Terugbetaling phliips online shop probleem
Dag allemaal,
Wie heeft er ervaring met de Philips-online-shop?
In december 2016 een product gekocht, betaald met Pay-Pal en daarna geretourneerd in overleg.
Bericht ontvangen dat het bericht is aangekomen.
Vervolgens bleef het stil.
Erna meerdere malen gebeld, o.a. met een mevrouw Patricia, die zei dat zij alles kon regelen.
Inmiddels ook een herinneringsbericht van Pay=Pal verstuurd.
Mevrouw Patricia is sindsdien in vergadering. (???)
Graag een reacrie
dutch1
Stuur een brief:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug
Ik heb totaal geen behoefte om op zo'n vaag verhaal te reageren. Heeft u misschien ook nog een concrete vraag?
Ja, regelmatig iets gekocht. 't Enige nadeel is hun bezorgdienst. Verder prima service, stel je een vraag wordt je snel teruggebeld. Zeer vriendelijke en kundige klantenservice, viel me op. Dat zie je zelden meer zo. Ook nooit problemen gehad met retourneren.
Patricia ken ik niet. Laatste keer sprak ik Joost.
Hallo Dutch1 ,
Vaak zie ik , als u hier een vraag stelt , dit tevens ook doet bij conculega Radar , wederom geeft u daar meer informatie als hier , vind ik niet netjes .
Re : Philips online shop betaald niet retour gestuurde goederen .
wederom helpt het met jullie reacties, big brother wakker te schudden, hoewel men er gemakkelijk mee omging ""het had natuurlijk anders gemoeten)"
wordt vervolgd .
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=169641
@dutc1, Blijkt die vergadering van Patricia toch geholpen te hebben.
Was wel zo netjes geweest als u het bericht, door @marita5 naar boven gehaald, ook hier even had vermeld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer