Supervoordeelshop
15-09-2017 Beste mensen,
Dacht gratis account voor supervoordeelshop aangemaakt te hebben,
bleek aanvankelijk gratis account te hebben en heb het later omgezet in een betaald account.
Ik kreeg allerlei e-mails van hen en heb niet zorgvuldig genoeg alles goed doorgelezen!
Werd er gezegd dat ik na 15 dagen heb gereageerd om het af te zeggen!
Had 14 dagen bedenktijd!Had zelf het idee dat ik een gratis account had!
Ik moet nu 16,95 betalen terwijl ik niets gekocht heb, krijg zogenaamd credits van hen waar ik dan iets voor kan kopen!
Bleek dus 1 DAG TE LAAT MET AFZEGGEN. HEBBEN JULLIE MEER KLACHTEN OVER SUPERVOORDEELSHOP.
Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!
Met vriendelijke groeten,
Lydia Olsthoorn .
Bedankt, maar ik doe nooit aan die onzin mee.
Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!
Hallo Lydia Olsthoorn ,
Ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de Supervoordeelshop!!!
Ik vind er niks ondoorzichtig aan , staat duidelijk op de site , is maandelijks opzegbaar , klik op de rode regel .
https://supervoordeelshop.nl
U was 1 dag te laat, nou dat heet eigen schuld, dikke bult. Dank voor de waarschuwing, maar dat ondoorzichtige wat u van die shop noemt zie ik anders. Volgende keer wel alles goed lezen en op tijd reageren.
U gaat een gratis account aan die u zelf omzet naar een betaalde service. U leest niet wat het inhoud en zegt weer op. Hoe weet u dat het ondoorzichtig is als u zelf de mailtjes niet leest? Hoe duidelijk wilt u alles op papier hebben? Daarbij hoort iedere Nederlander de wet te kennen en die geeft aan dat u altijd een herroepingstijd hebt van 14 dagen.
U kent de woorden laster en smaad? Er is hier niets verkeerds gegaan, behalve door u. Niet echt netjes om dan zo boos op een ander te worden.
Topantwoord
OOK IK HOEF NIET GEWAARSCHUWD TE WORDEN, EN OOK NIET IN OVERBODIGE HOOFDLETTERS, UITROEPTEKENS EN VETTE TEKST!!!
Dat is nl niet toegestaan op deze site. Zou u ook weten als u de spelregels gelezen had. Maar net zoals u de regels van die shop niet gelezen hebt heeft u natuurlijk ook niet de spelregels hier gelezen.
Ik doe nl ook niet aan zulke fratsen. Wie gaat nu betalen voor zogenaamde voordeeltjes en vooral ook omdat de voordeeltjes ook zonder zoiets te verkrijgen zijn en meestal betere voordelen. Bovendien koop je dan spullen die je niet wilt hebben dan wel anders niet gekocht zou hebben.
Een goede les dus dat u nu moet betalen.
Mijn waarschuwing aan u is: blijf voortaan weg van dergelijke onzinnige websites en als u zo nodig toch wilt kijken, leer dan eerst goed en zorgvuldig lezen.
Ik begrijp ook niet dat u apart een account aanmaakt om dit te melden. Zonde van uw tijd en energie, bovendien ontbreekt een vraag en dat is toch wel de bedoeling van deze rubriek Vraag en Beantwoord.
Niet meer doen dus, aanmelden op dergelijks sites en voor zulke onzin.
Beste Lydia, Hier speelt hetzelfde. Op een of andere manier was het doorgelinkt van Gratis.nl naar Supervoordeel shop. Het enige wat ik gedaan heb is gekeken op de site en mijn email adres klaarblijkelijk daarmee bevestigt. Totaal niets aangevinkt, ook geen abonnement uitgezocht. Heb bevestiging via mail gekregen maar aangezien de aanhef "gratis account" was heb ik het niet gelezen, bovendien had ik geen abonnement en hoef ik ook niets af te zeggen. 1 minuut na dat de 15e dag begon had ik een nota. Gebeld geschreven etc en krijg nu allerlei betalingsherinneringen .
U heeft gelijk wat u zegt over dit bedrijf. Misleiding!!! Een waarschuwing is wel degelijk op zijn plaats.
Volgens mij zijn de reacties die ik hier lees n.a.v. jouw mails ook van supervoordeelshop ;)
Overigens stond in de aanmelding voor gratis account dat het emailadres een achternaam moest bevatten, dat doet het bij mij niet en mijn achternaam klopt ook niet op de nota's. Met vriendelijke groeten, Yvette
Uiteraard werken wij hier allemaal ook bij Supervoordeelshop. Wat dacht u dan?:-;;
Precies, omdat ook die mevrouw een gratis abonnement had en niets gekocht heeft en ook geen abonnement is aangegaan, daarom vind ik het antwoord nogal kortzichtig
Hallo ief28 , mijn antwoord op deze vraag van Ts is supervoordelig , gratis en zonder credits . Lezen kunt u ook niet , Ts had een gratis account omgezet naar een betaald account .
En hoe bedoel je besteedt die Credits? Wat kan ik met die zgn credits waar ik met mijn (niet bestelde) abonnement zgn recht op heb. Ik krijg er geen antwoord op per mail. Het risico om in te loggen en te kijken en zodoende weer aan een abonnement vast zit is ook nog aanwezig.........
Ik hoop met recht dat Kassa hier een onderwerp aan besteed in volgende uitzending!!!!
Maar Tijger 1, zo werkt het wel daar bij die Shop.
Alleen door de site aan te klikken heb je al een abonnement aan je broek. Spreek uit ervaring dus...
@ief228 , neem contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .https://www.consuwijzer.nl/contact
Nnou, ik heb op 15 september, naar aanleiding van de vraag, al op die site gekeken en ik heb echt geen abonnement aan mijn broek.
Ik zie vijf dingen die u GRATIS zou kunnen krijgen voor die credits.
En natuurlijk besteedt Kassa hier geen aandacht aan. Waarom zouden ze? Mensen melden zich toch zelf aan!
@tijger1 , ik heb ook op de site geklikt , om de link te plaatsen en geklikt op de abonnementen , tot op heden vandaag geen abonnement aan mijn broek .
@Ief228, Als je op de site kijkt, gebeurt er niets. Je hebt je gegevens ingevuld en je gratis aangemeld.
Je kreeg een bevestiging via de mail. Heb je die bevestiging intussen al gelezen?
Nu kun je dingen doen, blijven volhouden dat je geen abonnement hebt afgesloten en niet betalen. (Je abonnement loopt intussen door)
Of je abonnement opzeggen en 2 maanden betalen En van die credits kun je maar beter afblijven als je geen abonnement hebt..
Ja Lydia, Mij is hetzelfde overkomen, heb na de eerste factuur schriftelijk de vraag gesteld waarvoor ik moest betalen maar kreeg geen antwoord. Nu heb ik een aanmaning van € 31.95 maar betaald om geen verdere problemen te krijgen.
Mvg
Rieke Spijk
Ben je nu wel van het abonnement af? Mogelijk niet en krijg je een nieuwe factuur voor de volgende maand. Let op je bankrekening.
@rieke. Dus u hebt ook zomaar een betaald abonnement zonder zich aan te melden? En daar gaat u dan ook nog voor betalen? U bent de perfecte melkkoe.
Maar hebt u dat niet-bestaande abonnement nou wel opgezegd, want anders blijft het aan de gang.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel
Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer