Heb gevraagd om schroefje van een loszittende hengel van een Michael Kors tas op te sturen. Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een kado. Aankoopbon od dergelijke is niet meer te achterhalen. Schroefje zou wel via Bijenkorf verkrijgbaar zijn maar willen verder niet helpen. Geen service toch.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Het zou toch van de zotte zijn als de Bijenkorf voor een ieder die meent garantie te hebben onderdelen zou moeten bestellen zonder bewijs van aankoop/garantie. Ik neem aan dat u begrijpt dat deze dure tassen op meer plaatsen worden verkocht, hoe weet de Bijenkorf dat juist uw tas bij hen is gekocht? Precies, geen bewijs geen schroefje! Ik vind het überhaupt al service dat ze zonder inname van de tas een schroefje willen versturen, meestal wordt het product opgestuurd en zit u weken zonder.En dan wordt u soms nog afgescheept met eigen schuld"of "ondeskundig gebruik" Tot zo ver Prima Service van de Bijenkorf.
die wil ik: Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.
.....Geen service toch...... Nee, maar wellicht is er sprake van spraakverwarring. Ze denken wellicht dat je een beroep op garantie doet. Neem nog eens contact op. Deel ze mee dat je de kosten wilt betalen.
Ik lees: "Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een cadeau"
"Destijds" is wanneer gekocht? En is dit wel bij de Bijenkorf gekocht? In mijn visie is het minimaal realistisch dat de Bijenkorf vraagt om enigerlei bewijs dat a/ zij de verkopende partij zijn, b/dat er nog sprake is van garantie. Of anders het gevraagde tegen een bepaalde vergoeding verstuurd/levert.
Dan lees ik: "Geen service toch", als elk bedrijf/winkel/shop iedereen op zijn/haar mooie blauwe ogen zou geloven qua aankoop, garantie enz. zouden er weinig overblijven denk ik.
[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 13:27]die wil ik: Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.
Of wij reageren, besluiten wij zelf. U gaat er vanuit dat de Bijenkorf 'een mannetje' hebben die jouw tas repareren. Nu daar zit geen 'mannetje'. Je tas wordt namelijk opgestuurd. En daarom dus al deze rompslomp wat betreft de reparatie.
Misschien heeft degene die je de tas hebt gegeven de bon nog.
Nogmaals: ik vraag niet om garantie, coulance o.d. maar om enig hulp.Kosten wil ik gaarne vergoeden. Degene die tas heeft gegeven is helaas niet bereikbaar (overleden.)
Zou toch even opnieuw contact opnemen met Bijenkorf klantenservice of ze zo'n schroefje kunnen/willen opsturen al dan niet tegen vergoeding.
Lukt dit niet: foto maken van defect schroefje en mail sturen naar leverancier met het verzoek om desbetreffend schroefje op te sturen. customerservice@michaelkors.com
@eachella/14, is het niet mogelijk om de tas bij de bekende schoen/sleutel en van alles maker het hengsel van de tas te laten repareren? Die lui doen bijna alle reparaties, soms dingen waarvan je denkt: hé, dat dit nog kan. Heb er zelf beste ervaring mee.
Helaas ben bij diverse schoen/sleutel en tassenwinkels geweest zonder resultaat. Maar geef het niet op zoek verder. Bedankt voor de tip. Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!!
[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 17:09]Helaas ben bij diverse schoen/sleutel en tassenwinkels geweest zonder resultaat. Maar geef het niet op zoek verder. Bedankt voor de tip. Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!! Als ik het goed begrijp wilt u gewoon betalen voor de reparatie, maar Bijenkorf weigert u te helpen, omdat u geen aankoopbon meer heeft. Dat vind ik ook een waardeloze service, dat ben ik met u eens.
[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 12:18]Heb gevraagd om schroefje van een loszittende hengel van een Michael Kors tas op te sturen. Antwoord Bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een kado. Aankoopbon od dergelijke is niet meer te achterhalen. Schroefje zou wel via Bijenkorf verkrijgbaar zijn maar willen verder niet helpen. Geen service toch. M.i. betreft het een online aankoop want een aankoopbon meesturen geldt voor eventuele reparatie onder garantie. De bon is er niet dus garantie is einde oefening. Wat te doen, neem de tas mee naar een filiaal vertel dat het een kado was en wellicht draaien ze er een schroefje in.
[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 17:09] Weet alleen dat Bijenkorf hetzelfde probleem heeft opgelost voor € 8,= maar ik heb geen aankoopbon dus kan ik ook niet geholpen worden flauw he. zijn dit nu service of niet!!!!!!
Ben je persoonlijk langs geweest? Of is er alleen schriftelijk gecommuniceerd. Zou een brief schrijven naar het hoofdkantoor: U kunt de filialen en het hoofdkantoor van de Bijenkorf schriftelijk benaderen via:
de Bijenkorf Afdeling Klant Contact Center Postbus 12870 1100 AW Amsterdam
Bedankt voor uw reactie: nGa zeer zeker de Bijenkorf aanschrijven maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Ben nl. al 2x tel. door klantenservice van Bijenkorf benaderd met hetzelfde resultaat: Aankoopbon overleggen, of filiaal bezoeken.
[quote=tijger1 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 12:57]Misschien kunt u rechtstreeks contact opnemen met Kors en daar dat schroefje krijgen. Belachelijke reactie van de Bijenkorf.
Hoezo belachelijke reactie Bijenkorf? TS schrijft nergens dat die tas daar ook gekocht is.
[quote=rachella/14 schreef op zaterdag 17 jan 2015, 11:50]... Ben nl. al 2x tel. door klantenservice van Bijenkorf benaderd met hetzelfde resultaat: Aankoopbon overleggen, of filiaal bezoeken. Nou, dan bezoek je toch een filiaal?
We begrijpen uit jouw bericht dat je niet tevreden bent met onze service. Dit vinden wij erg jammer om te lezen.
We willen daarom graag telefonisch contact met je hebben hierover om het e.e.a. te bespreken. Je kunt jouw telefoonnummer, indien je een Twitter of Facebook account hebt opsturen via een DM of privé bericht. Als je in dit bericht refereert naar jouw bericht op kassa.vara.nl dan bellen we jou.
Team webcare: Zoals reeds vermeld ben ik reeds 2 x gebeld dus tel. nr, adres etc is bij jullie bekend of wordt er weer langs elkaar heen gewerkt!!!! Zit niet meer op excuses te wachten maar op een oplossing welke jullie hadden kunnen geven. Antwoord op : Bezoek dan een filiaal, op Uw kosten???? of zwemt U misschien in de euro's.Baten en lasten ooit van gehoord????
Voor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal???? Extra kosten en nog geen reparatie. Schroefje kan toch ook tegen vergoeding worden opgestuurd maar Bijenkorf maakt alleen maar problemen. Ik zoek wel verder maar wil alleen aangeven hoe Bijenkorf haar klanten van service bediend. Winkel heb ik benaderd omdat dit probleem eerder door Bijenkorf was opgelost zie vorige correspondentie, ook als was deze persoon niet te spreken over onkostenvergoeding maar daar heb ik niet over gesproken. Service en hulp daarvoor moet je dus niet bij de Bijenkorf aankloppen helaas.
Heb zelf hele andere ervaringen met de Bijenkorf, altijd perfecte service, maar de service die gegeven wordt betreft wel spul wat bij de Bijenkorf is gekocht.lijkt me ook logisch.
Als ik alle reacties lees kom ik met een paar vragen:
Is de tas ja / nee "destijds" gekocht bij de Bijenkorf? Is er sprake van garantie ja / nee? Is de vraagsteller bereidt om enige moeite te doen om de tas gerepareerd te krijgen? Gelet op de antwoorden van de TS zou ik eventueel de gedachte kunnen krijgen dat er een taxi moet komen voorrijden met het schroefje, maar nee, dat denk ik maar, dat is niet zo.
Voor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal???? En waarom niet als u wel allerlei telefoontjes pleegt, brieven en emails wil schrijven .....
Voor de degene die willen weten of de tas wel of niet bij de Bijenkorf is gekocht heb ik maar 1 goede raad voor jullie een vraag voor mij een weet. !!!!!!!!!!! Garantie is niet van toepassing vraag om oplossing met e.v.t. kosten. Aankoopbon is er niet voor de zoveelste keer heeft niets te maken mijn vraag was om hulp te verlenen. Taxi met schroefje is alleen weggelegd voor denkers en niet voor doeners met enig begrip.Telefoontjes zijn niet door mij gepleegd maar door Bijenkorf. Ik heb alleen verzocht of er een mogelijkheid was een schroefje toe te sturen voor een Michael Kors handtas (hengsel) en dat de Bijenkorf dat eerder heeft meegemaakt. Wat is hier nu raar aan of verkeerd!!!!!!!!!!!! Vraag alleen om positieve reacties of oplossing maar laat a.u.b. overige reacties en vragen achterwege mijn vraag is daar niet voor bedoeld zonde van Uw tijd.
Dan maar een positieve reactie. U hebt groot gelijk dat de Bijenkorf dat moet doen en als ze geen monteur sturen met een schroefje, moeten ze u toch minstens een nieuwe tas geven, met bloemen als excuses dat ze dat niet eerder gedaan hebben. Zogoed?;-))
U is wel een opgewonden standje, als de tas bij de Bijenkorf is aangeschaft kunt u dat gewoon vermelden. Ik persoonlijk ga er dan van uit dat u de tas niet bij de Bijenkorf heeft gekocht maar wel de volledige service verwacht. De bijenkorf wil u wel service verlenen maar u bent te beroerd om die te accepteren. Off topic als u net zo met de Bijenkorf communiceert als dat u hier doet bent u de aangeboden service helemaal niet waard.
Ron, Bij mij zit geen schroefje los maar ben het kwijt. Welke Service is aangeboden door de Bijenkorf???????????????? Raadpleeg a.u.b. de volledige correspondentie alvorens U een reactie geeft maar geen enkele oplossing bied. Discussie gesloten. Dank U.
Dit is de afdeling Vraag & Antwoord, niet Discussies. Ook kunt u hier niets sluiten. U kunt hooguit het vinkje weghalen, dan krijgt u de reacties niet meer binnen.
En u mocht toch met de tas langskomen? Dan had u beslist een schroefje gekregen.
Er zijn hierboven al enkele oplossingen gegeven: Toch nog maar een keer contact opnemen met de Bijenkorf, brief hoofdkantoor. Eventueel vermelden dat de tas voor u een emotionele waarde heeft en dat het voor u niet mogelijk is een filiaal te bezoeken. Dat begrijp ik tenminste uit uw uitleg. Contact opnemen met Michael Kors.
Als de persoon die het gelukt is wél een schroefje te bestellen een bekende van u is, zou u hem/haar kunnen vragen dit voor u te doen. Als er in uw woonplaats een andere verkooppunt van dit merk is kunt u daar vragen of het mogelijk is het voor u te bestellen. Hier zou u een winkel kunnen vinden: http://www.lovestohave.com/search?merk=163&categorie=3&plaats=Utrecht
Geen gelijk krijgen komt wel erg hard bij u aan. Ik heb uw volledige correspondentie op dit forum gelezen en daaruit blijkt dat u alles wil maar er niets voor wil doen. Service is een dienst richting klant geen plicht, wilt u service dan bepaald de Bijenkorf in dit geval de voorwaarden en niet u.
Misschien is het een idee om eens bij een ijzerwarenwinkel of bouwmarkt in uw woonplaats langs te gaan om te zien of ze daar schroefjes verkopen die passen? U kunt ook een gezellig dagje uit overwegen naar een plaats waar een Bijenkorf gevestigd is. Mijn ervaringen met de service van de Bijenkorf zijn altijd prima geweest, ik kon dan ook aantonen dat het product daar gekocht was, maar de service heb ik zelden nodig gehad. Dat de klantenservice u al een paar keer gebeld heeft en ook hier reageert vind ik eigenlijk ook wel onder service vallen, ondanks dat u geen aankoopbewijs heeft. En dat u naar het lijkt wel geholpen kunt worden als u langs de winkel gaat vind ik eigenlijk ook wel service, zo zonder aankoopbewijs. Er zijn vele winkels die dergelijke tassen verkopen, misschien kunt u daar dan eens proberen. Ik zou de andere schroefjes wat vastzetten met lijm of nagellak o.i.d. anders heeft u mogelijk snel weer iets te mopperen en dan ook nog tegen mensen die de tijd nemen om u vooruit helpen zoals op dit forum. Lees ook eens: klik hier en klik hier.
[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 13:27]die wil ik: Lees de klacht eerst goed voor je een antwoord geeft Bijenkorf stuur niets op je antwoord slaat nergens op alleen maar ikke, ikke ,ikke wilikke maar geen enkel respect of normen en waarden. Mijn verzoek reageer a.u.b. niet meer.
En maar schrijven dat je wil dat ze het schroefje opsturen als iedere euro zo belangrijk is voor je gooi die tas dan lekker op marktplaats. Heb jij euro's en iemand anders wil vast wel naar een filiaal rijden. Hoezo ikke ikke.de pot verwijt de ketel.......
Je geeft aan dat je reeds eerder telefonisch contact met ons hebt gehad en wij daarom jouw telefoonnummer etc al hebben. Wij kunnen met de gegevens die je op deze site hebt geplaatst echter geen contact historie vinden in ons systeem.
We willen je echter graag helpen, daarom vragen we jou om jouw contactgegevens door te sturen naar info@debijenkorf.nl, of via een privé bericht op onze Facebook of Twitter pagina. En als je in dit bericht verwijst naar deze vraag op Kassa, weten we gelijk waarvoor je deze gegevens doorgeeft. Dit in verband met jouw privacy, zodat je jouw gegevens niet openbaar hoeft te plaatsen. Dan kunnen we contact met je opnemen om dit met je te bespreken en op te lossen.
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan. Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso.
Lees meer
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp
...
Lees meer
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest
...
Lees meer
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst. Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij. Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer