Gerardus1942
door Gerardus1942 Jan 16, 2015 om 12:18
Winkels & webshops

Service

Heb gevraagd om schroefje van een loszittende hengel van een Michael Kors tas op te sturen.
Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een kado. Aankoopbon od dergelijke is niet meer te achterhalen. Schroefje zou wel via Bijenkorf verkrijgbaar zijn maar willen verder niet helpen. Geen service toch.

5597 39 Rapporteer

door 1953 - Jan 16, 2015 om 12:26
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U moet zonder bon kunnen aantonen dat De Bijenkorf de verkopende partij was.

U bedoelde geen hengel doch hengsel van de tas.

Als De Bijenkorf u wel het schroefje kan leveren, kunt u het schroefje toch zelf wel aanbrengen?

door 1953 - Jan 16, 2015 om 12:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wil De Bijenkorf u het schroefje ook niet tegen vergoeding leveren?

Hoe oud is de tas? Van wie u het cadeau heeft verkregen, heeft die de aankoopbon nog?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 16, 2015 om 12:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het zou toch van de zotte zijn als de Bijenkorf voor een ieder die meent garantie te hebben onderdelen zou moeten bestellen zonder bewijs van aankoop/garantie.
Ik neem aan dat u begrijpt dat deze dure tassen op meer plaatsen worden verkocht, hoe weet de Bijenkorf dat juist uw tas bij hen is gekocht?
Precies, geen bewijs geen schroefje!
Ik vind het überhaupt al service dat ze zonder inname van de tas een schroefje willen versturen, meestal wordt het product opgestuurd en zit u weken zonder.En dan wordt u soms nog afgescheept met eigen schuld"of "ondeskundig gebruik"
Tot zo ver Prima Service van de Bijenkorf.

Diewilik

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2015 om 12:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u rechtstreeks contact opnemen met Kors en daar dat schroefje krijgen. Belachelijke reactie van de Bijenkorf.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 16, 2015 om 13:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een hele normale handeling om aan te tonen dat hij bij hun gekocht is en de datum is ook belangrijk.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 16, 2015 om 13:27
29 Antwoorden / 18 Vragen

die wil ik:
Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op
je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.

edrick3
door edrick3 - Jan 16, 2015 om 13:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rachella/14,

.....Geen service toch......
Nee, maar wellicht is er sprake van spraakverwarring.
Ze denken wellicht dat je een beroep op garantie doet.
Neem nog eens contact op.
Deel ze mee dat je de kosten wilt betalen.

Suc6

mahadma
door mahadma - Jan 16, 2015 om 13:46
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Ik lees: "Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een cadeau"

"Destijds" is wanneer gekocht? En is dit wel bij de Bijenkorf gekocht? In mijn visie is het minimaal realistisch dat de Bijenkorf vraagt om enigerlei bewijs dat a/ zij de verkopende partij zijn, b/dat er nog sprake is van garantie. Of anders het gevraagde tegen een bepaalde vergoeding verstuurd/levert.

Dan lees ik: "Geen service toch", als elk bedrijf/winkel/shop iedereen op zijn/haar mooie blauwe ogen zou geloven qua aankoop, garantie enz. zouden er weinig overblijven denk ik.

pino123
door pino123 - Jan 16, 2015 om 13:49
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 13:27]die wil ik:
Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op
je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.

Of wij reageren, besluiten wij zelf. U gaat er vanuit dat de Bijenkorf 'een mannetje' hebben die jouw tas repareren. Nu daar zit geen 'mannetje'. Je tas wordt namelijk opgestuurd. En daarom dus al deze rompslomp wat betreft de reparatie.

Misschien heeft degene die je de tas hebt gegeven de bon nog.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 16, 2015 om 14:34
29 Antwoorden / 18 Vragen

Nogmaals: ik vraag niet om garantie, coulance o.d. maar om enig hulp.Kosten wil ik gaarne vergoeden.
Degene die tas heeft gegeven is helaas niet bereikbaar (overleden.)

mahadma
door mahadma - Jan 16, 2015 om 14:36
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Kosten wil ik gaarne vergoeden.

Heeft u dat ook duidelijk laten blijken?

edrick3
door edrick3 - Jan 16, 2015 om 14:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rachella/14,

Zou toch even opnieuw contact opnemen met Bijenkorf klantenservice of ze zo'n schroefje kunnen/willen opsturen al dan niet tegen vergoeding.

Lukt dit niet: foto maken van defect schroefje en mail sturen naar leverancier met het verzoek om desbetreffend schroefje op te sturen.
customerservice@michaelkors.com

Klik hier.

Suc6

tenormin
door tenormin - Jan 16, 2015 om 15:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@eachella/14, is het niet mogelijk om de tas bij de bekende schoen/sleutel en van alles maker het hengsel van de tas te laten repareren? Die lui doen bijna alle reparaties, soms dingen waarvan je denkt: hé, dat dit nog kan. Heb er zelf beste ervaring mee.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 16, 2015 om 17:09
29 Antwoorden / 18 Vragen

Helaas ben bij diverse schoen/sleutel en tassenwinkels geweest zonder resultaat.
Maar geef het niet op zoek verder. Bedankt voor de tip.
Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!!

zoekster
door zoekster - Jan 16, 2015 om 17:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 17:09]Helaas ben bij diverse schoen/sleutel en tassenwinkels geweest zonder resultaat.
Maar geef het niet op zoek verder. Bedankt voor de tip.
Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!!
Als ik het goed begrijp wilt u gewoon betalen voor de reparatie, maar Bijenkorf weigert u te helpen, omdat u geen aankoopbon meer heeft.
Dat vind ik ook een waardeloze service, dat ben ik met u eens.

ro
door ron530 - Jan 16, 2015 om 17:57
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 12:18]Heb gevraagd om schroefje van een loszittende hengel van een Michael Kors tas op te sturen.
Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een kado. Aankoopbon od dergelijke is niet meer te achterhalen. Schroefje zou wel via Bijenkorf verkrijgbaar zijn maar willen verder niet helpen. Geen service toch.
M.i. betreft het een online aankoop want een aankoopbon meesturen geldt voor eventuele reparatie onder garantie. De bon is er niet dus garantie is einde oefening. Wat te doen, neem de tas mee naar een filiaal vertel dat het een kado was en wellicht draaien ze er een schroefje in.

edrick3
door edrick3 - Jan 16, 2015 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 17:09]
Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!!

Ben je persoonlijk langs geweest?
Of is er alleen schriftelijk gecommuniceerd.
Zou een brief schrijven naar het hoofdkantoor:
U kunt de filialen en het hoofdkantoor van de Bijenkorf schriftelijk benaderen via:

de Bijenkorf
Afdeling Klant Contact Center
Postbus 12870
1100 AW Amsterdam

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 17, 2015 om 11:50
29 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt voor uw reactie: nGa zeer zeker de Bijenkorf aanschrijven maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Ben nl. al 2x tel. door klantenservice van Bijenkorf benaderd met hetzelfde resultaat:
Aankoopbon overleggen, of filiaal bezoeken.

Cookies
door Cookies - Jan 17, 2015 om 12:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 12:57]Misschien kunt u rechtstreeks contact opnemen met Kors en daar dat schroefje krijgen. Belachelijke reactie van de Bijenkorf.

Hoezo belachelijke reactie Bijenkorf? TS schrijft nergens dat die tas daar ook gekocht is.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 12:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op zaterdag 17 jan 2015, 11:50]...
Ben nl. al 2x tel. door klantenservice van Bijenkorf benaderd met hetzelfde resultaat:
Aankoopbon overleggen, of filiaal bezoeken.
Nou, dan bezoek je toch een filiaal?

debijenkorf
door debijenkorf - Jan 17, 2015 om 12:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rachella,

We begrijpen uit jouw bericht dat je niet tevreden bent met onze service. Dit vinden wij erg jammer om te lezen.

We willen daarom graag telefonisch contact met je hebben hierover om het e.e.a. te bespreken. Je kunt jouw telefoonnummer, indien je een Twitter of Facebook account hebt opsturen via een DM of privé bericht. Als je in dit bericht refereert naar jouw bericht op kassa.vara.nl dan bellen we jou.

We zien jouw reactie/bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare,
de Bijenkorf

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 17, 2015 om 12:22
29 Antwoorden / 18 Vragen

Team webcare:
Zoals reeds vermeld ben ik reeds 2 x gebeld dus tel. nr, adres etc is bij jullie bekend of wordt er weer langs elkaar heen gewerkt!!!!
Zit niet meer op excuses te wachten maar op een oplossing welke jullie hadden kunnen geven.
Antwoord op : Bezoek dan een filiaal, op Uw kosten???? of zwemt U misschien in de euro's.Baten en lasten ooit van gehoord????

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u wilt toch uw tas gerepareerd hebben? En blijkbaar kan dat als u een filiaal bezoekt.

@carola.83

Ging er van uit dat die tas daar gekocht is, anders benader je toch niet die winkel.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 17, 2015 om 12:39
29 Antwoorden / 18 Vragen

Voor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal???? Extra kosten en nog geen reparatie.
Schroefje kan toch ook tegen vergoeding worden opgestuurd maar Bijenkorf maakt alleen maar problemen. Ik zoek wel verder maar wil alleen aangeven hoe Bijenkorf haar klanten van service bediend.
Winkel heb ik benaderd omdat dit probleem eerder door Bijenkorf was opgelost zie vorige correspondentie, ook als was deze persoon niet te spreken over onkostenvergoeding maar daar heb ik niet over gesproken. Service en hulp daarvoor moet je dus niet bij de Bijenkorf aankloppen helaas.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 12:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Is die tas nu wel of niet bij de Bijenkorf gekocht?

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 12:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heb zelf hele andere ervaringen met de Bijenkorf, altijd perfecte service, maar de service die gegeven wordt betreft wel spul wat bij de Bijenkorf is gekocht.lijkt me ook logisch.

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2015 om 12:50
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Als ik alle reacties lees kom ik met een paar vragen:

Is de tas ja / nee "destijds" gekocht bij de Bijenkorf?
Is er sprake van garantie ja / nee?
Is de vraagsteller bereidt om enige moeite te doen om de tas gerepareerd te krijgen? Gelet op de antwoorden van de TS zou ik eventueel de gedachte kunnen krijgen dat er een taxi moet komen voorrijden met het schroefje, maar nee, dat denk ik maar, dat is niet zo.

Voor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal????
En waarom niet als u wel allerlei telefoontjes pleegt, brieven en emails wil schrijven .....

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 17, 2015 om 13:44
29 Antwoorden / 18 Vragen

Voor de degene die willen weten of de tas wel of niet bij de Bijenkorf is gekocht heb ik maar 1 goede raad voor jullie een vraag voor mij een weet. !!!!!!!!!!!
Garantie is niet van toepassing vraag om oplossing met e.v.t. kosten.
Aankoopbon is er niet voor de zoveelste keer heeft niets te maken mijn vraag was
om hulp te verlenen.
Taxi met schroefje is alleen weggelegd voor denkers en niet voor doeners met enig begrip.Telefoontjes zijn niet door mij gepleegd maar door Bijenkorf.
Ik heb alleen verzocht of er een mogelijkheid was een schroefje toe te sturen voor een Michael Kors handtas (hengsel) en dat de Bijenkorf dat eerder heeft meegemaakt.
Wat is hier nu raar aan of verkeerd!!!!!!!!!!!!
Vraag alleen om positieve reacties of oplossing maar laat a.u.b. overige reacties
en vragen achterwege mijn vraag is daar niet voor bedoeld zonde van Uw tijd.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 14:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar een positieve reactie. U hebt groot gelijk dat de Bijenkorf dat moet doen en als ze geen monteur sturen met een schroefje, moeten ze u toch minstens een nieuwe tas geven, met bloemen als excuses dat ze dat niet eerder gedaan hebben. Zogoed?;-))

ro
door ron530 - Jan 17, 2015 om 14:16
4084 Antwoorden / 17 Vragen

U is wel een opgewonden standje, als de tas bij de Bijenkorf is aangeschaft kunt u dat gewoon vermelden. Ik persoonlijk ga er dan van uit dat u de tas niet bij de Bijenkorf heeft gekocht maar wel de volledige service verwacht. De bijenkorf wil u wel service verlenen maar u bent te beroerd om die te accepteren.
Off topic als u net zo met de Bijenkorf communiceert als dat u hier doet bent u de aangeboden service helemaal niet waard.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 14:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Veel plezier nog met je tas en succes in je verdere leven, je zal het nodig hebben.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 17, 2015 om 14:28
29 Antwoorden / 18 Vragen

Ron,
Bij mij zit geen schroefje los maar ben het kwijt.
Welke Service is aangeboden door de Bijenkorf????????????????
Raadpleeg a.u.b. de volledige correspondentie alvorens U een reactie geeft maar geen enkele oplossing bied. Discussie gesloten. Dank U.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 14:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is de afdeling Vraag & Antwoord, niet Discussies. Ook kunt u hier niets sluiten. U kunt hooguit het vinkje weghalen, dan krijgt u de reacties niet meer binnen.

En u mocht toch met de tas langskomen? Dan had u beslist een schroefje gekregen.

reflecs
door reflecs - Jan 17, 2015 om 14:40
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Er zijn hierboven al enkele oplossingen gegeven:
Toch nog maar een keer contact opnemen met de Bijenkorf, brief hoofdkantoor. Eventueel vermelden dat de tas voor u een emotionele waarde heeft en dat het voor u niet mogelijk is een filiaal te bezoeken.
Dat begrijp ik tenminste uit uw uitleg.
Contact opnemen met Michael Kors.

Als de persoon die het gelukt is wél een schroefje te bestellen een bekende van u is, zou u hem/haar kunnen vragen dit voor u te doen.
Als er in uw woonplaats een andere verkooppunt van dit merk is kunt u daar vragen of het mogelijk is het voor u te bestellen.
Hier zou u een winkel kunnen vinden:
http://www.lovestohave.com/search?merk=163&categorie=3&plaats=Utrecht

ro
door ron530 - Jan 17, 2015 om 14:42
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Geen gelijk krijgen komt wel erg hard bij u aan. Ik heb uw volledige correspondentie op dit forum gelezen en daaruit blijkt dat u alles wil maar er niets voor wil doen. Service is een dienst richting klant geen plicht, wilt u service dan bepaald de Bijenkorf in dit geval de voorwaarden en niet u.

aurora1
door aurora1 - Jan 17, 2015 om 16:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien is het een idee om eens bij een ijzerwarenwinkel of bouwmarkt in uw woonplaats langs te gaan om te zien of ze daar schroefjes verkopen die passen?
U kunt ook een gezellig dagje uit overwegen naar een plaats waar een Bijenkorf gevestigd is.
Mijn ervaringen met de service van de Bijenkorf zijn altijd prima geweest, ik kon dan ook aantonen dat het product daar gekocht was, maar de service heb ik zelden nodig gehad.
Dat de klantenservice u al een paar keer gebeld heeft en ook hier reageert vind ik eigenlijk ook wel onder service vallen, ondanks dat u geen aankoopbewijs heeft. En dat u naar het lijkt wel geholpen kunt worden als u langs de winkel gaat vind ik eigenlijk ook wel service, zo zonder aankoopbewijs.
Er zijn vele winkels die dergelijke tassen verkopen, misschien kunt u daar dan eens proberen.
Ik zou de andere schroefjes wat vastzetten met lijm of nagellak o.i.d. anders heeft u mogelijk snel weer iets te mopperen en dan ook nog tegen mensen die de tijd nemen om u vooruit helpen zoals op dit forum.
Lees ook eens: klik hier en klik hier.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 18, 2015 om 01:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 13:27]die wil ik:
Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op
je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.

En maar schrijven dat je wil dat ze het schroefje opsturen als iedere euro zo belangrijk is voor je gooi die tas dan lekker op marktplaats. Heb jij euro's en iemand anders wil vast wel naar een filiaal rijden. Hoezo ikke ikke.de pot verwijt de ketel.......

debijenkorf
door debijenkorf - Jan 22, 2015 om 10:58
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Rachelle,

Je geeft aan dat je reeds eerder telefonisch contact met ons hebt gehad en wij daarom jouw telefoonnummer etc al hebben.
Wij kunnen met de gegevens die je op deze site hebt geplaatst echter geen contact historie vinden in ons systeem.

We willen je echter graag helpen, daarom vragen we jou om jouw contactgegevens door te sturen naar info@debijenkorf.nl, of via een privé bericht op onze Facebook of Twitter pagina.
En als je in dit bericht verwijst naar deze vraag op Kassa, weten we gelijk waarvoor je deze gegevens doorgeeft. Dit in verband met jouw privacy, zodat je jouw gegevens niet openbaar hoeft te plaatsen. Dan kunnen we contact met je opnemen om dit met je te bespreken en op te lossen.

Wij horen graag van je!

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
de Bijenkorf

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2015 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rachella14/,

Gezien bovenstaande reactie denk ik dat het nu wel voor elkaar komt.
Laat nog even weten of het naar tevredenheid opgelost is.

Met vr.gr.