ma
door marjo.bollen@xs4all.nl Oct 17, 2019 om 15:49
Winkels & webshops

Topticketshop

Ik zag meerdere opmerkingen en vragen op jullie site.
Ook ik ben erin getrapt:
ik kocht kaartjes voor 99 euro per stuk, er werden kaartjes geleverd voor 69 euro per stuk.
Ik kan me voorstellen dat er marge gerekend wordt maar bijna 50% (nou ja het ligt eraan hoe je rekent) , mag dat ook zo maar?????Ik zou het waarderen als jullie dit onder de aandacht zouden bregen!!!

3187 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 17, 2019 om 15:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja dat mag zomaar.

En onder wiens aandacht moeten wij dat brengen? U koopt zelf bij een doorverkoopsite.

Wij blijven die waarschuwingen niet herhalen. Want dat is een zinloze bezigheid. Men klikt toch op de eerste de beste site op Google om kaartjes te kopen, ipv naar de officiële verkoper te gaan.

ju
door juliomariner - Oct 17, 2019 om 16:05
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Gaan we weer.
 Het thema van kaart doorverkoopsites is al tientallen keer aangekaard.Kassa en de collega's van Radar hebben ook al een aantal keren in de uitzending hiertegen gewaarschuwd.
Ik geloof dat het tijd wordt dat u een cursus veilig op internet gaat volgen want  al honderden keren is aangekaard is om uw emailadres niet als gebruikers naam te gebruiken. De vaste reageerders melden dit welke keer weer echter het is vechten tegen de bierkkaai.

marita5
door marita5 - Oct 17, 2019 om 16:10
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marjo.Bollen ,

 Ik kan me voorstellen dat er marge gerekend wordt maar bijna 50% (nou ja het ligt eraan hoe je rekent) , mag dat ook zo maar????

Ja , dit mag zomaar , het staat ook nog eens duidelijk in de voorwaarden van Topticketshop vermeld dat ze wederverkoper zijn .

Ik zou het waarderen als jullie dit onder de aandacht zouden bregen!!!

Is al zo vaak onder de aandacht gebracht , maar dit is voor dovemansoren bestemd .

Beter controleren vooraf i.p.v achteraf .

Het barst van de klachten op internet , klik op de rode regels .

https://www.google.nl/search?client=opera&hs=VZ9&ei=ZHSoXZnIIILGwAKx7bLACg&q=klacht+Topticketshop&oq=klacht+Topticketshop&gs_l=psy-ab.3..0j0i7i30.2891.6396..6876...0.2..0.78.499.7......0....1..gws-wiz.......0i71j0i13.0WS21EbERGY&ved=0ahUKEwiZiozQuqPlAhUCI1AKHbG2DKgQ4dUDCAo&uact=5

Lees ook hier de gegeven antwoorden ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/topticketshop

ne
door neodutchio - Oct 17, 2019 om 16:18
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ik werkte in een bouwmarkt als manager en kan u verzekeren dat van elke euro die er binnen kwam aan de kassa er 55 cent in de zak van de baas belande. Waarom zou dat niet mogen?

Uw supermarkt koop bananen in en verkoopt deze voor een hogere prijs, daar wordt de winkel van betaald, het personeel en andere zaken. Wat er over blijft noemt men winst.

Maar hoe vaak moet het nog onder de aandacht gebracht worden voordat iedereen het ziet? Fora staan er vol mee en er zijn zelfs televisieprogramma’s over en van gemaakt. En u hebt al die jaren onder een steen geleefd?

jo
door jorisw Oct 17, 2019 om 16:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen

"Ik werkte in een bouwmarkt als manager en kan u verzekeren dat van elke euro die er binnen kwam aan de kassa er 55 cent in de zak van de baas belande."

Die daar vervolgens alle kosten van betaalde en met een beetje mazzel aan het einde van de rit een paar cent per euro van over hield. Geen enkele retailer maakt 55% nettowinst.

ne
door neodutchio Oct 17, 2019 om 18:02
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Gaat u maar van mij uit, dit bleef netto over. Een oud betaald pand en direct bij de ingang de verfbalie. Enig idee wat daar voor marge op zit? Bij bestellingen van 2 pallets kregen wij de derde gratis. Acties met 50% korting op deurklinken, en dan nog boven inkoopprijs zitten.

gerbera
door gerbera - Oct 17, 2019 om 16:23
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U kunt nog veel meer dure aanbiedingen ontvangen op uw duidelijk zichtbaar e-mailadres. Wijzig uw gebruikersnaam of verwijder in elk geval uw e-mailadres.
En hoe vaak moet het volgens u nog onder de aandacht gebracht worden, de hele radio, televisie, kranten en tijdschriftenwereld roept dit al jaren.

jo
door jorisw - Oct 17, 2019 om 16:48
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is geen marge maar het gevolg van vraag en aanbod. Aanbod van slimme mensen een vraag van minder slimme mensen.

Ka
door Kassagebruiker - Oct 17, 2019 om 16:54
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dit doorverkoop systeem is al VELE malen op radio en tv geweest, komt in alle fora's voor. Zelfs al zendt je op ALLE radio en tv programma's de waarschuwing uit, 24/7 per dag, al zet je borden van 3 bij 4 meter in de tuinen van de kopers, dan nog "weten ze het niet".

Ga gewoon naar het theater van uw keuze en controleer of het klopt.

De enige manier om dit te stoppen is dat de kaarten alleen nog maar geldig zijn OP NAAM van de koper.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 17, 2019 om 17:00
16772 Antwoorden / 202 Vragen

U ziet het kennelijk nu pas en heeft dus niet de al vele eerdere waarschuwingen gezien resp. geen aandacht geschonken aan de veelheid van aandacht die er al geweest is. Let op dat tickets van dit soort shops als ze niet op naam staan mogelijk ook nog ongeldig zijn.

Helaas, helaas!

Th
door Thijs124 - Oct 17, 2019 om 17:12
289 Antwoorden / Vragen

Je mag ook honderd maal zoveel vragen. Als je dat vrijwillig betaald.

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2019 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik zou het waarderen als jullie dit onder de aandacht zouden bregen!!!
Jullie? Dan zit je al weer verkeerd. Je zit nu op een openbaar forum.
En het programma Kassa gaat heus geen aandacht hieraan besteden; dat is al genoeg gedaan.

Ter info: lees hier

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

vi
door vincentderen - Oct 17, 2019 om 18:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.topticketshop.nl/about

Onze tickets (Algemene voorwaarden)

Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van moeilijk te krijgen tickets. Zo kunnen wij een breed aanbod aan tickets aanbieden en hebben wij dikwijls goede plaatsen in de verschillende zalen en stadions. Deze tickets kunnen wij vaak nog aanbieden als het evenement bij concurrenten al lang en breed is uitverkocht. Zo hoeft u niet een jaar van tevoren te beslissen dat u naar een concert of sportwedstrijd wilt, maar kunt u op een later moment bij ons terecht. Wij werken ook niet met wachtrijen, u kunt gewoon eenvoudig wanneer het u uitkomt uw tickets bestellen. Voor de tickets vragen wij meestal een hogere prijs dan de officiële prijs. Maar ook komt het geregeld voor dat wij tickets onder de kostprijs aanbieden. Deze kunt u vinden op onze aanbiedingen pagina. Wij hopen u als klant nog vaak terug te zien.

Mijn moeder is er laatst ook ingestoken. Had ook kaarten gehaald en betaalde ook 50% meer. Helaas laat google het toe dat de advertentie bovenaan staan waardoor ze veel ontwetende personen hierdoor exta moeten betalen.

ju
door juliomariner Oct 17, 2019 om 18:09
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Heeft niks met toelaten te maken maar wie het meest betaald. Wie het meest betaald staat bij Google boven aan Dat is hun verdienmodel

tdmduc
door tdmduc Oct 17, 2019 om 18:19
703 Antwoorden / 2 Vragen

Zelfs Googlen is moeilijk voor sommigen.

tijger1
door tijger1 Oct 17, 2019 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@vincent

Als uw moeder niet met Google overweg kan, is het misschien verstandiger dat zij daarin een cursus volgt, ipv naar een voorstelling te gaan. Kan haar heel veel geld en ellende besparen.

tdmduc
door tdmduc - Oct 17, 2019 om 18:17
703 Antwoorden / 2 Vragen

De overheid heeft zich hier ook al eens over gebogen.

Voorlopig geldt hier "vrije markt" dus je bent "DeSjaak"

Eerst maar eens stevig Googlen voordat je kaartjes koopt.