Cy
door Cynthiacirckens 22 nov. 2018 om 12:43
Winkels & webshops

Terugbetaling amazon

ik had volgens Amazon pampers besteld en deze heb ik niet kunnen annuleren. Goed pamper gewijgerd. Geld terug gevorderd. Toen dreigde ze met een deurwaarder dus moest ik iets meer betalen. Netjes gedaan want dan zou ik het ook terug krijgen. Mail verkeer gehad elke dag bijna. Eerst beloofd 7 november daarna na 10 dagen en na moeilijk doen staat het op 2 december. Ik geloof het niet meer en het is genoeg geld om zomaar voor mij te laten lopen. Ik kan het niet terug vorderen omdat ik het zelf heb uitgevoerd. Wat moet ik doen? Dit is misschien voor de een maar 60,- maar voor mij een bijna een maandbudget voor boodschappen. Denk dat ik gewoon opgelicht ben.

471 6 Rapporteer
door tijger1 - 22 nov. 2018 om 12:46
36838 Antwoorden / 21 Vragen
2

Maar waarom gaat u betalen voor iets dat u niet besteld hebt?

door gerritaltena - 22 nov. 2018 om 12:58
8414 Antwoorden / 146 Vragen
1

Ik begrijp dit niet helemaal. U heeft besteld maar kon niet annuleren. Maar als u binnen 14 dagen hetgeen u heeft ontvangen heeft teruggezonden, wettelijk zonder dat het aangeven van een reden nodig is, dan heeft u toch recht op uw geld terug?

Of had u helemaal niets besteld? U zegt 'volgens Amazon'. Dan is het 'wie eist die bewijst'en waarom zou u dan moeten betalen? (resp. heeft u betaald).

ne
door neodutchio - 22 nov. 2018 om 13:09
2306 Antwoorden / 11 Vragen
0

Uw verhaal is geen kaas van te maken.
U krijgt bericht van Amazon van u luiers besteld hebt.
U wilt ze niet, wil ze annuleren, maar dat gaat niet.
Aan de deur de zending niet aangenomen.
U hebt uw geld terug gekregen. Schijnbaar had u dus betaald voor iets waarvan u zegt niet besteld te hebben, maar wel een factuur van te hebben ontvangen.
Daarna een dreiging van een deurwaarder en u betaald opnieuw.
U betaald opnieuw en hoopt het geld terug te krijgen.

Hoe komt Amazon er bij dat u luiers besteld heeft? Hoe komen ze aan uw adres en waarom betaald u een rekening die schijnbaar niet voor u is?

door sjoppie - 22 nov. 2018 om 13:23
3792 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt een klacht insturen, wie weet wordt het opgelost.
https://www.klacht.nl/amazon/

door tdmduc - 22 nov. 2018 om 13:56
362 Antwoorden / 1 Vragen
1

U bedoeld dat u zelf helemaal niks besteld heeft en dat Amazon (of nepmail) zegt dat u wat besteld had?

Pas dan het verhaal aan want zo kan niemand er wat mee.

 

Verander ook je wachtwoorden van je Goolge/Paypal/Creditcard.

door panter22 - 23 nov. 2018 om 09:16
2002 Antwoorden / Vragen
0

Iemand of jezelf heeft op jouw account Pampers besteld. Pampers kun je niet terugsturen(herroepen) omdat het een hygieneproduct is.Daarom heb je de bestelling geweigerd en op die manier zou je wel je geld terug kunnen krijgen.
Dat duurt even, want eerst moet dat geweigerde pakje weer uitgepakt en geadministreerd worden. En de mogelijkheid bestaat ook dat het pakje zoek geraakt is. 
Intussen heb je wel betaald, Nu is het afwachten of en wanneer je je geld terugkrijgt.Waarom zou je opgelicht zijn. De postbode kwam toch met het pakket aan de deur.
Het was geen nep bericht neem ik aan. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

rd
rdkraker - 10 dec. 2018 om 12:58
Huishouden & energie

Wat mag ontstoppen riool / keukenafvoer kosten?

4 jaar geleden is bij ons (in principe) de afvoer van de keuken naar de (grotere) aansluiting bij het toilet vernieuwd. Dit omdat de oude leidingen van gietijzer roest gaan vertonen en daaom gaan verstoppen.

Nu hadden we de afgelopen maanden last van water wat terug kwam bij afpompen van de vaastwasser, of wanneer we veel water uit de bak lieten lopen. Loodgieter laten komen die t leidi ... Lees meer

re
rezamottaghi - 12 dec. 2018 om 02:32
Vakantie & reizen

Vlucht gemist

Ik heb bij vliegveld Zaventem mijn vlucht gemist omdat de schafeur van valet parking kon geen Nederlands of Engels praten. Hij kon alleen in het Frans. Ik moest hunderden euro bijbetalen om met het volgende vlucht vliegen. De parking maatschappij neemt geen verantwoordelijkheid. Wat is mijn rechten en hoe kan ik schade claimen?
Alvast bedankt voor jullie reacties. Lees meer

claridge - 12 dec. 2018 om 12:58
Auto & vervoer

begrafenis buitenland met omnibuzz of valys

Onderstaand bericht stuurde ik zowel naar Valys als ook omnibuzz.

Goedemiddag,
Vandaag 12-12-2018 belde mijn moeder om een rit te reserveren voor een begrafenis. Eerst met omnibuzz, die gaf aan dat de bestemming (van Kerkrade naar Maaseik België) te ver is en ze daarom met Valys moest bellen. Toen ze echter met Valys belde kreeg ze te horen dat Valys niet naar België rijdt.
... Lees meer