Em
door Emile66 Jun 21, 2018 om 13:01
Winkels & webshops
Sportartikelenwinkel.nl

Sportartikelenwinkel.nl

Op 25-5 heb ik bij sportartikelenwinkel.nl (onderdeel van Athleteshop.nl) een Sena 20S communicatiesysteem besteld. Omdat deze niet geleverd werd, heb ik contact opgenomen met ze. Op 4 juni heb ik van ene Nienke een reactie gehad met excuses, product is niet meer leverbaar, order is geannuleerd en terugbetaling zal binnen 14 dagen plaatsvinden. Mijn ordernummer is 15000002251.

Ik heb gisteren eindelijk telefonisch contact gehad (ene Roelof), die zou het uitzoeken en geld zou direct terug gestort worden. Niets meer terug gehoord daarna en ook geen geld gezien.

Ik weet dat jullie recentelijk een programma gewijd hebben aan Athleteshop / Sportartikelenwinkel.nl, maar de problemen zijn er nog steeds, zeker gezien de vele reacties op Trustpilots met allemaal hetzelfde (geld wordt niet terug gestort). Kunnen jullie nog iets betekenen hierin? Zodat ik hopelijk toch nog mijn geld terug ga krijgen (€224.89)? 

Alvast dank voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Emile

1534 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2018 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar waarom bestelt u bij een winkel waar zoveel klachten over zijn?

marita5
door marita5 - Jun 21, 2018 om 13:52
11505 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Emile66 , 

Stuur Athleteshop een brief / of mail , zie hier de voorbeeldbrief ( moet u wel iets aanpassen ) klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Bied dit geen oplossing , dien dan een klacht in bij consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer

panter22
door panter22 - Jun 21, 2018 om 16:50
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je al schriftelijk een klachtingediend? Kijk in artikel 16
https://www.sportartikelenwinkel.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden#article16

marita5
door marita5 Jun 21, 2018 om 17:29
11505 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , dit had ik ook gelezen , maar ik vind geen klachtenformulier .

panter22
door panter22 Jun 22, 2018 om 08:34
6599 Antwoorden / Vragen

Ik zie ook geen klachtenformulier. Maar een klacht indienen per mail kan natuurlijk ook.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer

Je
JeffVb - Apr 11, 2024 om 13:44
Geldzaken & recht

DPD bezorger bezorgd niet

Lange intro:
Gisteren zou er een pakket bezorgd worden via DPD. Het gaat hier vaker mis met DPD in de flat (niet alleen bij mij, maar voor de gehele flat). Er wordt nooit aangebeld en ze sturen altijd een mail met 'we hebben u gemist'.  Dit gebeurde gisteren ook. Alleen heb ik nu geobserveerd en opgenomen wat er gebeurd. Ik was vrij van werk en kon dus rustig alles in de gaten houden. Nu vo ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer