Cy
door Cynthiacirckens Nov 22, 2018 om 12:43
Winkels & webshops

Terugbetaling amazon

ik had volgens Amazon pampers besteld en deze heb ik niet kunnen annuleren. Goed pamper gewijgerd. Geld terug gevorderd. Toen dreigde ze met een deurwaarder dus moest ik iets meer betalen. Netjes gedaan want dan zou ik het ook terug krijgen. Mail verkeer gehad elke dag bijna. Eerst beloofd 7 november daarna na 10 dagen en na moeilijk doen staat het op 2 december. Ik geloof het niet meer en het is genoeg geld om zomaar voor mij te laten lopen. Ik kan het niet terug vorderen omdat ik het zelf heb uitgevoerd. Wat moet ik doen? Dit is misschien voor de een maar 60,- maar voor mij een bijna een maandbudget voor boodschappen. Denk dat ik gewoon opgelicht ben.

4811 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 22, 2018 om 12:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom gaat u betalen voor iets dat u niet besteld hebt?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 22, 2018 om 12:58
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik begrijp dit niet helemaal. U heeft besteld maar kon niet annuleren. Maar als u binnen 14 dagen hetgeen u heeft ontvangen heeft teruggezonden, wettelijk zonder dat het aangeven van een reden nodig is, dan heeft u toch recht op uw geld terug?

Of had u helemaal niets besteld? U zegt 'volgens Amazon'. Dan is het 'wie eist die bewijst'en waarom zou u dan moeten betalen? (resp. heeft u betaald).

ne
door neodutchio - Nov 22, 2018 om 13:09
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Uw verhaal is geen kaas van te maken.
U krijgt bericht van Amazon van u luiers besteld hebt.
U wilt ze niet, wil ze annuleren, maar dat gaat niet.
Aan de deur de zending niet aangenomen.
U hebt uw geld terug gekregen. Schijnbaar had u dus betaald voor iets waarvan u zegt niet besteld te hebben, maar wel een factuur van te hebben ontvangen.
Daarna een dreiging van een deurwaarder en u betaald opnieuw.
U betaald opnieuw en hoopt het geld terug te krijgen.

Hoe komt Amazon er bij dat u luiers besteld heeft? Hoe komen ze aan uw adres en waarom betaald u een rekening die schijnbaar niet voor u is?

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 22, 2018 om 13:23
7179 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt een klacht insturen, wie weet wordt het opgelost.
https://www.klacht.nl/amazon/

tdmduc
door tdmduc - Nov 22, 2018 om 13:56
703 Antwoorden / 2 Vragen

U bedoeld dat u zelf helemaal niks besteld heeft en dat Amazon (of nepmail) zegt dat u wat besteld had?

Pas dan het verhaal aan want zo kan niemand er wat mee.

Verander ook je wachtwoorden van je Goolge/Paypal/Creditcard.

panter22
door panter22 - Nov 23, 2018 om 09:16
6599 Antwoorden / Vragen

Iemand of jezelf heeft op jouw account Pampers besteld. Pampers kun je niet terugsturen(herroepen) omdat het een hygieneproduct is.Daarom heb je de bestelling geweigerd en op die manier zou je wel je geld terug kunnen krijgen.
Dat duurt even, want eerst moet dat geweigerde pakje weer uitgepakt en geadministreerd worden. En de mogelijkheid bestaat ook dat het pakje zoek geraakt is.
Intussen heb je wel betaald, Nu is het afwachten of en wanneer je je geld terugkrijgt.Waarom zou je opgelicht zijn. De postbode kwam toch met het pakket aan de deur.
Het was geen nep bericht neem ik aan.