dutch1
door dutch1 Mar 10, 2017 om 11:47
Winkels & webshops

Terugbetaling phliips online shop probleem

Dag allemaal,

Wie heeft er ervaring met de Philips-online-shop?

In december 2016 een product gekocht, betaald met Pay-Pal en daarna geretourneerd in overleg.
Bericht ontvangen dat het bericht is aangekomen.
Vervolgens bleef het stil.
Erna meerdere malen gebeld, o.a. met een mevrouw Patricia, die zei dat zij alles kon regelen.
Inmiddels ook een herinneringsbericht van Pay=Pal verstuurd.
Mevrouw Patricia is sindsdien in vergadering. (???)
Graag een reacrie
dutch1


912 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 10, 2017 om 12:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Wij reageren hier niet op. Via PayPal komt het vast goed.

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2017 om 16:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik heb totaal geen behoefte om op zo'n vaag verhaal te reageren. Heeft u misschien ook nog een concrete vraag?

gerbera
door gerbera - Mar 10, 2017 om 17:03
7358 Antwoorden / 14 Vragen
1

Mevrouw Patricia is sindsdien in vergadering. (???)
Waarschijnlijk over de terugbetaling aan u.

ha
door halex - Mar 10, 2017 om 21:19
1374 Antwoorden / 4 Vragen
1

Ja, regelmatig iets gekocht. 't Enige nadeel is hun bezorgdienst. Verder prima service, stel je een vraag wordt je snel teruggebeld. Zeer vriendelijke en kundige klantenservice, viel me op. Dat zie je zelden meer zo. Ook nooit problemen gehad met retourneren.
Patricia ken ik niet. Laatste keer sprak ik Joost.

marita5
door marita5 - Mar 10, 2017 om 21:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Dutch1 , 

Vaak zie ik , als u hier een vraag stelt , dit tevens ook doet bij conculega Radar , wederom geeft u daar meer informatie als hier , vind ik niet netjes .

Re : Philips online shop betaald niet retour gestuurde goederen .

door Dutch1 10 maart 2017 16:41

inmiddels gebeld door de shop met de mededeling dat men nu echt iets ging doen
wederom helpt het met jullie reacties, big brother wakker te schudden, hoewel men er gemakkelijk mee omging ""het had natuurlijk anders gemoeten)"
wordt vervolgd .

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=169641

gerbera
door gerbera - Mar 11, 2017 om 16:43
7358 Antwoorden / 14 Vragen
1

@dutc1, Blijkt die vergadering van Patricia toch geholpen te hebben.

Was wel zo netjes geweest als u het bericht, door @marita5 naar boven gehaald, ook hier even had vermeld.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer