Ge
door Germon Mar 29, 2019 om 12:40
Winkels & webshops

Trouwen online shop

Een bestelling geplaatst bij webshop trouwenonlineshop.nl en meteen betaald want er was geen andere optie. Een dag later bericht gekregen dat er artikelen niet op voorraad waren en wanneer ik het nodig had om te kijken of het nog op tijd geleverd kon worden. Meerdere berichten heb ik terug gestuurd maar geen antwoord terug. Het telefoonnummer wat ik bel wat vermeld is op de website gaat meteen op voicemail op welk tijdstip van de dag ook. De voicemail is ingesproken dat ze momenteel niet bereikbaar zijn en een e-mail kunnen sturen. Daarop word dus ook niet gereageerd. Meerdere keren gevraagd via berichten of er al iets bekend is en of ze anders me geld willen terugstorten maar nog geen reactie.

5612 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 29, 2019 om 12:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens een adres, geen KvK nummer, geen btw nummer, alleen maar een mobiel nummer.

Bij zo’n site bestel je toch al helemaal niet?

ne
door neodutchio - Mar 29, 2019 om 13:08
5154 Antwoorden / 12 Vragen

De Algemene voorwaarden zijn niet conform de wet. Het gevonden adres is een woonhuis. Contact alleen met een 06-nummer. Hoeveel signalen zijn er nodig om te zien dat dit een zolderkamerhobbiest is die zich niet aan de regels houdt?
Wat u kunt doen is deze verkoper schriftelijk in gebreke stellen (struikheide 64 te Rotterdam).

Wijze les voor de volgende keer, eerst kijken waar u gaat kopen.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 29, 2019 om 13:18
7193 Antwoorden / 3 Vragen

In deze link komt u lotgenoten tegen:
https://www.klacht.nl/trouwen-online-shop/

tenormin
door tenormin - Mar 29, 2019 om 13:22
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Als het kalf verdronken is dempt men de put. Waarom toch niet eerst gezocht naar reviews van deze huis-toko. Barst van de klachten. Wat ik lees is: "heb nog steeds mijn geld niet terug". En dat is dan van enkele maanden geleden. Zo zonde van het geld.

edrick3
door edrick3 - Mar 29, 2019 om 13:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, dat weten we dan ook weer.
Jammer, hoor.

marita5
door marita5 - Mar 29, 2019 om 15:30
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo germon ,

De Eigenaar van trouwen-online-shop is A van de P , deze heeft ook nog een andere website op zijn naam staan n.l . 4theperfectparty.nl
Ook hier dezelfde klachten , deze verkoper is ook actief op Marktplaats

https://www.klacht.nl/4theperfectparty-nl/

Trouw-online-shop is ingeschreven bij Kvk onder CS Trading ,

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=68892918&start=0&site=kvk2014

Probeer eens dit tel.nr ,

https://www.detelefoongids.nl/cs-trading/45894690/5-1/

Co
door Corina86 - Feb 22, 2020 om 19:50
1 Antwoorden / Vragen

Besteld 3 februari volgens de site was alles leverbaar.
Je hoort niets over de bestelling zelf na 2 weken zelf maar contact opgenomen ja er zijn dingen niet leverbaar ow waarom word dat niet gemeld.
Ze zouden de volgende dag alles opsturen tevergeefs 5 dagen later weer contact op genomen en eindelijk na 3.5 week me bestelling binnen met meerdere dingen die ze veranderd hadden zoals gastenboek slingers die er niet in zaten dus  ik raad deze webshop niet aan totaaaal niet

ne
door neodutchio Feb 22, 2020 om 20:30
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Dat deden een hoop mensen voor u ook, maar wat hebt u met die informatie gedaan?