klant die hier van heeft gehoord en geïnteresseerd is in dit bedrijf en haar product. Uiteraard is dit iets waar wij ons niet mee inlaten, dat mag voor zich spreken. Maar daar draait mijn vraag ook überhaupt niet om. Het gaat mij er om dat ik wil weten in hoe verre mensen dit kennen, hier ervaring mee hebben en of er mensen zijn die hier meer van afweten dan ik zelf zodat ik een duidelijker beeld kan vormen om die klant te helpen z'n gedachten hier van af te zetten.

aurora1
door aurora1 Feb 21, 2019 om 00:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Die persoon de reacties hier laten lezen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 20, 2019 om 17:12
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Over dit bedrijf is wel degelijk informatie te vinden en het blijkt een groothandel te zijn. Zie o.a.  https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t4941870/rotterdam/schlaf-care-b.v./  Het lijkt een ondeel te zijn van een Duits bedrijf want ook daarvan vind u de nodige info.

Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 17:19
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het nogal frappant dat het hoofdkantoor gevestigd zit in Rotterdam als dit onderdeel blijkt te zijn van een Duits bedrijf. Zeker als je op Google Maps kijkt waar dit bedrijf gevestigd zit, namelijk een 'gewoon' huis. Als dit inderdaad onderdeel was geweest van een Duits concern dan had www.schlafcare.de waarschijnlijk ook wel bestaan, maar ik word hierop doorverwezen naar een geregistreerd domein zonder verdere invulling... Zelf kwam ik inderdaad ook zoektermen tegen als Bad Kissingen en diverse andere links, maar nog niets wat mij zo verder helpt.

tijger1
door tijger1 - Feb 20, 2019 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een groothandel met een website zonder algemene voorwaarden en zonder adres, moet u, en ook uw klant in ieder geval verre van blijven.

marita5
door marita5 Feb 20, 2019 om 17:35
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , ik kan de site schlafcare.nl niet vinden .

tijger1
door tijger1 Feb 20, 2019 om 17:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
marita5
door marita5 Feb 20, 2019 om 17:43
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u wel .

marita5
door marita5 - Feb 20, 2019 om 17:30
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Fraser ,

De site schlafcare is geregistreerd op 23 - 5 -2018 , One.com A/S Kalvebod Brygge 24 1560, Kobenhavn V. Denemarken .
Op het adres Klosstraat 8 is nog een andere site gevestigd n.l. , slapen op maatwerk BV , klik op de rode regels .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=71588396&start=0&site=kvk2014

Adres is een woonhuis , groothandel in meubels en Financiele Holding .

https://www.bedrijvenpagina.nl/schlaf_care_B.V./3990340/f6adf941/

https://www.opencompanies.nl/houtmeubelen-schlaf-care-bv-rotterdam-71155287

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 20, 2019 om 17:38
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Off topic @MARITA5, laat even weten of de reacties van mij nog niet bekend waren, mogelijk is nu het omgekeerde het geval dan vanmorgen en kan dit ook een test 'resultaat' zijn dat de moeite van doorgeven waard is. (Zie ook mijn reactie op het antwoord van @TIJGER1 met meer info)

marita5
door marita5 Feb 20, 2019 om 17:42
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , de reactie van u kon ik deze keer wel lezen . Het heeft geen zin om de problemen te melden bij de redactie , Veel problemen zijn al aanwezig v.a. 2015 , en tot op heden nog niet opgelost

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 21, 2019 om 09:29
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ok. Zij het dat in ieder geval het probleem dat ik had met het niet meer ontvangen van meldingen is opgelost. Andere problemen lijkn vooral te maken te hebben met de verdergaande intergratie met NOS/NPO systemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 20, 2019 om 17:34
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@FRASER, op basis van hetgeen u in een reactie op @TIJGER1 aangeeft is het geen consumentenvraag maar een ondernemersvraag helaas is deze site daar niet voor. U heeft inmiddels kunnen zien dat het een groothandel betreft die zaken doet met ondernemers.

Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 19:54
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt, maar ik vraag dit vanuit het belang van een consument en vanuit mijn eigen bevinding als zijnde consument. Daar is niets mis mee toch? Als ik in de positie van de klant had gezeten en deze vraag hier had gesteld was er dus niets aan de hand volgens u? Ik neem aan dat als er weinig over bekend is en het bedrijf wel bij red dot awards bekend staat, dat ik daarover navraag mag doen vanuit mijn eigen perspectief toch?

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 21, 2019 om 09:22
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Volgens de regels is dit een consumenten vraag en antwoord site en vanuit uw eigen bevindingen als consument: als u (verder) had gezocht zoals een aantal van ons vrijwilligers wel deden, dan had u gezien dat er wel degelijk informatie te vinden is over deze groothandel.
En een groothandel verkoop normaliter niet rechtsreeks aan consumenten. Zaken doen met een groothandel valt hoe dan ook niet onder de consumenten beschermingswetgeving en betekent dus ondernemersrisico.

ne
door neodutchio - Feb 20, 2019 om 17:35
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Als een bedrijf zo veel moeite doet om gevonden te worden, waarom dan toch blijven zoeken? Ja, een klant van u heeft er over gehoord, maar bij een fatsoenlijk bedrijf kan je informatie inwinnen. Als dat niet te vinden is moet je de klant dus op dat punt teleurgestelt worden.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 20, 2019 om 17:45
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@ND Niet gezien dat de info er wel degelijk is? Zie de reacties van @Marita5, @PANTHER22 en die van mij.

ne
door neodutchio Feb 20, 2019 om 18:50
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Adresgegevens is iets anders als een product dat ze verkopen. Een adres is altijd wel te vinden, maar een duidelijke website met hun artikelen zie ik nket voorbij komen.

Fr
door Fraser Feb 20, 2019 om 19:51
Antwoorden / 1 Vragen

Klant moet inderdaad dan teleurgesteld worden, maar beter voorkomen dan genezen toch? En de website geeft alleen informatie over een bedrijf gespecialiseerd in senioren bedden, geen artikelen en geen verdere informatie. Dubieus en rammelt aan alle kanten.

Thijs12
door Thijs12 Feb 20, 2019 om 19:56
522 Antwoorden / Vragen

Eigenlijk lijkt het op een kantoorgebouw, net als de buren. Geen woonhuis.

aurora1
door aurora1 - Feb 21, 2019 om 01:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik vind het een kletsverhaal op die website. De site is van 2019 dus gloednieuw en het bedrijf zou al een prijs voor 2019 gewonnen hebben? Ik zou er niet over peinzen daar iets te bestellen, maar ik vind ook nooit dergelijke wonderlijke websites. Ik koop alleen bij bekende gerenommeerde bedrijven en niet waarvan ik alles moet uitzoeken en alles onduidelijk is. Het stikt van de goede beddenzaken. Dit lijkt wel een vraag over iets van een reisje waar ze peperdure rommel aan ouderen proberen te verkopen.

ne
door neodutchio Feb 21, 2019 om 07:59
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ze zijn slechts deelnemer van het reddot award. Samen met zo’n beetje elk bedrijf dat met iets nieuws op de markt komt. En zo makkelijk win je het award niet.

jo
door jorisw - Feb 21, 2019 om 21:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is er zo bijzonder aan senioren dat die speciale bedden moeten hebben. Iets hoger snap ik nog, maar die kan je ook bij IKEA halen (en ongetwijfeld ook bij iedere andere reguliere beddenleverancier).

costnix
door costnix Feb 21, 2019 om 22:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn senioren, die ziekenhuisbed thuis nodig hebben of willen. Deze zijn ook in een aangeklede vorm te koop.