ms
door ms__tss Oct 4, 2016 om 13:09
Winkels & webshops
The sneaker city

Goedemiddag!
Mijn zusje heeft op 14-4-16 schoenen besteld bij the sneaker city. Netjes betaald en zij wacht nog steeds op der aankoop. Op de Instagram pagina is zij geblokkeerd. Aan de telefoon nemen ze haar niet serieus. Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd te bellen maar er word niet opgenomen. Dit heb ik gedaan met een mijn eigen nummer in de hoop dat dit zou werken. Ze heeft bewijs dat het geld is overgemaakt en heeft whats upp contact gehad voor de betaling. Erna heeft ze nooit meer iets vernomen.
Het gaat om een bedrag van €96,95. En dit is voor een meisje van 16 jaar een hoop geld.

Wat nu te doen???

3538 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 4, 2016 om 13:19
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hartstikke onbetrouwbaar zo te lezen op Google. En uw zusje is al lang 'beroofd' van de €96,95, anders kan ik het niet noemen. Sneu maar weinig aan te doen, vrees ik.

edrick3
door edrick3 - Oct 4, 2016 om 13:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, bestellen op een onbetrouwbare website ......
Een volgende keer niet zomaar naar een website gaan, maar eerst controleren.
https://www.consuwijzer.nl/kleding/kleding-kopen-internet-postorder/betrouwbaarheid-webwinkel

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2016 om 13:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou een paar stevige mannen sturen naar Roerdomplaan 81, Capelle a/d IJssel. En doe even een melding op http://www.opgeletopinternet.nl/index.php

Dit zijn van die gasten die van huis uit werken en goedkope namaak rommel uit China halen.

En Google in het vervolg eerst op een shop, voordat je er iets besteld.

hansje klein
door hansje klein Oct 4, 2016 om 13:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

IK vind een the sneaker city in Rotterdam....... http://www.oozo.nl/bedrijven/rotterdam/ijsselmonde/groot-ijsselmonde/1262529/the-sneaker-city

Cookies
door Cookies Oct 4, 2016 om 13:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is verouderde info.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 13:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die site weleens bekeken? Ik zou zeggen, ga eens gezellig langs in Capelle a/d IJssel. Het is een gewoon woonhuis, dus de koffie zal wel klaar staan.

Nooit meer bij zulke louche bedrijfjes iets kopen.

newmikey
door newmikey - Oct 4, 2016 om 13:40
830 Antwoorden / 0 Vragen

Een meisje van 16 zou nooit zomaar bijna €100 moeten kunnen overmaken naar een schimmig internetbedrijfje. Eerst checken, dàn pas betalen. Duur leergeld dus je zou zeggen dat ze daar lang plezier van zal hebben.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 4, 2016 om 13:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Bijna €100 voor een paar Chinese imitatie sneakers is serieus geld.  Als je zoekt vindt je ze ook voor onder de €50 maar daar bent u niet mee geholpen.
Neem uw verlies door nergens meer op te rekenen.  Alhoewel,  misschien nog een aanslag van de belastingdienst als ze toch nog verzonden worden.
Diewilik

reflecs
door reflecs - Oct 4, 2016 om 14:02
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Vorige week was er ook een vraag over the sneakercity: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/thesneakercity-eu-oplichtersbende-of-gewoon-een-onbetrouwbaar-bedrijf.

Zoals carola.83 schrijft melden bij Opgelet op internet.nl.
Veel lawaai maken op social media, Twitter/FB enz. Misschien reageren ze daar wel op en andere jongeren worden gewaarschuwd.
En de link van edrick3 laten lezen, dan weet ze waar ze op moet letten voor de volgende keer.