Em
door Emile66 Jun 21, 2018 om 13:01
Winkels & webshops
Sportartikelenwinkel.nl

Op 25-5 heb ik bij sportartikelenwinkel.nl (onderdeel van Athleteshop.nl) een Sena 20S communicatiesysteem besteld. Omdat deze niet geleverd werd, heb ik contact opgenomen met ze. Op 4 juni heb ik van ene Nienke een reactie gehad met excuses, product is niet meer leverbaar, order is geannuleerd en terugbetaling zal binnen 14 dagen plaatsvinden. Mijn ordernummer is 15000002251.

Ik heb gisteren eindelijk telefonisch contact gehad (ene Roelof), die zou het uitzoeken en geld zou direct terug gestort worden. Niets meer terug gehoord daarna en ook geen geld gezien.

Ik weet dat jullie recentelijk een programma gewijd hebben aan Athleteshop / Sportartikelenwinkel.nl, maar de problemen zijn er nog steeds, zeker gezien de vele reacties op Trustpilots met allemaal hetzelfde (geld wordt niet terug gestort). Kunnen jullie nog iets betekenen hierin? Zodat ik hopelijk toch nog mijn geld terug ga krijgen (€224.89)?

Alvast dank voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Emile

1534 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2018 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom bestelt u bij een winkel waar zoveel klachten over zijn?

marita5
door marita5 - Jun 21, 2018 om 13:52
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Emile66 ,

Stuur Athleteshop een brief / of mail , zie hier de voorbeeldbrief ( moet u wel iets aanpassen ) klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug

Bied dit geen oplossing , dien dan een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer

panter22
door panter22 - Jun 21, 2018 om 16:50
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je al schriftelijk een klachtingediend? Kijk in artikel 16
https://www.sportartikelenwinkel.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden#article16

marita5
door marita5 Jun 21, 2018 om 17:29
11505 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , dit had ik ook gelezen , maar ik vind geen klachtenformulier .

panter22
door panter22 Jun 22, 2018 om 08:34
6599 Antwoorden / Vragen

Ik zie ook geen klachtenformulier. Maar een klacht indienen per mail kan natuurlijk ook.