Terugbetaling amazon
ik had volgens Amazon pampers besteld en deze heb ik niet kunnen annuleren. Goed pamper gewijgerd. Geld terug gevorderd. Toen dreigde ze met een deurwaarder dus moest ik iets meer betalen. Netjes gedaan want dan zou ik het ook terug krijgen. Mail verkeer gehad elke dag bijna. Eerst beloofd 7 november daarna na 10 dagen en na moeilijk doen staat het op 2 december. Ik geloof het niet meer en het is genoeg geld om zomaar voor mij te laten lopen. Ik kan het niet terug vorderen omdat ik het zelf heb uitgevoerd. Wat moet ik doen? Dit is misschien voor de een maar 60,- maar voor mij een bijna een maandbudget voor boodschappen. Denk dat ik gewoon opgelicht ben.
Ik begrijp dit niet helemaal. U heeft besteld maar kon niet annuleren. Maar als u binnen 14 dagen hetgeen u heeft ontvangen heeft teruggezonden, wettelijk zonder dat het aangeven van een reden nodig is, dan heeft u toch recht op uw geld terug?
Of had u helemaal niets besteld? U zegt 'volgens Amazon'. Dan is het 'wie eist die bewijst'en waarom zou u dan moeten betalen? (resp. heeft u betaald).
Uw verhaal is geen kaas van te maken.
U krijgt bericht van Amazon van u luiers besteld hebt.
U wilt ze niet, wil ze annuleren, maar dat gaat niet.
Aan de deur de zending niet aangenomen.
U hebt uw geld terug gekregen. Schijnbaar had u dus betaald voor iets waarvan u zegt niet besteld te hebben, maar wel een factuur van te hebben ontvangen.
Daarna een dreiging van een deurwaarder en u betaald opnieuw.
U betaald opnieuw en hoopt het geld terug te krijgen.
Hoe komt Amazon er bij dat u luiers besteld heeft? Hoe komen ze aan uw adres en waarom betaald u een rekening die schijnbaar niet voor u is?
U bedoeld dat u zelf helemaal niks besteld heeft en dat Amazon (of nepmail) zegt dat u wat besteld had?
Pas dan het verhaal aan want zo kan niemand er wat mee.
Verander ook je wachtwoorden van je Goolge/Paypal/Creditcard.
Iemand of jezelf heeft op jouw account Pampers besteld. Pampers kun je niet terugsturen(herroepen) omdat het een hygieneproduct is.Daarom heb je de bestelling geweigerd en op die manier zou je wel je geld terug kunnen krijgen.
Dat duurt even, want eerst moet dat geweigerde pakje weer uitgepakt en geadministreerd worden. En de mogelijkheid bestaat ook dat het pakje zoek geraakt is.
Intussen heb je wel betaald, Nu is het afwachten of en wanneer je je geld terugkrijgt.Waarom zou je opgelicht zijn. De postbode kwam toch met het pakket aan de deur.
Het was geen nep bericht neem ik aan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer