he
door hetkannietwaarzijn 30 mrt. 2016 om 11:14
Winkels & webshops
Slechte kwaliteit stoelen van Rofra meubelen

Slechte kwaliteit stoelen van Rofra meubelen

Inmiddels ben ik sinds 1.5 jaar in het bezit van eetkamerstoelen van Rofra meubelen. Enkele weken geleden zakt mijn man door een stoel en komen wij tot de ontdekking dat de stoel van een soort samengeperst materiaal is gemaakt en ontdekken wij vervolgens scheurvorming in de overige stoelen. Uiteraard mijn beklag gedaan maar werd afgewimpeld met het feit dat de scheurvorming door de cv zou komen en ze weigeren om uberhaupt iets te ondernemen.Ik mag dus twee stoelen met gebreken aanbieden voor reparatie maar de overige vier stoelen daar wordt niets aan gedaan.Ik heb per stoel 369,00 betaald en voor dit bedrag dacht ik dus kwaliteit te kopen. Ik weet nu niet meer hoe te handelen.
Heeft u advies,
Met vriendelijke groet,
Sandra van Geemen

1283 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door Gerry1969 - 30 mrt. 2016 om 11:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Na 1.5 jaar mag u er terecht vanuit gaan dat u de stoel gerepareerd krijgt. Bijna Ieder huis in Nederland heeft cv en daar moet de stoel gewoon tegen kunnen.  Dit is geen rare of bijzondere situatie. 
Voor dat geld mag u nu zeker een stukje service opeisen. U gebruikt de stoel niet in een buitensporige situatie. 
Aangetekende brief sturen en uw recht opeisen, check consuwijzer.nl voor een voorbeeldbrief. 
Succes 
Diewilik

door marita5 30 mrt. 2016 om 11:48
8288 Antwoorden / 13 Vragen

15 jaar ;-) er staat een punt tussen dit moet volgens mij 1,5 jaar zijn

door Gerry1969 30 mrt. 2016 om 11:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hoi Maria, reeds gecorrigeerd :-)

door marita5 30 mrt. 2016 om 11:50
8288 Antwoorden / 13 Vragen

ik vond het wel grappig .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ar
Arend Boersma - 22 jan. 2020 om 13:00
Garantie & verzekeringen

Auto verzekering opzeggen Allianz

Goedemiddag,

Ik heb een vraag,heb vorig jaar mijn verzekering opgezegd bij Allianz voor dat het verlengd zou worden,maar door interne inbraak bij Allianz in het archief liep dat vertraging op en ook nog dat de afdelingen niet echt samen werkten.
Na meerdere keren(+/- 7 X) hebben gebeld waar je +/- 45 minuten tot een uur ik de wacht te hebben gestaan,kreeg 4 van de 6 keer te horen v ... Lees meer

jo
jover74 - 22 jan. 2020 om 15:05
Geldzaken & recht

150 eur reservering Tinq/Moneyou

Exact een week geleden heb ik geprobeerd te tanken bij Tinq. Na het invoeren van de betaalpas kwam er een melding 'betaalpas geweigerd'. vervolgens even gewacht en opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat. Zonder benzine verlaat ik het onbemand station. De volgende dag kom ik tot de ontdekking dat er 2 x 150 euro is afgeschreven van mijn rekening. Gebeld met Moneyou. Medewerker geeft aan dat hij ... Lees meer

mjvanderwerf - 22 jan. 2020 om 19:10
Computers & telefonie

Vinted

Hallo,
wat vindt Ed van Vinted ?
Ed vindt dat Vinted met e-mail bereikbaar zou moeten zijn.
Vind jij dat ook ?
Zo ja, hoe dan ?
MJ Lees meer