lapjeskat
door lapjeskat Dec 2, 2016 om 10:33
Winkels & webshops

Teezily levert niet

Ik heb enige weken geleden een trui bij Teezily.com besteld. Wel betaald maar niet geleverd. Ook een bericht van verzending ontvangen. Maar dat is dan ook alles. Telefoon wordt niet beantwoord. Houden je 20 minute in de wacht en verbreken dan de verbinding. Zeggen wel dat je ze op de website kunt bereiken. Op hun site is geen mailadres te vinden. Alleen een item met veelgestelde vragen. Maar daar staat de vraag van niet ontvangen producten niet bij. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bedrijf of ben ik nu opgeicht?

19107 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2016 om 10:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u met een creditcard betaald hebt, neem dan contact op met uw card maatschappij. Hebt u met Paypal betaald, nerm met hen contact op.

Cookies
door Cookies - Dec 2, 2016 om 10:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geen enkel artikel is bij mij aanklikbaar, 2 browsers geprobeerd. Teezily is een vergaarbak voor allerlei figuren om hun artikelen aan te bieden. Voortaan beter opletten waar je wat besteld. Hou er maar rekening mee dat je je geld kwijt bent.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Dec 2, 2016 om 10:53
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lapjeskat ,

Dit is een bedrijf wat gevestigd is in Frankrijk zie hier :

De huidige Algemene Voorwaarden (hierna te noemen ToU) van toepassing zijn op het creëren van producten te koop op de website www.teezily.com aangeboden door het bedrijf TEEZILY SAS, een Frans bedrijf, ingeschreven bij de RCS (Registre du Commerce et de sociétés) van Parijs onder het nummer 789 517 695, en wordt geregistreerd onder de BTW intracommunautaire nummer FR 17797742681, waarvan het hoofdkantoor zijn te vinden op 6, Rue Léon Cogniet 75017 PARIS.

De levertijd voor een zending binnen Europa bedraagt 10 tot 15 werkdagen vanaf het moment dat de campagne is geëindigd.

Neem contact op met ECC , dien daar een klacht in , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

http://www.eccnederland.nl/nl

Lees ook hier Art 11 ( is een google vertaling )

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=nl&prev=search&rurl=translate.google.nl&sl=en&u=https://www.teezily.com/terms_and_conditions&usg=ALkJrhjDk67EGP92xkFjt2pr80BS0X1i9w

costnix
door costnix Dec 2, 2016 om 11:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Artikel 11 is niet vertaald in het Nederlands, maar in het Engels.

marita5
door marita5 Dec 2, 2016 om 11:29
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Costnix , als ik klik op de link is het bij mij in het nederlands .

tenormin
door tenormin Dec 2, 2016 om 12:04
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bij mij ook Nederlands @@costnix en marita.

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 12:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maakt niets uit of die voorwaarden nou in het Engels, Nederlands or whatever staan. Voorwaarden bij een onbetrouwbare shop, hebben geen enkele toegevoegde waarde.

tenormin
door tenormin Dec 2, 2016 om 13:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Maakt ook niks uit @carola, als je zo'n page ziet ga je er toch niet kopen.

pe
door petra bosson - Dec 22, 2016 om 12:36
2 Antwoorden / Vragen

Ik had dus ook bij teezily n sweater besteld betaald zou geleverd worden niet ontvangen nu meer als 30 dagen geleden  wat nu ?

pe
door petra bosson - Dec 22, 2016 om 12:42
2 Antwoorden / Vragen

Deze sweater bij teezily besteld niet ontvangen zou bezorgd worden niet dus wel betaald !!! Nu meer dan 30 dagen geleden

ne
door neodutchio Jan 26, 2017 om 18:48
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Wat ik hier lees is dat de truien pas gedrukt worden na het aflopen van de advertentie. Tot een bepaalde datum blijft het online en wordt het verkocht. Naderhand dus pas gemaakt en verstuurd. Kan lang duren dus.

tijger1
door tijger1 - Dec 22, 2016 om 12:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@petra

Lees de reacties die boven uw vraag staan eens en u wordt wijzer.

Cookies
door Cookies - Dec 22, 2016 om 13:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wordt tijd voor een chip die het gezond verstand weer kan activeren.

ce
door cezanne197 - Jan 26, 2017 om 17:37
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Lapjeskat,

Wat vervelend voor je! Ik heb tot nu toe 2x iets bij Teezily besteld. 1e keer geen problemen gehad, was de goede maat. De laatste keer (een paar weken geleden) kreeg ik een trui binnen die te groot was (ik had gewoon de verkeerde maat besteld, was mijn eigen fout). Ik heb ze dus een mailtje gestuurd of ik een kleinere maat kan krijgen maar ik krijg ze niet te pakken. Mailtjes reageren ze helemaal niet op... Heel jammer...

ne
door neodutchio Jan 26, 2017 om 18:47
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Speciaal aangemeld om toch even positief te zijn? Heel geloofwaardig.

NC
door NCiska - Mar 13, 2017 om 13:43
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb 2 truien besteld en 75 euro betaald. Nooit ontvangen en nu al 2 maanden bezig ook mijn geld terug te krijgen. Ik word er moedeloos van!!

Iemand tips waar ik heen kan gaan om mijn geld terug te krijgen?

costnix
door costnix Mar 13, 2017 om 14:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u de antwoorden al gelezen?

ne
door neodutchio Mar 13, 2017 om 15:25
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Lezen? Dezelfde vraag voor de derde keer in dit topic stellen is toch makkelijker?

DN
door DN HEIN - Jun 2, 2017 om 14:47
1 Antwoorden / Vragen

JA HIER NOG EEN OPGELICHT DOOR TEEZILY  IN MAART T SHIRT BESTELD MIJN DOCHTER VOOR MIJN VERJAARDAG EN HEB NOG NIKS BINNEN  .ZE NEMEN NU OOK DE TELEFOON NIET MEER OP  ,HAD HET MET SPOED ZENDING BESTELD MAAR ZO VEEL SPOED HEBBEN ZE NIET

HELE SLECHTE ZAAK ZAL ER NOOIT IETS MEER BESTELLEN

GRTZ HEIN

ma
door maryles - Oct 5, 2017 om 13:11
1 Antwoorden / Vragen

Je moets niets bij die filma bestellen want je kan het dus niet ruilen. Het hoofdkantoor zit in Parijs

Teezily – France
6 RUE LEON COGNIET
75017 PARIS
FRANCE

Maar Je kan hen niet direct bereiken. Het moet via een callcenter hier in Nederland en daar neem een Turkse meneer op die slecht Nederlands spreekt en die helpt je niet verder. Hij verteld je dat dat de regels zijn en dat je het niet kan terug sturen en je geld terug krijgen kan al helemaal niet.
Ter informatie hierbj het telefooonnummer :

020 – 8081953 Call center
support@teezily.com

Ook al is de maat iet goed of je bent het niet eens mew de flutkwaliteir van de T-shirts benje gewoon je geld kwijt.
Ik probeerte die manuit te leggen dat al je in Nederland verkoopt men zich wel aan de Nederlandse wet moet houden en dat betekend dat je 14 dagen de tijd hebt om je te bedenken maar hij zeidat het eenmaal niet kan en daarmee was de kous af.

Niets komen dus bij deze firma !!!!!!

ge
door george321 Oct 5, 2017 om 13:30
390 Antwoorden / 1 Vragen

Wellicht een treinreisje naar parijs maken?

tijger1
door tijger1 Oct 5, 2017 om 13:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voortaan eerst kijken of er niet veel klachten zijn.

marita5
door marita5 Oct 5, 2017 om 14:29
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@maryles , neem eens contact op met consuwijzer , deze turkse meneer kan wel veel vertellen , klik op de rode regel .https://www.consuwijzer.nl/contact