ly
door lydia.olsthoorn Sep 15, 2017 om 12:19
Winkels & webshops

Supervoordeelshop

15-09-2017 Beste mensen,
Dacht gratis account voor supervoordeelshop aangemaakt te hebben,
bleek aanvankelijk gratis account te hebben en heb het later omgezet in een betaald account.
Ik kreeg allerlei e-mails van hen  en heb niet zorgvuldig genoeg alles goed doorgelezen!
Werd er gezegd dat ik na 15 dagen heb gereageerd om het af te zeggen!
Had 14 dagen bedenktijd!Had zelf het idee dat ik een gratis account had!
Ik moet nu 16,95 betalen terwijl ik niets gekocht heb, krijg zogenaamd credits van hen waar ik dan iets voor kan kopen!
Bleek dus 1 DAG TE LAAT MET  AFZEGGEN. HEBBEN JULLIE MEER KLACHTEN OVER SUPERVOORDEELSHOP.
Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!

Met vriendelijke groeten,
Lydia Olsthoorn .

3619 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 15, 2017 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U " dacht"  iets te hebben, wat u later omgezet hebt. En dan krijgt u mails die u niet leest. En dan bent u te laat.

U kunt dus beter uzelf waarschuwen.

costnix
door costnix - Sep 15, 2017 om 12:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag het de redactie van Kass:
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2017 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bedankt, maar ik doe nooit aan die onzin mee.

Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!

tijger1
door tijger1 - Sep 15, 2017 om 12:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus besteed die credits en klaar.

marita5
door marita5 - Sep 15, 2017 om 12:38
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lydia Olsthoorn ,

Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!

 Ik vind er niks ondoorzichtig aan , staat duidelijk op de site , is maandelijks opzegbaar , klik op de rode regel .

https://supervoordeelshop.nl

ge
door george321 - Sep 15, 2017 om 12:42
390 Antwoorden / 1 Vragen

U was 1 dag te laat, nou dat heet eigen schuld, dikke bult. Dank voor de waarschuwing, maar dat ondoorzichtige wat u van die shop noemt zie ik anders. Volgende keer wel alles goed lezen en op tijd reageren.

ne
door neodutchio - Sep 15, 2017 om 13:59
5142 Antwoorden / 12 Vragen

U gaat een gratis account aan die u zelf omzet naar een betaalde service. U leest niet wat het inhoud en zegt weer op. Hoe weet u dat het ondoorzichtig is als u zelf de mailtjes niet leest? Hoe duidelijk wilt u alles op papier hebben? Daarbij hoort iedere Nederlander de wet te kennen en die geeft aan dat u altijd een herroepingstijd hebt van 14 dagen.

U kent de woorden laster en smaad? Er is hier niets verkeerds gegaan, behalve door u. Niet echt netjes om dan zo boos op een ander te worden.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Sep 16, 2017 om 00:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

OOK IK HOEF NIET GEWAARSCHUWD TE WORDEN, EN OOK NIET IN OVERBODIGE HOOFDLETTERS, UITROEPTEKENS EN VETTE TEKST!!!
Dat is nl niet toegestaan op deze site. Zou u ook weten als u de spelregels gelezen had. Maar net zoals u de regels van die shop niet gelezen hebt heeft u natuurlijk ook niet de spelregels hier gelezen.
Ik doe nl ook niet aan zulke fratsen. Wie gaat nu betalen voor zogenaamde voordeeltjes en vooral ook omdat de voordeeltjes ook zonder zoiets te verkrijgen zijn en meestal betere voordelen. Bovendien koop je dan spullen die je niet wilt hebben dan wel anders niet gekocht zou hebben.
Een goede les dus dat u nu moet betalen.
Mijn waarschuwing aan u is: blijf voortaan weg van dergelijke onzinnige websites en als u zo nodig toch wilt kijken, leer dan eerst goed en zorgvuldig lezen.
Ik begrijp ook niet dat u apart een account aanmaakt om dit te melden. Zonde van uw tijd en energie, bovendien ontbreekt een vraag en dat is toch wel de bedoeling van deze rubriek Vraag en Beantwoord.
Niet meer doen dus, aanmelden op dergelijks sites en voor zulke onzin.

ie
door ief228 - Sep 22, 2017 om 12:08
1 Antwoorden / Vragen

Beste Lydia, Hier speelt hetzelfde. Op een of andere manier was het doorgelinkt van Gratis.nl naar Supervoordeel shop. Het enige wat ik gedaan heb is gekeken op de site en mijn email adres klaarblijkelijk daarmee bevestigt. Totaal niets aangevinkt, ook geen abonnement uitgezocht.  Heb bevestiging via mail gekregen maar aangezien de aanhef "gratis account" was heb ik het niet gelezen, bovendien had ik geen abonnement en hoef ik ook niets af te zeggen. 1 minuut na dat de 15e dag begon had ik een nota. Gebeld geschreven etc en krijg nu allerlei betalingsherinneringen .
U heeft gelijk wat u zegt over dit bedrijf. Misleiding!!! Een waarschuwing is wel degelijk op zijn plaats.

Volgens mij zijn de reacties die ik hier lees n.a.v. jouw mails ook van supervoordeelshop ;)

Overigens stond in de aanmelding voor gratis account dat het emailadres een achternaam moest bevatten, dat doet het bij mij niet en mijn achternaam klopt ook niet op de nota's.  Met vriendelijke groeten, Yvette

tijger1
door tijger1 Sep 22, 2017 om 12:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard werken wij hier allemaal ook bij Supervoordeelshop. Wat dacht u dan?:-;;

ie
door ief228 Sep 22, 2017 om 12:35
1 Antwoorden / Vragen

Precies, omdat ook die mevrouw een gratis abonnement had en niets gekocht heeft en ook geen abonnement is aangegaan, daarom vind ik het antwoord nogal kortzichtig

marita5
door marita5 Sep 22, 2017 om 12:36
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ief28 , mijn antwoord op deze vraag van Ts is supervoordelig , gratis en zonder credits . Lezen kunt u ook niet , Ts had een gratis account omgezet naar een betaald account .

ie
door ief228 Sep 22, 2017 om 12:41
1 Antwoorden / Vragen

En hoe bedoel je besteedt die Credits? Wat kan ik met die zgn credits waar ik met mijn (niet bestelde) abonnement zgn recht op heb. Ik krijg er geen antwoord op per mail. Het risico om in te loggen en te kijken en zodoende weer aan een abonnement vast zit is ook nog aanwezig.........

Ik hoop met recht dat Kassa hier een onderwerp aan besteed in volgende uitzending!!!!

ie
door ief228 Sep 22, 2017 om 12:42
1 Antwoorden / Vragen

Maar  Tijger 1, zo werkt het wel daar bij die Shop.

Alleen door de site aan te klikken heb je al een abonnement aan je broek. Spreek uit ervaring dus...

marita5
door marita5 Sep 22, 2017 om 12:46
11504 Antwoorden / 15 Vragen

@ief228 , neem contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .https://www.consuwijzer.nl/contact

tijger1
door tijger1 Sep 22, 2017 om 12:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nnou, ik heb op 15 september, naar aanleiding van de vraag, al op die site gekeken en ik heb echt geen abonnement aan mijn broek.

Ik zie vijf dingen die u GRATIS zou kunnen krijgen voor die credits.

En natuurlijk besteedt Kassa hier geen aandacht aan. Waarom zouden ze? Mensen melden zich toch zelf aan!

marita5
door marita5 Sep 22, 2017 om 12:58
11504 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , ik heb ook op de site geklikt , om de link te plaatsen en geklikt op de abonnementen , tot op heden vandaag geen abonnement aan mijn broek .

panter22
door panter22 Sep 22, 2017 om 13:32
6599 Antwoorden / Vragen

@Ief228, Als je op de site kijkt, gebeurt er niets. Je hebt je gegevens ingevuld en je gratis aangemeld.
Je kreeg een bevestiging via de mail. Heb je die bevestiging intussen al gelezen?
Nu kun je dingen doen, blijven volhouden dat je geen abonnement hebt afgesloten en niet betalen. (Je abonnement loopt intussen door)
Of je abonnement opzeggen en 2 maanden betalen En van die credits kun je maar beter afblijven als je geen abonnement hebt..

el
door elsjeelshof - Sep 23, 2017 om 10:02
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ja Lydia,  Mij is hetzelfde overkomen, heb na de eerste factuur schriftelijk de vraag gesteld waarvoor ik moest betalen maar kreeg geen antwoord. Nu heb ik een aanmaning van € 31.95 maar betaald om geen verdere problemen te krijgen.
Mvg

Rieke Spijk

panter22
door panter22 Sep 23, 2017 om 17:31
6599 Antwoorden / Vragen

Ben je nu wel van het abonnement af? Mogelijk niet en krijg je een nieuwe factuur voor de volgende maand. Let op je bankrekening.

tijger1
door tijger1 Sep 23, 2017 om 17:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@rieke. Dus u hebt ook zomaar een betaald abonnement zonder zich aan te melden? En daar gaat u dan ook nog voor betalen? U bent de perfecte melkkoe.

Maar hebt u dat niet-bestaande abonnement nou wel opgezegd, want anders blijft het aan de gang.

ni
door nina mulder-alssema - Sep 25, 2017 om 16:17
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde ervaren met de supervoordeelshop! Als je opgezet moet je sowieso 2 x betalen voor niks!
Groet, Nina Mulder

tijger1
door tijger1 Sep 25, 2017 om 16:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Beetje zuiniger zijn met uw gegevens, niet zomaar overal invullen. Dan hebt u dat gedoe niet.

NI
door NINI - Oct 2, 2017 om 15:57
1 Antwoorden / Vragen

Beste mensen, Zo duidelijk vind ik het niet.
Ik dacht een gratis account aangemaakt te hebben en nu moet ik 16,95 per maand betalen.
Bovendien zou er pakket verstuurd zijn van een gratis bestelling, die ik ooknooit ontvangen heb.
Vervolgens moet ik inloggen om bij de verzendgegevens te komen en dat kan ook niet.
Het kan allemaal wel ergens staan, maar dan vooral zo onduidelijk mogelijk, dat noem ik MISLEIDING!!

ma
door mark de wit - Oct 18, 2017 om 09:13
1 Antwoorden / Vragen

Beste Lydia,

ik heb hetzelfde probleem. Het account was 100% gratis. Ik had nergens op geklikt en opeens moet ik nu betalen. Weet jij hoe ik dit account nu moet opzeggen?

Mvg

mark de wit

gerbera
door gerbera Oct 18, 2017 om 10:52
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Even de berichten doorlezen die u heeft ontvangen. Daar zal wel in staan hoe u kunt opzeggen.

marita5
door marita5 Oct 18, 2017 om 10:58
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mark De Wit , u kunt hier opzeggen , klik op de rode regels https://supervoordeelshop.nl/faq.php Neem ook eens contact op met consuwijzer https://www.consuwijzer.nl/contact

gerbera
door gerbera - Oct 18, 2017 om 10:51
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Zo ondoorzichtig is het niet. Het probleem is het woordje "gratis" Het klopt helemaal, het aanmaken van een account is gratis.
Het vervolg echter niet maar dat wordt dan snel over het hoofd gezien.

Ce
door Cees Groot - Oct 24, 2017 om 12:59
2 Antwoorden / Vragen

Wij hebben het gratis account ontvangen na het invullen van een enquete, daarna de gratis credits gebruikt.En toen ontvingen wij de factuur.

tijger1
door tijger1 Oct 24, 2017 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, en?

gerbera
door gerbera Oct 24, 2017 om 15:55
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Bofkont.