Nv
door NvK Aug 5, 2020 om 18:46
Winkels & webshops
Supermarkt Jumbo berekent onjuiste prijzen bij online bestelling

Supermarkt Jumbo berekent onjuiste prijzen bij online bestelling

Ik laat mijn boodschappen al een aantal jaren door Jumbo thuis bezorgen. Nu heb ik een online aanbieding besteld van pijnboompitten 2 + 1 gratis. 1 zakje kost online EUR 5,49. Na bestellen blijkt de prijs per zakje opeens verhoogd te zijn naar € 6,51. De klantenservice zegt dat zij daar niets aan kunnen doen, want dit staat in mijn orderbevestiging. Volgens deze medewerkster wordt de prijs gehanteerd die de winkel die de bezorging doet in de winkel aan de klanten in rekening brengt, ik had mijn bestelbon maar moeten controleren. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik alle boodschappen die ik online besteld heb nadien nog moet gaan controleren. Heeft iemand een zelfde ervaring?

5318 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Aug 5, 2020 om 18:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Raar, ik krijg een andere prijs:

Tr
door Trostomaat Aug 5, 2020 om 19:34
239 Antwoorden / Vragen

Ik krijg die prijs ook.

Gr
door Grunn1 Aug 5, 2020 om 21:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hier ook 6,48

mr
door mrmoto - Aug 6, 2020 om 09:25
167 Antwoorden / 4 Vragen
1

of bel Frits even op inVeghel krijg je goede uitleg.

alfatrion
door alfatrion - Aug 6, 2020 om 09:59
1659 Antwoorden / 1 Vragen
4

U heeft € 1,02 onverschuldigd betaald. Jumbo heeft u een aanbod gedaan van € 5,49 en dat aanbod heeft u aanvaard. Jumbo moet gewoon voor die prijs leveren. Dat Jumbo de prijs tijdens het bestelproces heeft verhoogt en u dat heeft gecontroleert maakt dat niet anders. Eerlijk gezegd siert het de verkoper niet om u dat voordeel niet te gunnen. Ze hebben duidelijk inmiddels de prijs aangepast.

Als u wilt kunt u met uw klacht naar de reclame code commissie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer