
Teezily levert niet
Ik heb enige weken geleden een trui bij Teezily.com besteld. Wel betaald maar niet geleverd. Ook een bericht van verzending ontvangen. Maar dat is dan ook alles. Telefoon wordt niet beantwoord. Houden je 20 minute in de wacht en verbreken dan de verbinding. Zeggen wel dat je ze op de website kunt bereiken. Op hun site is geen mailadres te vinden. Alleen een item met veelgestelde vragen. Maar daar staat de vraag van niet ontvangen producten niet bij. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bedrijf of ben ik nu opgeicht?
Geen enkel artikel is bij mij aanklikbaar, 2 browsers geprobeerd. Teezily is een vergaarbak voor allerlei figuren om hun artikelen aan te bieden. Voortaan beter opletten waar je wat besteld. Hou er maar rekening mee dat je je geld kwijt bent.
Topantwoord

Hallo Lapjeskat ,
Dit is een bedrijf wat gevestigd is in Frankrijk zie hier :
De huidige Algemene Voorwaarden (hierna te noemen ToU) van toepassing zijn op het creëren van producten te koop op de website www.teezily.com aangeboden door het bedrijf TEEZILY SAS, een Frans bedrijf, ingeschreven bij de RCS (Registre du Commerce et de sociétés) van Parijs onder het nummer 789 517 695, en wordt geregistreerd onder de BTW intracommunautaire nummer FR 17797742681, waarvan het hoofdkantoor zijn te vinden op 6, Rue Léon Cogniet 75017 PARIS.
De levertijd voor een zending binnen Europa bedraagt 10 tot 15 werkdagen vanaf het moment dat de campagne is geëindigd.
Neem contact op met ECC , dien daar een klacht in , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
http://www.eccnederland.nl/nl
Lees ook hier Art 11 ( is een google vertaling )
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=nl&prev=search&rurl=translate.google.nl&sl=en&u=https://www.teezily.com/terms_and_conditions&usg=ALkJrhjDk67EGP92xkFjt2pr80BS0X1i9w

Artikel 11 is niet vertaald in het Nederlands, maar in het Engels.

@Costnix , als ik klik op de link is het bij mij in het nederlands .

Bij mij ook Nederlands @@costnix en marita.
Maakt niets uit of die voorwaarden nou in het Engels, Nederlands or whatever staan. Voorwaarden bij een onbetrouwbare shop, hebben geen enkele toegevoegde waarde.

Maakt ook niks uit @carola, als je zo'n page ziet ga je er toch niet kopen.
Ik had dus ook bij teezily n sweater besteld betaald zou geleverd worden niet ontvangen nu meer als 30 dagen geleden wat nu ?
Deze sweater bij teezily besteld niet ontvangen zou bezorgd worden niet dus wel betaald !!! Nu meer dan 30 dagen geleden
Wat ik hier lees is dat de truien pas gedrukt worden na het aflopen van de advertentie. Tot een bepaalde datum blijft het online en wordt het verkocht. Naderhand dus pas gemaakt en verstuurd. Kan lang duren dus.
Hoi Lapjeskat,
Wat vervelend voor je! Ik heb tot nu toe 2x iets bij Teezily besteld. 1e keer geen problemen gehad, was de goede maat. De laatste keer (een paar weken geleden) kreeg ik een trui binnen die te groot was (ik had gewoon de verkeerde maat besteld, was mijn eigen fout). Ik heb ze dus een mailtje gestuurd of ik een kleinere maat kan krijgen maar ik krijg ze niet te pakken. Mailtjes reageren ze helemaal niet op... Heel jammer...
Speciaal aangemeld om toch even positief te zijn? Heel geloofwaardig.
Ik heb 2 truien besteld en 75 euro betaald. Nooit ontvangen en nu al 2 maanden bezig ook mijn geld terug te krijgen. Ik word er moedeloos van!!
Iemand tips waar ik heen kan gaan om mijn geld terug te krijgen?

Heeft u de antwoorden al gelezen?
Lezen? Dezelfde vraag voor de derde keer in dit topic stellen is toch makkelijker?
JA HIER NOG EEN OPGELICHT DOOR TEEZILY IN MAART T SHIRT BESTELD MIJN DOCHTER VOOR MIJN VERJAARDAG EN HEB NOG NIKS BINNEN .ZE NEMEN NU OOK DE TELEFOON NIET MEER OP ,HAD HET MET SPOED ZENDING BESTELD MAAR ZO VEEL SPOED HEBBEN ZE NIET
HELE SLECHTE ZAAK ZAL ER NOOIT IETS MEER BESTELLEN
GRTZ HEIN
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Dierenverzekering
Wij hebben onze dieren verzekerd via Total Care van Basic Vets.
Nu kregen we deze maand een brief dat de verzekering ivm marco economische redenen wordt beeindigd.
Dat betekend dat wij nu opeens onze dieren ergens anders moeten gaan verzekeren. Op ozicg geen probleem alleen dieren ouder dan 7 jaar kun je niet meer verzekeren.
In onze verzekering zaten twee dieren die inmiddels ouder
...
Lees meer
Slechte ervaring met Mademakersgroep
Wie heeft er nog meer slechte ervaring met de keukens van de Mandemakersgroep?
Onbetouwbare offerte en kwaliteit bv
Lees meerVerborgen kosten bij boeken reis Vacanselect
Wij hebben een vakantie geboekt bij Vacanselect. Na betaald te hebben, kregen we de bevestiging in onze mail. Hierin werden extra kosten genoemd, voor airco (8 euro per dag) en verwarming (nog eens 8 euro per dag). Voor ons komt dit op een vakantie van twee weken, neer op meer dan twee honderd euro aan extra kosten. Als ik de klantenservice hierover bel, dan blijven zij herhalen, dat ik zelf met a ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer